@Piipaa93 varasin itekkin huomiselle lääkäriajan työterveyteen. Pakko saada saikkua. Näillä energiatasoilla ja pahoinvoinnilla ei kyllä töitä voi tehdä. D:
Mulla on tällä hetkellä työsopimus lokakuun loppuun ja töissä pomo tietää raskaudesta, joten hieman jännittää saanko jatkoa. En ole ollut aijemmin paljoa pois töistä, mutta nyt useamman kerran pahan olon takia olen joutunut olemaan. Pelottaa, että sekin vaikuttaa tilanteeseen.@Piipaa93 varasin itekkin huomiselle lääkäriajan työterveyteen. Pakko saada saikkua. Näillä energiatasoilla ja pahoinvoinnilla ei kyllä töitä voi tehdä. D:
Toivon niin, että saat vielä hyviä uutisia niin ei ole kärsimys "turhaa". Voin vain kuvitella olotilan.Ehkä tuon perjantain ultran jälkeen jos siellä on kaikki hyvin.
ps. Saanko purkautua. Oon niin väsynyt tähän huonoon oloon. Tänäänkään en oo saanut syötyä kuin mehujään ja muutaman sipsin. Niin heikko ja väsynyt olo, että ei oikein jaksa muuta kuin maata ja nukkua. Välillä huono olo eskaloituu oksentamiseen ja ahdistukseen ja viimeiset voimat menee itkiessä.
Vaikka oon todella kiitollinen kaikesta, niin oon ihan äärimmäisen väsynyt ja iskee melkeen paniikki kun mietin kuinka monta viikkoa tää voi vielä jatkua. Toki kaikki voi myös loppua lyhyeen, etenkin jos perjantaina selviää jotain epätoivottua. Nyt tais tulla joku eka mental breakdown.
Ihanaa Itsellä huomenna se äippäpolin aika. Ei kyllä ollut puhetta suoraan, että ultraavatko vaan eikai sitä raskauden tilaa muuten saa selville?Ultrassa käyty ja siellä hän kellui sydän vahvasti sykähdellen <3
LA on juuri se mitä itse laskin, eli 8.5. Jos on täsmällinen kaveri, niin syntyisi siis äitienpäivänä
Täällä toinen atopikko. Miulla onneks vain kädet kärsii kuivuudesta selviäisi rasvaamalla, mutta millään ei aina jaksa. Olisipa mahtavaa, jos tosiaan raskaus rauhoittaisi atopiaa ja olisi helpompi olla.Pahoittelut jo valmiiksi avautumisesta, mutta.. Voi ***** tänään alkoi atopia kukkia oikein kunnolla.. Tai viitteitä siitä oli jo edeltävinä päivinä, mutta toivoin ettei se menisi pahaksi jos kosteutan ihoa tarpeeksi... No kaikki naamaa myöten on nyt sitten punalaikullista ja kytisee kuin synti. Kortisoni olisi kyllä kaapissa, mutta niitä suositeltiin laittamaan vain mahdollisimman vähän 'paikallisesti'.. Mistähän sitä sitten aloittaisi, kun koko keho sitä vaatisi ja paljon? Onneksi huomenna on se ultra niin voin ehkä kysyä tästäkin samalla.. Jos saisi edes lähetteen jollekin ihospesialistille jossei muuta. Ja väittivät että raskaana atopia yleensä rauhoittuu.. >. <
Niin paljon onnea! Hurjaa ajatella että meillä on 6pv eroa LAssa, mutta meidän pieni oli jo 20,2mmTäällä kanssa löyty yksi kaveri (onneksi vain yksi ). Tasainen ja hyvä syke, pituutta huimat 13 mm ja arvio 7+5 eli juuri mitä kalenterikin näyttää. Laskettu aika 14.5.
@tk-k vosiin uskaltautua faceen, mutten osaa/pysty lähettämään sinulle yksityisviestiä :/Nyt meni hermo, pitkä teksti pyyhkiytyi pois :'D
Eli Facebook-ryhmä on tehty! Halukkaat ryhmään laittakaa mulle yv oma nimi ja profiilikuvan tuntomerkit (ryhmä on yksityinen ja piilotettu niin pystyn lisäämään siihen vain kavereita) niin pyydän kaveriksi, lisään ryhmään ja poistan kavereista.
Täältä ryhmästä pääsee ihan jokainen mukaan, vaikka haluaa liittyä vasta vähän myöhemmässä vaiheessa
Jos oma raskauteni päättyy surullisesti, luovutan ylläpito-oikeudet jollekulle muulle.
Sulle ei näköjään pysty laittamaan yksityisviestiä! Onkohan joku sellainen asetus päällä? Ei anna ollenkaan vaihtoehtoa "Lähetä yksityisviesti"@tk-k vosiin uskaltautua faceen, mutten osaa/pysty lähettämään sinulle yksityisviestiä :/
En ainakaan löytänyt mitään sellaista, rekisteröidyt käyttäjät voi lähettää minulle profiiliviestejä sekä aloittaa keskusteluja miun kanssa ja mitään muuta yksityisviesteihin viittaavaan en nähnyt missään :/Sulle ei näköjään pysty laittamaan yksityisviestiä! Onkohan joku sellainen asetus päällä? Ei anna ollenkaan vaihtoehtoa "Lähetä yksityisviesti"
Osaako kukaan auttaa meitä? Joku jolle tämä alusta on tutumpi?En ainakaan löytänyt mitään sellaista, rekisteröidyt käyttäjät voi lähettää minulle profiiliviestejä sekä aloittaa keskusteluja miun kanssa ja mitään muuta yksityisviesteihin viittaavaan en nähnyt missään :/
Kun yritin klikata sun profiiliin, niin tuli "user not available". Eli onkohan sulla joku asetus, että muut ei saa katsoa sun profiilia jolloin yvn lähetystkään ei onnistu? Onko sulla yksityisasetuksissa sallittu profiilin katselu?En ainakaan löytänyt mitään sellaista, rekisteröidyt käyttäjät voi lähettää minulle profiiliviestejä sekä aloittaa keskusteluja miun kanssa ja mitään muuta yksityisviesteihin viittaavaan en nähnyt missään :/
Todella outoa, koska minulla on kyllä klikattuna että kaikki vieraatkin voivat katsoa profiilia.. En ymmärrä. En voi myöskään itse lähettää yksityisviestejä muille, mikä tekee tästä kenties vielä oudompaaKun yritin klikata sun profiiliin, niin tuli "user not available". Eli onkohan sulla joku asetus, että muut ei saa katsoa sun profiilia jolloin yvn lähetystkään ei onnistu? Onko sulla yksityisasetuksissa sallittu profiilin katselu?
Rankkaa hep täällä. Esikoinen nyt onneks on parantunut, mut ite edelleen kipeenä samoin mies ja päivät on aika uuvuttavia. Oksentaminen nenätukossa ei ole hauskaa.Oon vähän tippunut täältä, kun on ollu niin tajuton väsymys ja pahaolo.. Esikoinen on myös ollut flunssassa koht 1.5vkoa niin on vähän tässä energiat korteilla ku pieni heräilee yöllä nenä tukossa.
Liityn ite sinne fb ryhmään sit ku oon käynyt NT ultrassa kiva kuitenkin ku se on tehty!
On nää oireet kyllä kummallisia kun tosiaan jotkut päivät on ihan helvetin hirveitä ja toiset on taas paljon energiaa mitä muille jakaa. Mut päällipuolin tässä eniten vaivaa päänsärky ja väsymys. Sit kaikki ruoka tökkii ja tulee syötyä kaikkea huonoa. Nimimerkillä vedin yks päivä suklaalevyn ku ruoka ei maistunut
Onnea hyvistä ultra uutisista niille jotka niitä on saanut, ihanaa että on pienet kyydissä
Mites muilla olotilat? Onko yhtä rankkaa tää arjen pyöritys?