Hoidoissa plussanneille kysymys

Olen tuolta vauvah. puolelta ja tuoresiirrosta plussasin .Hcg oli pp14->180 ja kuulemma keskiarvon alapuolella.Millaisia arvoja olette saaneet pp14 jos olette käyneet verikokeessa??
Ja jatkuiko raskaus ja jos niin mimmoisilla arvoilla?
Olen huolesta harmaana täällä,olisin kiitollinen kun saisin vastauksia kokemuksistanne.

T: tirulii pp15
 
Kiitos kaikille
Tosi hyviä arvoja teillä ollut =)
Siis pitääkö ton arvon nyt tuplaantua joka päivä vai joka toinen päivä??
Voitte kuvitella että olen asunut netissä viimeyön ja lukenut /tutkinut kaikkea mahd. hcg arvoista yms..
Tosta tuplaanumisesta tuli netissä kahdenlaisia mielipiteitä;jotkut oli sitä mieltä,että joka päivä tuplaantuu,mutta mie olen kyllä kuullut,että sen tarttis tupalaantua joka toinen päivä :/ miten sitten lie??
Olisko teillä tietoo..?
Toi bardolinon arvo on ihan hyvä jos tuplaantuu joka päivä.Testasitko kotona ollenkaan vai menitkö veritestiin suoraan? Kyselen nyt tässä näitä jos satut käymään uudestaan täällä lueskelemassa ja viitsit vastata =)
 
TIRULII: Joka toinen päivä tuplaantuu. Ei joka päivä. Ja mulle kertoi hoitaja nuo viitearvot silloin noilla PP12 päivillä ja sanoi että on ihan hyvä arvo. Omasta mielestä olis voinut olla korkeampikin....Testasin PP10 netin 10IU:ta näyttävällä testillä haalean plussan. PP11 näkyi 25 IU:n testissä haalea plussa. Sitten tein vielä olisko ollut PP17 predictorilla ja näytti ihan haaleaa plussaa jolloin iski paniikki...mutta ilmeisesti vaan hitaasti erittyy mulla noi hormonit virtsaan. Sen jälkeen en tehnyt enää testejä koska olisin tullut hulluksi.
Oletko menossa verikoekontrolliin?

Bartsu ja Marianne 16+0
 
Kiitos vastauksesta bardolino =)
Oman mielenrauhan takia on pakko mennä käymään :|
Mähän tein kans pp10 apteekinomalla haamuplussan ja testasin jokapäivä pp13 asti ja munsta ne viivat ei tummunu tarpeeksi joten menin veritestiin.Muutoin ei olis tarvinnut ellei olisi halunnut veritestiä,mutta ihan hyvä et menin,eipähän ala täs liikaa liihotella pilvissä.
Tosta predictorista..en oo ikinä saanut siihen vahvaa viivaa..
Tuulimuna on pelkona tällä hetkellä...liikaa lukenut netistä..ähhh!! |O
 

Yhteistyössä