Hakutulokset

1. Heidi-79

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

Taidan olla viimeinen odottaja täällä... Torstaina olisi käynnistys edessä, jos ei ennen sitä lähde syntymään. Alkaa olla aika tuskaa nämä päivät. :kieh: Heidi-79 + nyytti 41+4
  2. Heidi-79

Täällä vielä yksi ison mahan kanssa kärvistelijä :headwall: Mulla olisi maanantaille varattu tuo kontrolli käynti. Jospa sitä sitten olisi fiksumpi tilanteesta. Eivät kai kylläkään käynnistä kovin helpolla, kun on sektio takana... No, sen näkee sitten. Nyt aloin jo toivomaan, että ei...
  3. Heidi-79

Täällä myös vielä yksi odottaja :attn: Tänään oli taas neuvola. Kaikki muuten samaa rataa kuin aikaisemmin, mutta nyt oli tullut painoa sitten viikonlopun aikana yli kilon lisää. Kyselikin, että olinko mitä herkutellut, mutta ihan normaalisti olen syönyt. Vauvan arvio tällä hetkellä olevan...
  4. Heidi-79

Porukka sen kun vaan vähenee... Tosin syyskuu jo pukkaa päälle, et on ihan syytäkin. Tänään olisi LA, mutta eipä taida olla ihan niin tarkka vauva tämä tai sitten tulisi oikein syöksy synnytys :D No, positiivista sinäänsä, että tänään on tullut jo suht kipeitä supistuksia illan mittaan jonkin...
  5. Heidi-79

Taas kerran onnea kaikille vauvan saaneille :flower: Täällä yhä edelleen odotellaan sitä omaa nyyttiä... Tänään sanoin äidille, kun kysyi, että koskas aion synnyttää, että 09.09.09 olisi aikasta hyvä päivä syntyä :D Sitten olisi viikot 41+6, joten ei mitenkään mahdotonta. Ainakin nyt tuntuu...
  6. Heidi-79

Paljon onnea vauvautuneille :flower: :flower: Alkaa itselläkin olla jo sellanen olo, että voisi tulla jo!!! Tänään lupaavasti tullut jo supistuksiakin, mutta ei vielä mitään hälyyttäviä :( Esikoinenkin on alkanut vihdoin nukkumaan yönsä suht hyvin ja nyt olen saanut jo monena päivänä...
  7. Heidi-79

Ihan ensimäiseksi tuo kommentti noista synnytystarinoista oli hieman huonosti muotoiltu :ashamed: En tarkoittanut sillä mitään ihmeellistä. Luin kyllä ihan mielelläni myös Outikon tarinan. Itselläni myös kiireellinen sektio takana ja siitä toivuin erittäin hyvin. Nyt ei tuota arpea edes...
  8. Heidi-79

Paljon onnea kaikille jo vauvan maailmaan saaneille :flower: Itse täällä kateellisena kärvistelen :kieh: huomenna olisi vasta aika synnytystapa arvioon... Esikoinenkin syntyi vasta viikoilla 41+4, joten täällä odotellaan luultavasti vielä sinne syyskuulle nyyttiä. Meillä on esikoisella...
  9. Heidi-79

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

Tänään sitten sain ensimmäisen varoituksen siitä, että todella vauva on jossain vaiheessa tulossa. Kipeät supistukset alkoi joskus puolen päivän aikoihin ja kestivät tuonne puoli seitsemään asti, tosin välit olivat kohtalaisen pitkät 10-40 min. Siinä sitten tajusin, et mullahan ei oo vielä...
  10. Heidi-79

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

Olen taas saanut kahlailtua kaikki tekstit läpi... Hienoja kuvia lastenhuoneista. Itselläni olisi tuo laittaminen edessa, tosin sitä ennen pitäisi hommata vaatekaappia, hoitopöytää yms. Mä oon ihan kateellinen teidän vauvakutsuista :ashamed: Mä oon asunu "vieraalla" paikkakunnalla nyt pari...
  11. Heidi-79

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

Ensin hieman neuvola kuulumisia: Paino: +14 kg (+228/vk) :o RR 124/70 Sf 29 (reilusti yläkäyrillä) Tarjonta RT Tänään oli sitten vielä lääkäri käynti ja sairasloma jatkuu kesäloman alkuun asti... Olihan tuo periaatteessa odotettavissakin. Tällä kertaa ohjeena oli, että pitäisi liikkua...
  12. Heidi-79

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

Täällä taas Todella pitkästä aikaa... Olen nyt ollut sairaslomalla töistä, kun on selkä sen verran huonossa kunnossa, ettei oikein pysty tekemään mitään. Sattu sitten sopivasti, niin että meidän perhepäivähoitaja on myös sairaslomalla, joten esikoinen on nyt ollut kotona. Eipä tässä juuri ole...
  13. Heidi-79

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

Kiva käydä aina lukemassa teidän juttuja, vaikka itse harvemmin tänne mitään kirjoittelen... Mukamasti koko ajan niin paljon tekemistä, ettei kerkeä :ashamed: Muutettiin viime vuoden lopuilla uuteen omakotitaloon ja nyt pitäisi samaan aikaan tehdä terassia, pihaa ja autotallia. Kaikki vapaa...
  14. Heidi-79

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - huhtikuussa

Pitkästä aikaa... Kerennyt vierähtää aika pitkä tovi siitä, kun olen viimeksi täällä vieraillut. Tällä viikolla oli rakenneultra ja sukupuoleksi selvisi poika. Itse olin kyllä vahvasti kääntymässä tuonne tytön puolelle. Esikoinen on tyttö, joten ihan kiva, että nyt sitten tuleekin poikavauva...
  15. Heidi-79

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

Paljon :hug: kaikille huonoja uutisia saaneille! Täällä myös yksi vuotava. Alkoi sunnuntaina ihan punaisella verellä ja jatkunut tähän päivään asti, tosin muuttunut aika vähäiseksi ja lähinnä rusehtavaksi. Itse en ole tästä kovinkaan huolissani, koska esikoisen kanssa oli myös vuotoja...
  16. Heidi-79

EjaV iso :hug: , toivottavasti Helsingissä menee kaikki hyvin! Pääsin itse vihdoin käymään ekassa neuvolassakin viime viikolla. Painoa oli tullut vajaa 2 kg lisää, mutta se oli kyllä odotettavissakin. Hb oli vain 114, joten rautakuuri alkoi jo nyt. Esikoista odottaessa oli ekassa neuvolassa...
  17. Heidi-79

Ihan kateellisena luen noista teidän neuvola ja ultrakäynneistä :ashamed: Itselläni eka neuvola käynti on vasta 22.1, joten sitä odotellessa... Viimeksi raskaana ollessa (siis kaksi vuotta sitten) ei tainnut juurikaan kukaan käydä varhaisultrassa ellei ollut jotain vialla. Viimeksi tuli...
  18. Heidi-79

Elikkäs laskettu aika näyttäisi olevan joskus elokuun lopussa, sanotaan vaikka 28.8. En muista tarkalleen, että koska viimesimmät menkat oli. Tuo LA varmaan tarkentuu ekan ultran jälkeen. Synnytys sairaala on KOKS ja toinen olisi tulossa. Ikää löytyy 29 vuotta, niin kun tuosta nimimerkistä voi...
  19. Heidi-79

Turvaistuimista...

Onko kellään kokemusta tuosta Kiddyn istuimesta? Vakavasti ollaan harkitsemassa sitä. Ensin olin ajatellut tollaista selkä menosuuntaan istuinta, mutta sitten näin tämän. Tuntuu, että tyttö mielummin katselisi maisemia, yrittää nytkin kaukalosta vetää itseään koko ajan pystyyn.
  20. Heidi-79

Perhepedistä omaan sänkyyn? Kokemuksia?

Meillä tyttöä yritetty pikku hiljaa siirtää nukkumaan omaan sänkyyn, ikää tytöllä nyt 9,5 kk. Eikä todellakaan ole ollut helppoa :o Ensin ei meinannut millään nukkumaan omaan sänkyyn ja huuto oli joka ilta järkyttävä... Heräili yössä huutelemaan useita kertoja. Nyt nukutetaan ensin syliin...

Yhteistyössä