Hakutulokset

  1. G

    Toukokuiset2022

    Rakenneultrassa pienellä kaikki tosi hyvin ja meille annettiin tyttö lupaus ❤️ niin onnellinen olo ❤️
  2. G

    Toukokuiset2022

    Huh piina ohi ja korona oli nega. Onko muilla muuten yöt jo unettomia? Musta tuntuu et alkaa kroppa valmistautuu yöheräilyyn ku herään parin tunnin välein öisin :D mikä on vähän ikävää, ku sit ei saa heti unta perään.
  3. G

    Toukokuiset2022

    Mitäs kaikille kuuluu! Tänne vielä kirjoittelen, kun taas en jaksa sitä facea käyttää ja ladata erikseen :D lähinnä itse käytän IGtä. Täällä rv 16+3. Ja inhottavasti altistuin vkl koronalle tutun kautta :( eilen kävin testissä ja odotan vieläkin tuloksia. Hirveesti pelottaa et mitä sieltä...
  4. G

    Toukokuiset2022

    Joo mulla esikoisesta maha tais pompata esiin vasta rv22 ja liikkeet, kun istukka oli edessä tuntui myös vasta silloin. Tässä tokassa raskaudessa on selkeä raskausvatsa ollut rv12 jälkeen... :D ihan sellainen pinkeä selkeä kumpu. Joutui sen takia kertomaan sit töissäkin aiemmin, kun vaikea...
  5. G

    Toukokuiset2022

    Hui mä tunsin tnä ekat pienet liikkeet selkeesti vatsan päältä nyt rv15+2 :D istukka oli takana tällä kertaa, kun esikoisesta oli edessä niin kai ne voi jo näin aikasinkin tuntua :D ehkä myös kun nyt tulossa toinen niin osaa arvioidakin paremmin et mikä on liikkeitä ja mikä on ilmaa mahassa :D...
  6. G

    Toukokuiset2022

    Kiva kuulla et täällä monella NT ultrassa tullut hyviä uutisia ❤️ @Andune me kerrottiin jo rv6 lähiperheelle ja kavereille oon kertonut rv8 paikkeilla. Ja pomokin jo tietää. En osaa salata tälläsiä asioita yhtään :D niin voin kuvitella miten raskasta pitää tollasta sisällä. Mä elän jo...
  7. G

    Toukokuiset2022

    Rv14 pyörähti käyntiin ja sen kunniaksi oli neuvolan toinen käynti. Onneks kaikki hyvin :) sykkeet vauvalle 140-150. Kovasti kyllä karkaili menemään, että ei kauan malttanut olla kuunneltavana :D Pahoinvointikin on helpottanut!
  8. G

    Toukokuiset2022

    Mulla on yhden todella läheisen ystävän mies tällänen rokote vastainen ja jopa tän miehen takia ystävä ei ole ottanut toista rokotetta, koska pelkää et mies jättää hänet :/ en itse voi käsittää tälläsiä ihmisiä, jotka jopa menee niin pitkälle et "kiristää" kumppaniaan erolla jos toinen ottaa...
  9. G

    Toukokuiset2022

    No mä mietin tätä samaa, kun hirvee härdelli jo siinä et saa hoitajan 2h ajaksi esikoiselle, ku emmä tollasta uhma taaperoa joka ei pysy paikallaan voi labraan ottaa... Ja vielä heti 8 aamulla... Onneks yksi ystävä osu just maanantaina vapaalle ni lupas tulla siks aikaa tänne. Mut no mennään nyt...
  10. G

    Toukokuiset2022

    Mulla sokerirasitus kans edessä ma. Tässä raskaudessa kaks kertaa, kun ensimmäisessä oli radi. Saa nähä miten tällä kertaa.. @possu. Kiva et teilläkin kaikki hyvin ❤️
  11. G

    Toukokuiset2022

    Terveisiä NT ultrasta❤️ Siellä meidän pieni heilutteli kovin jalkojaan ja käsiään ❤️ Kovasti veti vaikka mitä kuperkeikkaa. Jopa niin kovin et ei saatu sydämen syke ääniä kunnolla kuunneltua, kun hän päätti aina lähteä karkuun :D onneksi se lopulta onnistui ja tietysti monitorissa näkyi miten...
  12. G

    Toukokuiset2022

    Hei kiva uusia tervetuloa ❤️ Täällä NT ultra huomenna ❤️ Sitä odotettu niiiin paljon! Jännittää hirveesti! Jos kaikki siellä ok, sit ois pe toinen koronarokote. Odotan että senkin saa pois päiväjärjestyksestä :)
  13. G

    Toukokuiset2022

    Täällä nt ultraan tasan viikko ❤️ jännittää hirveesti koska olo on parempi :D heti alkaa kyseenalaistamaan onko kaikki ok, mutta toisaalta oon tosi onnellinen et pääsin siitä hirveetä oksennus migreeni kierteestä edes hetkeksi pois. Oli hirveät pari viikkoa tossa. Mä tässä nyt eniten oon...
  14. G

    Toukokuiset2022

    @Lavender_ paljon voimia teille ❤️ surkeeta et siinä kävi nyt noin :( toivotaan teille kuitenkin uutta plussaa heti kun keho on voimissaan❤️ Mä jouduin tossa käymään eilen vähän neuvolassa, kun tässä oon saanut niinkin ikävän oireen kaiken lisäksi kun päänsärky, ja sen tyylinen päänsärky että...
  15. G

    Toukokuiset2022

    Mulla myös NT ultra rv12+0 21.10 ❤ hurjan nopeasti sekin tässä tulee! Kiva kuulla et en oo yksin tässä kamppailemassa näiden olojen ja väsymyksen kanssa :D Onko muilla ollu muuten ongelmia raudanpuutoksen kanssa? Mulla oli ferritiini vielä viime vuoden lopulla huikea 7 arvoltaan. Helmikuussa...
  16. G

    Toukokuiset2022

    Oon vähän tippunut täältä, kun on ollu niin tajuton väsymys ja pahaolo.. Esikoinen on myös ollut flunssassa koht 1.5vkoa niin on vähän tässä energiat korteilla ku pieni heräilee yöllä nenä tukossa. Liityn ite sinne fb ryhmään sit ku oon käynyt NT ultrassa :) kiva kuitenkin ku se on tehty! On...
  17. G

    Toukokuiset2022

    Mä oon kans saanu yhden rokotteen, mutta toista en oo ottanut, koska ekasta tulin TODELLA kipeäksi. Hirvee kuume ja lihassäryt yli viikon. Neuvolassa juteltua päätettiin yhdessä et menen ottaa toisen vasta ku ollaan turvallisilla viikoilla. Nyt 8+4. Mut tässä onkin ollut ihan hirveetä niin en...
  18. G

    Toukokuiset2022

    Meidän esikoinen itki koko käynnin ajan..... Yritäppä siinä kuulla sykkeet :D luultavasti pelästyi sitä tilannetta ja ihmetteli hirveesti et miksi äiti makoilee siinä, ois halunnu vaan syliin ja mikään lelu tai välipalakaan ei kelvannut :D Muutenkin täällä on iskenyt hirvee 1.5v uhma. Oon aivan...
  19. G

    Toukokuiset2022

    Mulla oli ihan sama ❤️ kiva et teilläkin oli kaikki hyvin. Toivottavasti saadaan nyt paljon hyviä uutisia tänne toukokuisiin, kun loputkin käy vu jos on sen varannut :) Eilen oli eka neuvolakäynti ja varasin just kuukauden päähän 12+1 NT ultran. Yhtäkkiä tuntuu, että tää aika meneekin tosi...
  20. G

    Toukokuiset2022

    Tervetuloa joukkoon ❤️ Mekin yritettiin tätä kakkosta 10 kiertoa niin tuntuu vieläkin tosi järjettömältä et nyt on raskaana :D Tnä on kuitenkin taas vauva muistutellut olemassaoloaan tällä ällö oksetus olotilalla. Viikon ainut yhteinen vapaa miehen kanssa, ja tää menee sohvan pohjalla :( ku...

Yhteistyössä