Hakutulokset

1. G

Toukokuiset2022

Toukokuiset 2022 <3 Kopio edellinen lista ja poista suluissa [] olevat tekstit. Laitetaan listaan LA päivän kohdalle Oma nimi/mones lapsi/synnytyssairaala 1.5. Maria91/ 3. lapsi/ KOKS 2.5. 3.5. Gisella/2.lapsi/HUS 4.5. 5.5. 6.5. Piipaa93/ 1. lapsi/PKKS 7.5. 8.5. 9.5. 10.5. 11.5. 12.5. 13.5...
  2. G

Toukokuiset2022

Kivaa että täällä on uusia! Itse olen ottanut ihan päivän kerrallaan. Välillä pelottaa, välillä on innoissaan ja välillä unohtaa et vauva kasvaa mahassa :D Täällä on nyt tänä aamuna 5+4 Mulla on ultra varattuna ku viikkoja ois 7+1. Jännittää se kyllä hirveesti. Oireet aikalailla tällä hetkellä...
  3. G

Toukokuiset2022

Mä meen varhaisultraan Kaunis Odotukseen :) 84e oli toimistomaksuineen arkena.
  4. G

Toukokuiset2022

Millä päivillä meet ultraan? Mä varasin sen 7+1 ja tekis mieli aikastaa 6+ viikolle xD mutta ehkä en viitsi. Esikoisesta mä kyllä näin jo 5+5 sykkeen :) Mulla onneks työt, ja toi taapero esikoinen pitää kiireisenä. Ura äidit netflixistä jos haluu vähän hömppä komediaa äitiydestä ja ajanvietettä :D
  5. G

Toukokuiset2022

Täällä täysin samat fiilikset, kun toista odottelen. Minkä ikäinen sun esikoinen? Täällä löytyy 1v5kk. Eli kiirettä on ja ei tässä tosiaan kerkeä stressata. Jotenkin kun esikoisesta mulla oli niin hirveän pahaolo ja tässä ollut vain oireina toi huimaus ja jäätävä väsymys epäilyttää onko siellä...
  6. G

Toukokuiset2022

No onneksi vuoto on rauhoittunut <3 ja se on niin totta kun ei siihen pysty itse mitenkään vaikuttamaan :/ Mulla oli esikoisen kohdalla plussauksen jälkeen valemenkat. Olin sillon satavarma keskenmenosta. 5+5 menin ultraan ja siellä sydän sykki jo! Mulla oli siis 3 päivää veristä vuotoa ja sit...
  7. G

Toukokuiset2022

Vastailenpa tänne kun ketju on kivasti aktivoitunut! ON: Eli 4+1 digi näytti 2-3vkoa raskaana, se kai on ihan ok tulos noihin päiviin ajateltuna. En ole sen jälkeen testannut, nyt eletään 4+4. Ensin ajattelin et haluan vielä saada digikin sen 3+,mut toisaalta varasin varhaisultran tonne...
  8. G

Haaveena vauva 2022

@Eimy @Suikku1 Paljon voimia teidän molempien tilanteisiin. Toivotaan @Suikku1, että siellä olisi pieni mukana kaikesta huolimatta. Omaa napaa: täällä alkanut jäätävä huimaus ja nyt tänä aamuna kahvi sai ekan kerran oksentamaan, mutta pitää olla kiitollinen. Varhaisultran varasin 7+1...
  9. G

Haaveena vauva 2022

Onnea uudet plussat <3 Täällä tänä aamuna Digi sanoi raskaana 2-3 viikkoa ja raskaus kalenteri sanoo mulle rv4+1. Eli taitaa mennä ihan oikeissa päivissä :love:
  10. G

Haaveena vauva 2022

Mä kans tehnyt testejä 3+2 asti Tässä kolme ekaa https://ibb.co/h9gJxtM 3+2 haamu 3+3 oli jo selkeähkö plussa 3+4 vielä selkeempi Ja nyt 3+6 tässä tänään taas vahvistunut, https://ibb.co/52T1HSw Ovulaatiota en kyllä testannut, tiedä sit olisko ollut aiemmin. Oireet vaan viittaisi et ihan...

Yhteistyössä