Hakutulokset

  1. V

    Lasten vaatteiden nimikointi

    Mä olen merkannut ei-vesiliukoisella tussilla, eikä sen väri ole pesukoneessakaan levinnyt. Mulla on ollut myös silitettäviä nimilappuja. Ne kestää tosi hyvin, jopa liian hyvin kun niitä ei saa millään irti kun veis vaatteet kirppikselle. Nimilappuja tilasin jostain netin kautta, mutta en...
  2. V

    Ontelosyyliä muiden taaperoilla?

    Meillä ekat ontelosyylät ilmestyivät tytölle alle vuoden ikäisenä. En edes ensin tajunnut mistä oli kysymys, vaikka sama vaiva oli aikanaan esikoisellakin ollut. Katselin molluskoita yli vuoden, ennenkuin päätin kokeilla osterivinokaskapseleita. Siinä vaiheessa molluskoita oli naamassa...
  3. V

    Apua syöttötuolissa pysymiseen kaivataan!

    Meilläkin valjaat käytössä.
  4. V

    Kokemuksia vauvan joutumisesta tehohoitoon heti syntymän jälkeen?

    Mun eka vauva joutui suoraan synnäriltä teholle. Mies ei mennyt mukana vaan jäi mun seuraksi saliin. Olin sen verran huonossa kunnossa synnytyksen jälkeen, etten päässyt kävelemään lastenteholle, joten mies vei mut pyörätuolilla katsomaan vauvaa. Koksissa lasten teho on aika kaukana...
  5. V

    Pelottaa synnytys! Auttakaa rakkaat siskot...

    Yritä suhtautua rauhallisesti. Mitä enemmän jännittää, sitä vaikeampaa voi olla. Kannattaa synnärille mennessä kertoa kätilölle että pelottaa ja jännittää. Monesti jo sen sanominen voi helpottaa. Pyydä kivunlievitystä. Ilokaasu on hyvä. Samoin spinaali tai epiduraali.
  6. V

    On se kumma kun lasten vaatteet kutistuu kaapissa...

    Samaa liikkeellä meilläkin. Hirveän kasan sai poistaa "kutistuneita" ;) vaatteita.
  7. V

    kokemuksia KOKS:ista?

    Kaksi synnytystä takana KOKSissa. Minulle jäi kummastakin reissusta ihan positiivinen olo. Itselläni oli avoin ja myönteinen suhtautuminen neuvoihin ja niitä antaviin hoitajiin. Kuten ap totesi "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan". Ehkä kaikilla ei henkilökemiat kohtaa hoitsujen kanssa...
  8. V

    välipalaa taaperolle?

    Meidän taapero syö välipalaksi jugurttia, viiliä, leipää, hedelmiä pilkottuna, kurkkua, tomaattia, marjoja, kiisseliä, joskus puuroakin. Näitä vaihdellen sen mukaan, mitä kaapissa on tai mitä äidinkin tekee mieli :) Joskus taaperomme on jopa saanut jäätelöä :ashamed:

Yhteistyössä