Hakutulokset

1. Heidi-79

***SYYSMASSUT 2007*** KESÄKUU

Lääkäri on nyt takana. Istukka on siirtynyt pois kohdunsuun edestä, jopa 3cm väliä :) Toisin sanoen näillä näkymin voi "normaalisti" synnyttää. Painoarvio oli noin 1 kg ja tarjonta RT. Toisin sanoen kaikki hyvin. Voi taas huokaista helpotuksesta :D Yhä edelleen sitä äitiyspakkausta...
  2. Heidi-79

Äitiyspäiväraha-hakemus! valaiskaapa mua

Tulot lasketaan äitiysloman alkamispäivästä 6 kk taaksepäin. Esim. mulla alkaa äippäloma 30.7., joten tulot tulevat ajalta 30.1-29.7. Että näin =)
  3. Heidi-79

Täällä ollaan taas työntouhussa, jo toista päivää saikun jälkeen... Supistuksia tulee kyllä, mutta ei niin pahasti ko aikasemmin. Huomenna lääkäri, saa nähdä mitä se on mieltä. Soitin tänään mun labratuloksista ja joutuu menemään uudestaan, ko virtsatietulehdus arvot ihan rajoilla :kieh...
  4. Heidi-79

Alkaa pikku hiljaa kyllästyttämään tämä kotona kykkiminen... Kipeät supistuksetkin näyttävät laantuneen, oli jo monta päivää ilman mitään ja tänään sitten yksi. Johtui varmaankin siitä, että olin niin tuoduksissa. Minulla piti olla tänään fysioterapia, mutta täti siellä sitten ystävällisesti...
  5. Heidi-79

???SYYSMASSUT 2007??? TOUKOKUU

Huomenta! Ensimmäisenä osaanotot Jodelle :hug: Sitten kuulumisia eiliseltä neuvola/lääkäri käynniltä: Paino: +735g/vk, yhteensä jo mahtavat 13.7 kg :o Verenpaine: 130/62 Hb: 102 (Nyt ollaan sitten virallisesti rautakuurilla, aiemmin syömäni raskausajan vitamiinit eivät auttaneet tähän) Sf...
  6. Heidi-79

Huomenta, Minulla saa ainakin pitää sen ? merkin. Ei ole tietoa sukupuolesta, eikä kyllä haluakaan tietää. Pitäähän sitä jotain jännitystä olla :laugh: Minä vein kelan paperit tiistaina ja nyt vaan odotellaan päätöstä... Onko tietoa, että kauanko keskimäärin kestää? Tietysti siellä on nyt...
  7. Heidi-79

Heips, Neuvolasta minulle annettiin se lääkärintodistus/terveyskeskuksen todistus eli lomake SV 75sr. Lomakkeen sain, kun oli 154 päivää takana, niin seuraavalla neuvola käynnillä. Vanhempain etuushakemuksen olisin myös saanut neuvolasta, mutta täyttelin sen kuitenkin netistä. Eipä tarvi Kelan...
  8. Heidi-79

Heissan pitkästä aikaa... Ensin neuvolakuulumisia: Pissa: ok Paineet: 121/68 Hb: 115 (joutuu syömään rautaa) Paino noussut: +11,8 kg kokonaisuudessaan (hups :o ) Sydänäänet: 140 Sf- mitta: en muista, mutta oli reilusti viivan alapuolella :( Synnytyssairaala on paikkakunnan vaihdon takia...

Yhteistyössä