Voih, minä täällä kyynelehdin myös. Ihan kaikesta ja kaiken vuoksi...onnesta ja haikeudesta ja toivosta, että tämän pinon kaikki mukanaolijat saisivat plussan.
Kuten
Sorayakin, tulin pitkästä aikaa lukemaan, siis ylipäätään tänne Kaksplussan sivuille, ja ensimmäisenä tänne Pömppiksiin, tää tuntuu läheisimmältä pinolta, yhä. Mulla on niin herkkä olo tän tulevan äitienpäivän takia, ja uskon, että monella muullakin täällä on. Vuosi sitten olin menossa juuri siirtoon äitienpäivän aikoihin ja mietin, vietänköhän itse ensi vuonnakaan äitienpäivää. Nyt tuntuu surulliselta, että vaikka omalla kohdalla on käynyt iso onni ja käänne, täällä on moni tuttu vielä. Soraya lähetti suojelusenkelin, minä ristin käteni ja toivon, että
Haaveen ja
Stellan kohdussa tarraa juuri nyt kiinni uusi elämä. Toivottavasti mun teksti ei ole..en tiedä mitä...hassua tai jotain..mutta tää tunne teidän puolestanne pakahduttaa niin.
Halauksia!
Ja
Kurre sait mut tosiaan itkemään - ihan säikähdin, että joko sinäkin synnytit, onneksi kaikki hyvin, onnea, onnea, onnea! Ja niin ihanaa kuulla että olet pystynyt itkemään, ja olemaan onnellinen. Mulla ei itku päässyt tulemaan synnytyksessä, meni kauan ennen kuin uskalsin oikein tajuta mitä tapahtui ja tapahtuu. Vasta nyt alan olla rakastunut lapseeni, osaan itkeäkin
ja uskoa, että hän on tässä meidän kanssa vielä pitkään (tyttö on 3kk). Olen ollut niin epäuskoinen.
EllaElias, uskalla nauttia raskaudesta, elä ole yhtä tyhmä kuin minä, että pelkäät ja tukahdutat onnen ja toivon tunteet
Onnea ihan mielettömästi plussasta!
Ja
Ulpulle rutistus -onnea!
Kamilla - ihan uskomaton tuo kaverisi...mutta kyllähän sen tietää, että malttamaton voi olla, mutta ehkei sitä kannata ihan samantien hoitoihin ainakaan lähteä. Tuntuu tosiaan hassulta kun toisella on mennyt vasta 3 kk ja ollaan paniikissa...meillä meni se 3 vuotta. Ja nyt jälkikäteen, tuo aika alkaa pyyhkiytymään unohduksiin, enää ei jossittele, että jos ois saanut muksun jo vuonna se ja se, se olis nyt x vuotta jne.
Retulille voimia, samoin PeePeelle, Sitrikselle, Aurikselle, Siisamille ja muille Pömppiksille!
Stella, mites muistelen, että joku aina kämmäili boldauksien kanssa ja eikös se ollut jonkinlainen merkki plussameiningistä
halauksin, Meikku
p.s. hymyilytti, kun luin, että kirjoitit Stella ensin oikean nimesi allekirjoitukseksi, näin on mullekin käynyt, usein