ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - maaliskuussa

outiko Se mammavesijumppa oli tosi mukava. Ihan kuin mikä tahansa jumppatunti, mutta vaan veden alla. Mua alkuun jännitti, että miten pystyn olemaan koko tunnin, kun oon aikamoinen vilukissa. No, se jumppa olikin siinä lämpimämmässä koskialtaassa. Siinä on 1,3 m vettä. Meitä oli ehkä 20 odottavaa ja mulla oli pienin maha. Mahtavia loppuraskausmasuja oli kyllä liikenteessä. Tehtiin alkulämmittelyt, juoksenneltiin, hypittiin haaraperushyppyjä, pompittiin sammakkohyppyjä, tehtiin lihaskuntoa "lötköpötköllä" veden alla ja loppuun venytykset ja rentoutus. Suosittelen kyllä. =)

Onnea kielletylle tyttölupauksesta! :heart:

Aurinkoista viikonlopun alkua kaikille! :flower:

Mandy ja nappula 21+4
 
Se on sit kuulkaa tän tytön urheilua syöminen ainaskin viikoille 30...Eilen kävin kävelylenkillä ja illalla supisti niin, että oikein pelästyin. Vain pari kivuliasta (joskaan ei siis mitään synnytys supistusta) ja loput kivutomia. Tuleehan niitä tässä normaalissakin elossa, mutta illalla tuli niin, että en mitään voinut tehä. Tervetuloa kilot :) :)

Fiilis kuitenkin ihan hyvä, jossain vaiheessa tarvii kyllä päästä taas lääkäriin katsoon, että eivät auheuta mitään kohdun suulle. Netistä kyllä selailin ja tosi yleistä tämä tuntuu olevan. Tietty kipeetä ai vielä tässä vaiheessa sais juurikaan tehä. Mahtavatkohan muuten rakenneultrassa kastoa kohdunsuun tilannetta?? Meillä Tampereella ei taida lääkäri tehdä ultraa. Ultra ois parin viikon päästä.

Täällä on ihana ilma, muutenkin olo ihana, kun nään tänään kaksi hyvää ystävääni ja huomenna sisko miehensä kanssa tulee kylään. Viikonloppu alkaa mukavasti :)

Ooteko muuten alkaneet keräämään isyyspakkausta? Mä mietin, että jotain tekis mieli kerätä, koitin kehitellä ajatusta esikoisen isovelipakkauksesta, mutta en oikein vielä keksinyt että mitä se voisi olla :) .

Viikonloppuna aattelin pestä vaunut ja turvakaukalon...vähän ehkä aikasta, mutta kun täällä muutkin jo vaunuja työntelee, ni en voi vastustaa kiusausta enää. Kun ei malttasi sitä kesää enää oottaa ;)

Mukavaa viikonloppua kaikille, ihania häitä ja onnittelut taas uusista ultrista, nispulle hyvistä tuloksista ja tyttö- sekä poikalupauksista.

Permis ja Veikko 19+4 (ultran mukaan paukkus jo 20, mutta maltetaan nyt vielä :) )
 
permis me asutaan Tampereella ja rakenneultra oli tuolla keskusäitiysneuvolassa.
Mulla ei ainakaan katsottu kohdunsuun tilannetta, ja ultraajana oli kätilö-terveydenhoitaja.
Eli ei siis ollut lääkäri.
Siellä keskusäitiysneuvolassa on käsittääkseni muutama lääkärikin, mutta ilmeisesti just nämä kätilö-terveydenhoitajat yleensä hoitavat ultraamisen.
Meillä kyllä oli tosi mukava se täti.
Sellainen vähän vanhempi, ja ajattelin heti kun näin että voi olla ettei kauheasti selitä mitä tekee, mutta kyllä tosi mukava oli kuitenkin ja kokoaja kertoi mitä oli tekemässä.
Ja tosiaan kun sukupuoli haluttiin tietää niin kyllä sitäkin sitten oikein alettiin tutkimaan.
Ettei kyllä ollut ollenkaan sellainen kun mitä ensin ajattelin.
 
Isyyspakkauksesta Oon jo alkanu keräämään sellaista. :D Mies on musiikki-ihmisiä (hevi-osastolta), joten tilasin Mussukoilta tällaisen "rock" isyyspakkauksen: http://www.mussukat.fi/tuotteet.html?id=31/850 ja Blackgroupilta sukat samalla tekstillä http://www.blackgroup.fi/cat/product_details.php?p=1355 sekä camo-tuttipullon http://www.blackgroup.fi/cat/product_details.php?p=1060 Lisäksi H&M:ltä tyyliin sopivat housut ja huppari sekä valkoinen body t-paidan alle. Näiden lisäksi aion ostaa miehelle hoitolaukun, johon laitan edellisten lisäksi vielä jotain kivaa... :) En vielä tarkkaan tiedä mitä. Ainakin tutin, yhden kestovaipan ja ehkä jonkin lastenlaulu cd:n... Kalliiksi tulee, mutta kaikki on ainakin ihan käytännöllistä tavaraa.

Illusia + Emppu 20+0!!! :D :heart:
 
Minä muuten aikoinaan ostin törkeän kalliin Mama's & Papa's - hoitolaukun ja johan siitä on TAAS vetoketju rikki |O Tuntuu välillä ettei mitään kallista viiti enää ostaa kun mukamas laadukkaatkin tuotteet vaan leviää käsiin! Sama juttu samanmerkkisessä mobilessa, naks vain ja se oli katki! :'( Vähänkö ärsyttää...
 
sissihullu82 No en ole asiasta vielä 100? varma, mutta meidän luottamusmies ainakin eilen sanoi, ettei nää mitään estettä sille, ettenkö voisi pitää ensi vuoden talvilomaakin jo nyt. Mutta mun pitää vielä varmistella tuo asia. Ja hienoohan se ois että sais sen 30pv kesälomaa.
Niin ja työskentelen tietoliikennealalla.

Mandy81 Kuulostaa kyllä tosi kivalta. Pakko varmaan itsekin tulla joskus kokeilemaan. Nyt varsinkin, kun ei pysty enää muuta liikuntaa harrastamaan ilman supistuksia :/ Jospa se uinti ois sellasta, mitä pystyisi tekemään kivutta. Luulis ainaki.
Mulla on oikeestaan vaan aina se, että oon niin laiska lähtemään mihinkään pidempään matkaan pyörällä :D

Minä sain hoitolaukun ilmasiksi vaunujen oston yhteydessä. En kyllä tiiä, tuleeko sitä ees käytettyä.


Isyyspakkauksen aion minäkin kasata ehdottomasti :) Jotain tollasta mitä Illusia85 olit hankkinut :)

Mun mies oli jo tilannut vauvalle pari rock henkistä bodya. Toisessa oli teksti: " My mum rocks" ja toisessa oli teksti:" If you think I'm mess, you shoud see my daddy" :D



outiko 22+2
 
voi miten kauniita morsiamia =)

Outikolla oli tosi kiva toi puku.. tykkään tosta punasen ja valkosen kontrastista kovasti.. Itelleni kanssa kaavaillu samoja värejä, sais vielä anopin tekemään puvun niin tulis just sellanen ku haluun..

ja heitun häissä oli komea kakku... Herkullisen näköinenkin.... :p =)

vilmav2 kiitos :D

Meillä häitä on kaavailtu kesälle 2010, mutta vielä ei mitään ole ihan päätetty. Pitää katsoa vähän rahatilanteen mukaan ja miltä tuntuu lähempänä. Halutaan kuitenkin suht isot häät..

Meillä on lapsen hoitolaukkuna Sekä kiinteänä vaubujen mukana tullut laukku sekä sitten musta perusbägi joka ostettiin jollain 7,90 hinnalla prismasta tai cittarista tms.
Noi nykyiset vaunut on kyllä siitä kivat että toi laukku tosiaan tuli mukana ja sitten on kiinteä ötökkäverkko, sen verran iso vielä että saa taitettua kaksinkerroin tohon eteen valosuojaksi.. Noi on myös tosi tukevat ja menevät hangessakin eteenpäin, sekä jousitus on tosi jees, mitä nyt vähän vingahtelee kun ei olla huollettu.. kaipa siihen käy joku öljyyminen tms. mua ei toi vinkuminen haittaa :D Miinuksia on sitten väri ja vaunujen iso koko. Niistä sen enempää valittelemaan kun saatiin ilmaiseksi, ukon kaveripariskunta halusi ne vaan pois tieltä niin antoivat meille. En tiiä jätetäänkö ihan partsivaunuiksi tai siltä varalta jos joskus tarvii vaan yhden kanssa lähteä liikenteeseen... Sen näkee sitten kun on uudet vaunut, että miten mahdutaan.

Ensimmäiset isokokoiset rintaliivit ostettu.. Tai ei nää oo ku C:t, mutta kaipa nää menee... Edellisessä raskaudessa kun rinnat eivät loppujen lopuksi C:tä isommiksi kasvaneet niin aattelin että voin nyt hyvillä mielin ostaa nämä, menevät sitten varmaan raskauden ja imettämisen jälkeenkin.. Jos sitten koskaan pääsen imettämään kunnolla..

Ykkösen kohdalla en ukolle tajunnut isyyspakkausta kerätä, taidankin nyt kakkosen kohdalla laittaa pakettiin kaikenlaista selviytymiskamaa kahden lapsen kanssa :D Jos sellaisen väsään..

Jep, nyt menen keittämään kahviloisia..

Kimalle ja tahmatassu rv 18+3 sekä isoihana n.7,5kk
 
Niin kikka vähän aatelinkin. Tehtiinkö sulla muuten vatsan päältä se rakenneultra? Sit eivät ainakaan kohdun suuta varmaan nääkkään. No pitää varmaan joku tsekkiaika varata jossain välissä lääkärille, jos nää supistelut jatkuu näin voimakkaasti. Tai sit toi liikunta työpäivän jälkeen vaan aiheutti ne noin kovina. Lisäksi oli kyllä henkisesti rankka työpäivä takana...plaah. Enste aattelin, että miten maltan jäädä pois töistä ja nyt mietin, että miten malta oottaa ettei enää tarvi tulla töihin, vaan pääsee keskittyyn perhe-eloon.

Hoitolaukuista...Kassifriikkinä kysyin mieheltäni, että kaippa mä saan sit jonkun ihanan laukun synnytyslahjaksi ja menee sit samalla hoitolaukkuna...eihän tuo tohtinut kieltää :) Vaikka normaalisti tässä perheessä käydään vähän keskustelua emännän laukkuostoksista...
 
Nipsu onnea hyvistä tuloksista! :) sekä Kielletylle tyttölupauksesta :flower:

Ihania hääkuvia jälleen :) Innostus vain kasvaa, ja vielä kun katsoi eiliset satuhäät =)

Itsekin hommasin isyyspakkauksen tuolta mussukat sivustoilta :) Oli ihan pakko..

Lemmikeistä on pakko kysyä. Onko muille lemmikkejä? Ja miten ne ovat reagoineet raskauteen tai aikaisempaan lapseen? Meinaan meillä on kaksi kissaa, toinen on vaan ihan pöhkö pentumainen kissa, että ei tajua mistään mitään, mutta toinen kiehnää koko ajan vatsan päällä ja heittäytyy selälleen ja hakee huomiota. Mietin tässä, että vaistoaako se jotain, koska se ei ole ennen ollut tuollainen yhtään. En voi mennä oikein minnekään, kun se seuraa perässä. Sitten se on myös välillä pissannut joidenkin pyyhkeiden tai muiden päälle, ikään kuin osottaisi mieltään. Aikasemminkin se teki niin, joka johtui jatkuvasta muutosta, 3 muuttoa vuoden sisään (käytin siihen hormoonilääkitystä ja se loppui). Saa nähdä mitä nyt tapahtuu kun muutamme kohta ja vielä lapsikin tulee... Omat isovanhempani käskevät hävittää kissat, sekä mieheni äiti.. En halua semmoiseen ryhtyä. Lemmikit ovat perheenjäsenet kuitenkin minulle.

Zinnie 22+0
 
permis Joo siitä vatsan päältä tehtiin.
Kauheen kasan sitä geeliä se täti vaan siihen lykkäs, tuntui että meni ainakin 10 minuutia ja varmaan 15 paperia kun niitä yritin saada pyyhittyä, ja silti oli koko päivän sellainen olo että vieläkin on vatsa ihan siinä geelissä.
 
Tervehdys :wave:

Täälläkin on alannut liikkeet tuntumaan oikein kunnolla, tosi voimakkaita potkuja tulee. Välillä oikein vatsa heilahtelee, kun vauva on vauhdissa. Eilen illalla myöhään katselin elokuvaa miehen kanssa ja tuli todettua, että taitaa taas olla iltavirkku vauva tulossa.. Meillä on jokainen vauva liikkunut jo kohdussa paljon siinä puolen yön jälkeen ja alkuaikoina on ollut turha yrittää edes yöunille ennen kello kahta. Saapa nähdä jääkö tämän kanssa taas sitten yöunet lyhyeksi, jos isommat lapset heräilee aamulla tavalliseen aikaan ja vauva valvottaa öisin. Silloin kun poika syntyi, niin jäi pahimmillaan yöunet kahteen tuntiin ekoina kuukausina, kun tytön kaa oli kuitenkin aamuisin herättävä! Jälkeen päin ajatellen en tajua kuinka mä oon jaksanut sen ajan:eek:...

Nipsu-81 Onnea hyvistä lapsivesipunktion tuloksista :heart: :flower:

Hoitolaukkuna mä oon käyttänyt joskus sellaista mustaa laukkua, joka on tullut Vauva-lehden kaupanpäällisinä. Se on kyl aika surkea laukku, mutta en oo jaksanut muutakaan ostaa.. Pitkillä matkoilla pakkaan yleensä selkäreppuun lastentarvikkeita.
Sit joskus jos on joku lyhyt visiitti johonkin, niin sujautan vain omaan käsilaukkuuni pari vaippaa ja niitä kosteita pyyhkeitä. Niiden avulla saa nopeasti vaipan vaihdettua ja saa hyvin pyyhittyä esim. vauvan käsiä tai naamaakin.

Zinnie kyseli lemmikeistä. Meillä on akvaario, jossa on kaloja ja 3 sinirapua=)

Mulla on ensi viikon tiistaina rakenneultra. Sitä odottelen jo kovasti. Sieltä lähden sitten suoraan lentokentälle ja matka kohti Saksaa. Meillä pitäisi olla hotellissa langaton nettiyhteys, joten yritän jossain välissä päästä kuitenkin kertomaan ultrakuulumiset.

Nyt ulkoilemaan, on niin hieno kevätilma=)

RangaTanga 19+5 :heart:
 
hei VÄHÄNKÖ TULEE PALJON TYTTÖJÄ lupausten perusteella! <3
Illusialla taisi olla samatilanne ku mulla et tyttö oli niin kaukaa haettu ajatuskin. Joten älä oo varma ennen kun se on täysin varma. Arvaa tuliko kuule onnen itkut? ja sellanen epätodellinen olo! :heart: Mutta Toivotaa että teillä on siellä terve pieni pirpula. :) Mieheltä meni kyl pasmat ihan sekasin ku silleki vähä yllätti.

Onnea häistä luin just 3 sivua tekstiä niin en muista nimeä... :/ Ihania hääkuviakin oli.
JA jollakin oli samatilanne että häät olis ollu kesällä mut vayuva yllätti? Meilläkin oli paikka ja kaikki varattu puvunkin ehdin ostaa ja pari viikkoo ennen plussatestiä mies sano että "nyt ois kyl hauskaa kohtalon ironiaa jos tulisit raskaaksi" ja päivää ennen äiti sanoui että "nyt et sit tuu raskaaksi ennen häitä" :D No ne sitten siirtyi kesälle 2010 ja saadaan kaunis pikku kukkaisneito sinne sitten näillä näkymin ´:)

ONNEA UUDESTA ASUNNOSTA jollekin mä muistan näit nimimerkkei tosi hyvin ku lukenu paljon tekstiä... Ja tässä samalla pakkaan itteki kaikki kamat ku muutto on joko viikonloppuna tai viimeistää keskiviikkona... :O:O

kiellettyHAAHA! SANOITPAS!
 
vuosilomani minäkin ajattelin pitää äitiysloman alta pois, siis kaikkiaan 33 päivää+2 ylimääräistä juhannuksesta. meillä juhannusaatto ja juhannuspäivä ovat arkipyhiä ja ovat aina lomalla ollessa vapaapäiviä. ja meillä yleensä kesälomaa olla pidetty se 24 päivää, mutta nyt pidän koko helahoidon pois. mitä ne siellä on pölyyntymässä ja nyt jos oikein rehellisiä ollaan niin työmotivaatio on täysin kateissa. ei jaksa oikein eikä huvita. pomo töissä ei vaan vielä tiedä mun suunitelmista, koska ei ottanut korviinsa asiaa, kun puhuin loman siirtämisestä. meillä kiertävä kesäloma ja mullahan se olisi alkanut juuri elokuussa. pitää kuulema tehdä kirjallinen anomus ja olla mukana todistus raskaudesta. no, maanantaina sen sitten saan iltasella ja pommi putoaa pomon syliin tiistaina kun iltavuoroon menen. näillänäkymin kesäloma alkaa 22.5 ja äitiysloma 4.7.

meillä ensi kuussa 8vuotias labradorinnoutaja uros, mamin lellikki. aivan kun se vaistoaisi jotain outoa, kun kulkee koko ajan perässä ja hakee huomiota enempi. toisaalta olen sitä kyllä nyt kyhnyttänytkin enemmän.
huomenna alkaisi taas uusi viikko, rv 22 (21+0).
 
Kiana, onnea poksuista, meillä on ihan samat viikot :heart:

BB, se olin minä jolla häät peruuntui, en muista oliko muista. Paikka oli, kirkko oli, puku oli, ruuat mietitty, bändi mietitty, kutsut ostettu jne. Ja sit tuli vauva :LOL: Nyt ei enää tunnu tärkeälle isot juhlat ja päädyttiinkin niihin kastajais/hääbailuihin :)

Lemmikeistä, meillä kaksi kissaa, jotka tosin ovat ainakin hetken anoppilassa koska raskaus on nähtävästi laukaissut mussa kissaallergian :'(

Kielletty, onnea tyttölupauksesta :heart:
 
vilmav Meillä ihan samat! No ens vuon sitte. Nyt tuntuu niin vähäseltä ja kaukaiselta ajatukselta mitkään häät. :D

Siis voi luoja! Toi asunto mihin meidfän piti muuttaa niin on ollu tyhjänään 2 viikkoa kun naapurit osti oman asunnon ja muutti sinne. Niillä tosin vuokrasopimus ja sähkösopimus on viimeiseen päivään asti siitä voimassa ja TÄSTÄ syystä eivät meinaa antaa meidän muuttaa sinne yhtää aiemmin ja 1.4 tähän asuntoon muuttaa jo uusi asukas niin menee vaikeeksi jos on kaksi muuttoa samaan päivään. No sitten ehdotettiin että maksetaan ehidän sähkölaskustaan heille parisen kymppiä jotta päästäisi vähän aiemmin (3-4pv) aiemmin muuttamaan. Eivät olleen meinanneet suostua siihenkään vaikkei siellä asunnossa ole enään ketään ollut moneen viikkoon ja ovat loppusiivouksetkin tehneet ajat sitten... :O Antoivat pitkän suostuttelun ja vääntämisen jälkeen periksi ja päästään nyt muuttamaan sunnuntaina iltapäivällä... Ymmärrän kyllä heidän kantansa mutta jos asunto on tyhjä ja suostutaan korbvaamaan aiheutuvat kulut ja enemmänkin niin mikä voi mätätä??
 
Huh huh kun tänne on päivän aikana taas tullut tekstiä!! =)

Ihania hääkuviakin osa laittanut! =)
Ja onnea jälleen kerran hyvistä ultrakuulumisista! Nyt alkaa rakenneultrakin olemaan jo monella meistä takanapäin ja hyviä uutisia tullut onneksi paljon!

Lemmikeistä on tainnut aiemminkin olla puhetta, meillä on 5-vuotias sekarotuinen uroskoira, todella lempeä ja tottelevainen, mamman mussukka :heart: Sen lisäksi meillä on 3-vuotias kissa, joka tosin on paljon pihalla ja kun on sisällä niin lähinnä käy syömässä ja nukkumassa, meidän hiirikisu :D

Täälläkin lasketaan jo suurinpiirtein päiviä kesäloman alkamiseen, hyvä kun joku mainitsi siitä juhannuksesta, muistin että meilläkin tulee tosiaan kaksi arkipyhäpäivää siltä ajalta joten kesäloma alkaakin sitten paria päivää aiemmin :D Motivaatiota ei nyt ihan hirmuisesti enää ole, ajatukset alkaa jo pyöriä tulevassa mammalomassa ja vauva-arjessa =)

Mukavaa viikonloppua kaikille ja hyviä vointeja!! :wave:

Jeppis & Pikku-papu 20+6
 
Heipä hei kaikille!

Onnea kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille. Ihania hääkuvia olitte laittaneet, en itse taida uskatautua näyttämään omiani.

Mandy81 Viitsitkö muutta mulle listaan, että olen nyt 22 vuotta. Syntymäpäivä tänään :D

Olen muuten nyt ihan varma, että olen tuntenut liikkeet. Päivittäin on nyt tuntunut :heart:

jenzka 18+2
 
nipsu onnea hyvistä tuloksista!

Mä olin tänään verikokeessa siitä parvorokosta. Vastauksia täytyy odottaa viikko... Keskiviikkona mulla on neuvola, aattelin sillon kysyä, jos ne tulokset kuitenkin olis tullu vähän nopeemmin :whistle:

Mukavaa viikonloppua!

misu75 rv21+4
 
Täältäkin taas omaa napaa välillä :D
Nyt on mennyt ihan mukavasti, mitä nyt kyykyssä ja välillä töissä pistelee alavatsaan, mutta keskiviikkona neuvolassa tuumasivat että ovat todennäköisesti vain kasvukipuja.
Neuvolassa muutenkin kaikki ok, paino oli noussut nyt 1.2kg viime neuvolasta, mutta kokonaisluku on vielä -3kg :LOL: teki se alkupahoinvointi tehtävänsä :D
Näytteet puhtaat ja nämä seulonnat mitä otettiin (klamydiat yms) myös puhtaat. Sydänäänet kuunneltiin ja tasaiseen jyskytti menemään, pulssi n.146.
Pitäisi vielä muutama viikko malttaa sinne rakenneultraan :saint: eikä vieläkään tiedetä halutaanko tietää sukupuolta :)

Torstaina käytiin katsomassa työkaverin poikavauvaa, voi että piti olla suloinen :heart: Neuvolassa laskettiin myös että äitiysloma alkaisi 16.7 (aloitan 30.päivää ennemmin*) koska jään sitten sitä ennen kesälomalle 4vko... :D mutta jos sairaslomalle joutuu ennen sitä niin sitten tuo kesäloma menee todennäköisesti maksuun ku työsoppari loppuu vuoden vaihteessa, eikä jatkoa ole voitu luvata... :kieh: Mutta en oo siitä ressiä vetänyt, hoitoalalla löytyy aina töitä hyvälle työntekijälle :saint:
Hankinnoista.. Ostettiin hoitopöytä käytettynä pariviikkoa sitten, maksoi 60? ja yhdellä lapsella ollut... Vaatettta on pikkuhiljaa kertynyt, neutraaleja värejä on osteltu vaikka minusta vain tuntuu että poika siellä mahassa köllii :)
Vaunuiksi ollaan ajateltu Oran Taiga vaunuja http://www.orasel.fi/www/popupcard.php?id=7&img=342 mielipiteitä :D
Asutaan kaksikerroksisen luhtitalon toisessa kerroksessa jossa portaat kuljettavana. Pehmeällä kopalla on arveltu ottaa.. Sitten saadaan miehen kotoa vanhat vaunut parvekevaunuiksi niin saa sielläkin nukutella pientä =)
Turvakaukaloa odotellaan vielä,kun vanha luokkakaveri saattaa myydä omansa, jos ei niin siten ostetaan uusi, kun ei halua riskeerata että tulisikin kolaroitu kaukalo..
3.4 olisi taas vuosipäivä, 5 vuotta ollaan oltu yhdessä :heart: , vihjailinkin jo että mitenkäs olisi vihkiminen ristiäisten yhteydessä ;)
Mutta oikein ihanaa viikonloppua kaikille ja onnittelut tyttö- ja poikalupauksista!
19+2 B)
 
Olipas ihana herätä ennen yheksää auringonpaisteeseen. :)

Me mennään tänään valitsemaan vaunut Jyväskylän Oz babystä. Siellä on kolme päivää sellanen tarjous, että kun ostaa vaunut, saa 100 ? lahjakortin kaupanpäälle. Pitää vaan vielä päättää, että ostetaanko Gessleinin kolmi- vai nelipyöräiset. heitu:Teilläkö oli ne kolmipyöräiset Gessleinit?

Nyt siivoilemaan.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Mandy ja nappula 21+5
 
Onpas taas ihanan aurinkoinen aamu :) Vaavikin potkii kovasti, tulee aina niin hyvä mieli kun se myllää vaikka joskus tuntuu kieltämättä aika epämiellyttävälle :LOL:

Muratti, mukava että neuvolassa oli kaikki hyvin :heart:

Mä en malta odottaa milloin saadaan sänky, lipasto ja vaunut tänne :heart: Mun vanhemmat lupasivat että tulevat tässä kevään aikana täällä käymään niin tuovat ainakin sängyn, lipaston ja keinutuolin sitten samalla. Eihän niillä todellakaan ole mikään kiire, mutta olis niin ihana saada ne tänne :heart: Vaunoja joudutaan odottelemaan kesään kun kummityttö tarvii ne vielä ennenkuin tuplat saavat hankittua. Hoitolaukkua olen miettinyt, että mikä kävisi ruskeisiin vaunuihin. Kummitytöllä oli turkoosi, mutta mä voisin haluta poltetun oranssin sävyisen kun sellainen vaunupeittokin on tekeillä. Ei sillä, että mä nyt kovin vaativa olisin :LOL: Voi olla sen väriset hoitolaukut aika kiven alla :LOL:

Mukavaa päivää!!
 

Yhteistyössä