Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

Siisami Onnea matkaan!Toivon todella että selviävät!! :heart:

Nitro Paljon voimia sinulle!!! :hug:

Täällä siis odotellaan syksyä, hoitojen suhteen. Huomenna otan selvää tarkemmasta aikataulusta. Mutta aion todella nyt nauttia kesästä!!Ja ladata akut täyteen syksyä varten!Nimittäin vajailla akuilla ei pysty enää uuteen lähtemäänkään!
Toisena päivänä tuntuu et noh, mikäs tässä on ollessa! ja heti jo seuraavana kun meen kauppaan niin kaikki odottavat äidit ja lapsiperheet ovat päättäneet lähteä samaan aikaan ja samaan paikkaan niin silloin "tässä olessa" on jo melkosen tukahduttava olo!...
Märysin ukkokullalle et miks sitä ei itekki voi olla semonen ettei välittäs lapsista..ettei toisten lapset sais mitään tunteita hyppelemään sisällä!!...mut tuntuu et nään lapsen ku lapsen ni heti sydän muljahtaa ympäri ja koskee niin kovasti!
Aivan järetön on lapsen kaipuu!!..näillä tuntemuksilla tänään...saas nähdä millasilla huomenna...

Rentoja kesäpäiviä, pömppikset!!
:heart:
 
Aivan käsittämätöntä naiset. Ilmeisesti munkin maailmassa tapahtuu vielä pieniä ihmeitä. Meidän molemmat alkiot selvisivät sulatuksesta :D Nyt on sitten kaksi kyytiläistä matkassa ja testiä saa tehdä kesäkuun 6-7 päivä. Nyt mä aion elää ihan normaalia elämää ja aloitan sen painumalla ratsastamaan.

Siisu ktt 0
 
Siisulle heti kärkeen paljon onnea matkaan kyytiläisten kanssa! :heart: Alkukesän tuplaplussaa peukutan!!

Heippa toisillekin pitkästä aikaa! Mie oon pitäny taukoa palstailusta ja yrittäny muutenkin olla vatuloimatta hoitoajatuksia liikaa. On tehny ihan hyvää. Elämä jotenkin normalisoituu, kun ei tarvii koko ajan olla laskemassa päiviä yms. Heinäkuulle asti sain "vapaata" ja sitten alan käynnistellä kroppaa primoilla seuraavaan koitokseen, joka käytännössä menee elo-syyskuulle. Niin kuin arvasinkin, nyt ei tapahdu kierron suhteen mitään. Kp taitaa olla 47 tai jotain..

Nitro ajatukset ovat luonasi. Voimia!

dream samoja tuntemuksia täällä, vaikka kuinka yrittäis taukoilla. Lapset, tutut ja vieraat, koskettaa sydäntä joka käänteessä. Sain käsiini perhehoitoliiton materiaalia. Alan pikkuhiljaa lämmittää ukkoa ajatukselle sijaisperhetoiminnasta. Jos saisi edes "viikonloppulapselle" huolenpitoa ja rakkautta ammentaa jonain päivänä.

Aurinkoisia alkukesän päiviä kaikille pömppikisille! Kerätään voimia syksyn koitoksiin ja nautitaan kesästä!

- Sitris
 
Mulle vois päivittää elokuuhun tuon 3.IVF...Kiitos =)

Tänään meillä 3v.hääpäivä...täytyy lähtä kehittelemään kultsille jotain ylläriä:D

Aurinkoista kesää kaikille!Ladataan akut äärimmilleen ja syksyllä täyttä vauhtia sitten taas eteenpäin!!Paljon iloisia, lämpimiä päiviä jokaiselle pömppikselle! :heart:
Palataan syksyllä!Koetan ihan oikeasti olla kesän poissa koneelta :wave:
 
Mä taidankin piinailla nyt ihan yksin tässä pinossa. Ktt 3 ja ei mitään mainittavaa. Positiivisena aisana todettakoon, että mulla on ollut niin kauhea kiire koulujuttujen kanssa, että en ole koko piinailua edes ehtinyt miettiä.
 



Maanantai 1.6 :wave:


Retuli82.....................3.IVF..........................kp30/-/elo
Siisami.......................PAS............................kp26/-/ktt7
PeePee77..................3.IVF..........................kp17/29-31/elo
Haave........................PAS............................kp/30/elo
Stella08.....................PAS............................kp/27/elo
dream09....................3.IVF..........................kp/28/elo
Neilikka78.................1.IVF/ICSI...................kp/26/touko
Sitronella...................PAS............................kp/27-29/syksy
HH09.........................4.ICSI.........................kp/28/kesä-heinä
Tiger..........................PAS.............................kp/-/syksy



Testailijat :p

Siisami 6.6

Haamuillut ;)



Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D s.5.12.2008
Sahranami + Aatu & Beetu :D s.30.12.2008
Meikku :D s.25.01.2009
Soraya :D s.2.3.2009
Vappuviuhka :D s.24.3.2009
Hanneli -78 :D s.30.4.2009
Ulpu78 :D s.26.4.2009
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
Väre :D
Kurreliini + pikku prinsessat :D s.1.5.2009
Astarte :D
Helinäkeiju75 :D
MinzuS :D
EllaElias :D

Auringokukka km :'(
Rouva Pikkumyy km :'(
Rouva Puh km :'(

 
Kuinka Siisun piinailut sujuu? Oireita? :whistle: Voi kun olis mahtavaa kun nyt nappaisit oikein tuplaplussan!!! :hug:

Mitäs Retulille ja muille hoitolaisille kuuluu? =)

Kovin on pino käynyt hiljaiseksi..

( . ) LA oli eilen, mutta mitään tuntemuksia ei vielä oo että lähtö olis tulossa. Sitä odotellessa :)
 
Kiitos kysymästä Kamilla, täällä on vointi ihan täsmälleen samanlainen kuin kaikista muistakin hoidoista joten usko siihen plussaan alkaa ihan lopullisesti hiipua. Jos se nyt ikinä niin kovin voimakas on ollutkaan. Sullahan onkin sitten kohta tiukka paikka ja sen jälkeen maailman suloisin aarre sylissä.
 
Pikaistakin pikaisempi kurkistus pömppisten puuhiin ;)

Siisulle ;) valtavasti tsempityksiä piinailun loppumetreille! Josko nyt tällä kertaa olisi se teidän suuri kerta ja kaikki menisi niin kuin pitäisikin ja saisit vkloppuna testata sen plussan!

Kamillalla todella jännät hetket käsillä. Pian on pieni sylissäsi, ai kun ihanaa! :heart:
 
Siisami: Älä vielä toivoa menetä. Sittenhän sen vasta tietää kun testin tekee jos ei muuta aiemmin tule. Mä täällä olen sun kuulumisia käyny kurkkiin ku meillä oli samana päivänä siirto. Mulle laitettiin kans kaksi alkiota matkaan. Toinen oli NonTop ja toinen hieman heikompi. Itellä ei ole kanskaan odotukset kovin korkealla mutta katellaan miten käy. Meillä jäi pakkaseen vielä 7 alkiota ja tosin jo kotona on kolme lasta. Kaksi ICSIn kautta alkunsa saaneita.

Jaksuja sulle piinailuun. Pianhan tässä jo saadaan testejä tehdä. Ite saan tehdä kaksi viikkoa siirrosta testin. Eli teen joko 7 tai 8 pvä. Niin ainakin julkisella meinasivat tuon testi ajankohdan.

-Löllykkä ja nuput
 
Mä sitten aloitin testailun jo eilen. Ei siis pystynyt pitämään näppejä erossa. Eilen otin 25 herkkyydellä negan joka sitten päivän aikana oli muuttunut roskishaamuksi. Tänään mä löysin kaapin pohjalta aconin 10. Se oli hienosti piiloutunut muiden testien alle mutta ei voinut välttää kohtaloaan. Testin kohtaloksi tuli näytää edelleen hyvin hailakkaa haamua mutta nyt ihan testiajan puitteissa :D .

Tänään on pp 9 ja alkiot oli 4 päivän ikäisiä eli kai toi haamukin on jo ihan hyvä saavutus. Onhan?? Aika paljon mä kyllä pelkään, että se jää biokemialliseksi mutta ainakin se osoittaa, että ne voi kiinnittyä ja luo uskoa niille lahjasoluille. Omilla yrittäminen päättyy tähän joka tapauksessa.

Viimeksi silloin biokemiallisessa mä testasin pp 13 ja muistaakseni viiva oli jotain samaa vahvuusluokkaa. Silloinkin kuitenkin niin, että meinasin jo negana roskiin heittää kunnes rupesin tarkemmin katsomaan, että hetkinen.

Mitään oireita ei siis vieläkään ole, toisaalta jos hormoonia on vielä niin vähän, että 10:llä saa vain hailakan haamun niin ei kai niitä oireita voi kauheasti ollakkaan.

Huomenna pidän välipäivän testauksessa kun on aamuvuoro mutta perjantaina alkaa neljän päivän vapaat ja silloin sitten taas.

Voi kun se lähtisi tosta vahvistumaan. Mieskin on reissussa niin mä en saa toista mielipidettä mun haamuille. Rupee tuntumaan siltä, että mä nään vain harhoja. :LOL:
 
Siisami, toivon niin sinulle plussaa! :heart:

Olen käynyt välillä täällä "kurkkimassa", mitä sinulle kuuluu. Toivottavasti nyt olisi sinun vuoro saada plussa. Hyvältä kuulostaa tuo sinun testailu.

Mulla on mahdollinen PAS-siirto perjantaina. Jännittää jo, miten pienet selviävät sulatuksesta.

Toivotaan, että saadaan molemmat jatkaa kesää plussanneina!

Terkuin,
Nennuliini
 
Kiitos Sitris ja Nennuliini :heart:

Nennuliini: Mä kanssa kurkin tuolla teidän pinossa kun olen sinne kokoajan ajatellut syksyllä siirtyväni. Voi kun nyt ihan oikeasti pääsisikin siirtymään lapsettomuuspuolelta plussanneiden pinoon, me molemmat.

Mulla ei ilmeisesti ainakaan lämmöt nouse kun nytkin ne on 36,2 mikä on mun normaalilämpöä alhaisempi. Aamulla kyllä mittasin 36,8 ja tätä samaa sahausta on ollut jo muutama päivä eli mitä tästä nyt sitten voi päätellä??? Ei mitään.

Pääsisinköhän mä jo perjantaina verikokeeseen jos silloin vielä on plussa testissä. Pelottaa oikeesti aika reippaasti. Biokemiallisen muisto ihan hyvin tuolla takaraivossa kummittelee.
 
http://www.aijaa.com/v.php?i=4307629.jpg

Viiva on vahvistunut ja 2 1/2 tuntia rakossa olleella virtasalla. Testi on eri kuin eilinen mutta herkkyys sama. Aika hailakka se on vieläkin mutta ainakin suunta on oikea. Tänään olisi normikierron mukaan pitänyt alkaa menkat eli nyt mä olen myös ihan paniikissa koska alkaa tiputella. Huomenna on kuitenkin aamulla verikoe ja iltapäivällä toivottavasti ollaan viisaampia. En älynnyt kysä saako tuloksen samana päivänä mutta kai sen saa.

Onkohan Kamilla synnyttämässä kun ei ole pariin päivään päivityspalvelu pelannut? :D
 



Torstai 4.6 :wave:


Retuli82.....................3.IVF..........................kp33/-/elo
Siisami.......................PAS............................kp29/-/ktt10
PeePee77..................3.IVF..........................kp20/29-31/elo
Haave........................PAS............................kp/30/elo
Stella08.....................PAS............................kp/27/elo
dream09....................3.IVF..........................kp/28/elo
Neilikka78.................1.IVF/ICSI...................kp/26/touko
Sitronella...................PAS............................kp/27-29/syksy
HH09.........................4.ICSI.........................kp/28/kesä-heinä
Tiger..........................PAS.............................kp/-/syksy



Testailijat :p

Siisami 6.6

Haamuillut ;)

Siisami



Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D s.5.12.2008
Sahranami + Aatu & Beetu :D s.30.12.2008
Meikku :D s.25.01.2009
Soraya :D s.2.3.2009
Vappuviuhka :D s.24.3.2009
Hanneli -78 :D s.30.4.2009
Ulpu78 :D s.26.4.2009
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
Väre :D
Kurreliini + pikku prinsessat :D s.1.5.2009
Astarte :D
Helinäkeiju75 :D
MinzuS :D
EllaElias :D

Auringokukka km :'(
Rouva Pikkumyy km :'(
Rouva Puh km :'(



 
Ihan selvältä tuo plussa näyttää tikussa :flower: Tulin tänne pinoon kurkkimaan ja nyt kyllä jännittää puolestasi. Täällä meillä päin hcg-tuloksen saa samana päivänä, jos menee heti aamusta labraan.
 
Kiitos Lotta, toi hieman helpotti. :D Tuntuu ihan uskomattomalta, että viiden ICSI: n jälkeen viimeisistä mahdollisista alkioista tärppäisi. Vatsanippailuja on ruvennut olemaan enemmän tai sitten niihin nyt kiinnittää erilailla huomiota.
 



Perjantai 5.6 :wave:


Retuli82.....................3.IVF..........................kp34/-/elo
PeePee77..................3.IVF..........................kp21/29-31/elo
Haave........................PAS............................kp/30/elo
Stella08.....................PAS............................kp/27/elo
dream09....................3.IVF..........................kp/28/elo
Neilikka78.................1.IVF/ICSI...................kp/26/touko
Sitronella...................PAS............................kp/27-29/syksy
HH09.........................4.ICSI.........................kp/28/kesä-heinä
Tiger..........................PAS.............................kp/-/syksy



Testailijat :p


Haamuillut ;)




Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D s.5.12.2008
Sahranami + Aatu & Beetu :D s.30.12.2008
Meikku :D s.25.01.2009
Soraya :D s.2.3.2009
Vappuviuhka :D s.24.3.2009
Hanneli -78 :D s.30.4.2009
Ulpu78 :D s.26.4.2009
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
Väre :D
Kurreliini + pikku prinsessat :D s.1.5.2009
Astarte :D
Helinäkeiju75 :D
MinzuS :D
EllaElias :D
Siisami :D

Auringokukka km :'(
Rouva Pikkumyy km :'(
Rouva Puh km :'(




 
Eipä täältä kokonaan ossaa olla pois...Piti tulla Siisamin kuulumisia kattomaan..
Mahtavaa kertakaikkiaan!!!Aivan hirmusesti sydämen täydeltä ONNEA Siisu!!Toivotaan et molemmat on ja tiukasti kiinni loppuun saakka, sylin lämpöön!! :heart: :heart:
 
Paljon onnea Siisami! :flower: :flower:
En osaa kyllä olla pois täältä, pakon omaisesti päivittäin käyn lukemassa kuulumiset, vaikka tuolla toisella puolella olenkin. Mutta, on vielä niin hyvässä muistissa nuo omat "taistelu vuodet".
Tällä hetkellä loppu lähenee, raskausviikkoja täynnä jo 31.
 

Yhteistyössä