unikuu108
haikaranpesään tälläkertaa joo. esikon synnytin kättärin tavan osastolla vajaa 3vuotta sitten. itse olen syntynyt naistenklinikalla.. en tiedä miks kättäri tuntuu just hyvältä. fiilisten pohjalta. eka synnytys oli ok joten se tuntuu turvalliseslta paikalta.Alkuperäinen kirjoittaja maria-s:Unikuulle vielä kysymys:Meeksä Haikaranpesään sit synnyttämään?Luin just tänään siitä Vauva -lehdestä juttua ja oon muutenki kuullu siitä.Sinne mä menisin jos vielä asuisin siellä pk-seudulla.Mut mä muutin aikanaan 90-luvun puolivälissä takas tänne synnyinseudulle,joten nyt täällä olen sit.Voisin kuvitella et Naistenklinikasta et tykkää.Mä olin siellä aikanaan vuonna papu työharjoittelussa lapsivuodeosastolla.Oli sillon aika kolkko paikka.No se siitä.
Hyvää viikonloppua kaikille tasapuolisesti ja kovia ja tehokkaita supistuksia niitä haluaville,auuuts...
meilä syödään oikeestaan tosi harvoin kalaa,mut nyt ollaan jostain syystä tehty kaks kertaa tällä viikolla lohta. eka oli perämeren ja nyt tänään norjan.