Hakutulokset

1. G

Toukokuiset2022

Mä sain esikoisesta 4+1 sen 3+ digiin Tästä raskaudesta 5+3 sen 2-3 ja ajattelin et en enää viitti testailla ku stressaan sit tosi paljon. Kuitenkin nyt sit ultrassa kaikki hyvin :) hcg nousee niin yksilöllisesti joka raskaudessa, ja eikä noista testeistäkään aina tiedä.
  2. G

Toukokuiset2022

Mulla on jäätävä burgeri himo :D Sama oli esikoisen kohdalla, olisin voinu istua mäkissä 24/7.... Tosi terveellistä :D muutenkin sellanen darranen olo, eli tekee mieli kauheeta rasva MÄTTÖÄ. Onneks oon osannut vielä pidättäytyä et ei mee heti ihan läskiksi :D Mulla oli hirvee pahoinvointi...
  3. G

Toukokuiset2022

❤❤ :( Mietinkin miten tässä kävi, mutta en viittinyt liikaa kysellä. Paljon voimia tilanteen käsittelyyn teille ja toivottavasti tärppää pian uusiksi ❤
  4. G

Toukokuiset2022

Joo tuntui itselle myös että aika mateli tuohon, mutta nyt ehkä pystyy olla NT ultraan ihan luottavaisin mielin... kun tietää et siel on joku oikeassa paikassa ja kehittynyt oikeeseen tahtiin ❤️ vaikka tää nyt on aina niin ja näin, ikinä ei voi tietää. Toivotaan et nämä kaikki toukokuiset...
  5. G

Toukokuiset2022

Toivottavasti saatte yhtä hyviä uutisia ❤️ tuli niin ihana olo kun näki pienen ❤️
  6. G

Toukokuiset2022

Ultrassa käyty ❤️ Siellä pieni papunen vastasi täysin viikkoja 7+1 ja la pysyi samana ❤️Syke kuului myös hienosti ❤️ Mikä onni ja kiitollisuus tästä pienestä ❤️
  7. G

Toukokuiset2022

Tervetuloa uusille ❤️ Mä oon nyt potenut sunnuntaista asti niin hirveetä pahoinvointia et oksat pois. Kokoajan ällöttää ja oksettaa, eikä kuitenkaan oo nälkä :( saa nähä meneekö tää niin rajuks ku esikoisen kanssa... Ahdistaa jos on sama setti et saa oksentaa yli raskauden puolivälin pitkin...
  8. G

Toukokuiset2022

Mulla oli esikoisesta ensin ihan kirkasta veristä vuotoa oisko ollu rv5-6 sit se muuttui rusehtavaksi tiputteluksi ja kesti rv12 asti. Ja tuolla tuo pieni mies viipattaa eli kaikki oli ok :) mulle neuvolasta vaan sanottiin niin kauan ku ei oo kipuja vuodon yhteydessä voi olla kyse jostain...
  9. G

Toukokuiset2022

Voi ei :( toivottavasti jostain harmittomasta kyse. Voimia paljon. Oliko sulla varhaisultra varattuna?
  10. G

Toukokuiset2022

Mulla on ultra nyt tulevana torstaina sillon pitäis olla 7+1, just kun ajattelin et ehkä täs raskaudessa pääsen ilman sitä hirveetä oloa, niin tänää aamullahan se oksentaminen alkoi ja koko päivä kuvottanut et ruokaa ollut pakko vaa tunkee alas :( Ens viikko kyllä jännittää paljon, mutta oireet...
  11. G

Toukokuiset2022

Voiii älkää edes puhuko mädistä, graavilohesta ym :( ne on mun joulun herkut. Mä oon jo nyt ollut rikki ku en saa syödä sushia ja vetää salmiakkia :D Eikö niitä jotain raskaus salmiakkeja ollut myynnissä nykyään? En muista mikä firma valmistaa mut niissä tais olla sallitut ainesosat.
  12. G

Toukokuiset2022

Joo mies onneks puhu järkeä, eiköhän tässä viikon nyt jaksa odottaa :D
  13. G

Toukokuiset2022

Onneksi noi oireet voi aaltoilla ja muuttua paljon päivittäin. Mullakin on välillä hyviä päiviä et oon energiaa täynnä ja sit taas niitä päiviä ku pakko nukkua päiväunet ja kaikki on hirveetä :D Paljon sulla ois huomenna sit viikkoja kasassa? Mä kokoajan mietin aikastaisinko ultraa torstaista...
  14. G

Toukokuiset2022

Mä syön mama vitamiinia ja rautaa erikseen, kun ollut ongelmia ferritiinin kanssa. Sit Dtä lisänä välillä. @Kristalin onneks sait saikkua, mä olin esikoisesta 2kk täysin pois pelistä. Oksensin niin paljon ja jatkuvasti. Yölläkin heräsin yökkimään. Se oli ihan hirveetä. Söin vaan mehujäätä ja...
  15. G

Toukokuiset2022

Just laitoinkin muokkauksen, ku tajusin mitä meinasit. Toivottavasti saat tipan. Se ainakin mulla silloin kummasti auttoi. Toi on tosi ikävä vaiva. Toivon et ite säästyn siltä tässä raskaudessa. So far so good...
  16. G

Toukokuiset2022

Hui :O Hurjasti tsemppiä, toivottavasti kaikki on hyvin ❤ onko sulla siis niin kovia kipuja? :( Edit. Piti palata muutama sivu takaperin, pahoinvointia siis varmaan meinasit. Mä niin voin samaistua, oksensin esikoisesta jatkuvasti, ennen plussaa ni melkein vikalle kolmannekselle asti...
  17. G

Toukokuiset2022

Ensiksi onnea plussasta:) Mulla ollut noita maha tuntemuksia kokoajan, nyt rv6. Välillä vihloo, välillä jomottelee menkkamaisesti jne. Myös ollut ummetusta niin luulen et suolen toiminto sitä kipuilua aiheuttaa. Muistan aina ekasta raskaudesta, kun neuvolassa sanottiin et nyrkkisääntönä on se...
  18. G

Toukokuiset2022

Ainakin joku toukokuiset2022 yksityinen ryhmä on jo perustettu, niille tiedoksi jotka kaipaa fb ryhmää jo nyt. Vähän kuikuilin valmiiksi, niin siellä on jo 139 jäsentä. Itse odotan kyllä tosiaan sitä liittymistä siihen NT ultraan asti, tuntuu sit varmemmalta :)
  19. G

Toukokuiset2022

Oon kans liittyny esikoisenkin kanssa fb ryhmään ku käynyt NT ultrassa, ajattelin tässä mennä samalla periaatteella :) Niin ja huomenta, RV6 alkoi ja ällötys pahimmillaan......
  20. G

Toukokuiset2022

Kiva saada lisää uusia tänne, onnea plussista ❤️ On tää jännää. Mulla painaa eniten päälle selkeesti väsymys tässä alku raskaudessa. Jotenkin vois vaan kokoajan nukkua. Sit vielä kun esikoinen alkanut uhmailemaan oikein olan takaa ni on vähä mehut veke päivän päätteeksi :D onneks sentää saa...

Yhteistyössä