Hakutulokset

  1. N

    Joulukuiset 2021

    Mulla tehtiin alkuraskauden ultra mahan päältä. Viikkoja oli 7+6. Aika suttuinen kuva oli mut näki ne mitä pitikin. Syöminen tuottaa ongelmia. Ruuan jälkeen paha olo, närästää tai muuta, mutta tekisi silti mieli syödä. Iltaa kohti olo huononee.
  2. N

    Joulukuiset 2021

    Meillä vähän sama tilanne, minä 36 ja mies 41, lapset 9 ja 12 ja miehen 7 ja 15. Ainut asia mikä epäilyttää on se että miksi tahdon ehdoin tahdoin hävittää meidän ns lapsivapaat viikonloput, joita on nyt ollut joka toinen vkl. Parisuhde aikaa. Nyt kun lapset lähtee toisille vanhemmillensa...
  3. N

    Joulukuiset 2021

    Täällä vaaka näyttää 2 kg enemmän. Hirvittää kans:), turvotusta kai se on. Mut en mä kyllä usko et se laskee kaan takasi tuosta, kunhan ei samaa tahtia nouse. :ROFLMAO:
  4. N

    Joulukuiset 2021

    Itse voisi myös yhden digin tehdä.. Mulla illalla pahoinvointia, tuntuu että pitäisi syödä kokoajan jos ei syö niin on huono olo ja jos taas syö niin vissiin närästää tai on muuten vaan huono olo. Yöt mennyt nyt paremmin kun yhtenä sai pelätä että oksennustulee. Muutenkin turvonnut ja laiska olo.
  5. N

    Joulukuiset 2021

    Mä en ole varannut vielä vaikka pitäisi juuri työn takia. Ei ole mahdollisuutta mennä kuin aamulla tai viimeisenä, muuten on sama olla pois koko työpäivä. .
  6. N

    Joulukuiset 2021

    Minä en ole myöskään soittanut vielä neuvolaan, tuntuisi niin hassulta :) toisaalta hyvä olisi saada aika piakkoin että voi töiden kanssa sovitella peremmin. Alkuraskauden ultraan ajattelin mennä. Pitää niistäkin vielä ottaa selvää. Ajattelitteko muut mennä?
  7. N

    Joulukuiset 2021

    Täällä on myös viivat vahvistunut. Toissa päivänä tein 4+3 vahva viiva tuli suoraan kun pissa vaan meni viivasta yli. Digitaalinen näytti 2-3. Ehkä vielä yhden testin, digin teen ensi viikolla :D Täälläkin oireet vähentyneet, jotenkin tuntuu kun itsellä näkyi niin aikaisin viiva että hormoni...
  8. N

    Joulukuiset 2021

    Huomenta! Täällä on tullut tavaksi valvoa klo 1-3 yöllä. Ei yhtään kiva, kun aamulla sitten väsyttää. Lisäksi ihan kipeita repäisykipuja aina kun nousee sängystä tai kun yskäisee. Pitää varovasti nousta kun vielä oppisi. Minulle on 2 sektiota tehty niin voi siitä johtua, vähän huolestuttaa...
  9. N

    Joulukuiset 2021

    Mä laitoin nyt itseni tuohon viralliselle lasketunajan päivälle, vaikka minulle tulee suunniteltu sektio jos päästään sinne asti, silloin se meneekin marraskuun puolelle. En oikein tiedä kummassa ryhmässä kannattaisi olla Täällä melko normi olo, välillä menkkaoloa mut vähemmän mitä viime...
  10. N

    Joulukuiset 2021

    Lasketut ajat 1.12. Tirrinen/ 4. lapsi / 27v Lilaaa / 2. Lapsi 2.12. 3.12. Jennie_/ 1. lapsi 4.12. 5.12. Noppa_89 / 2. lapsi / 31v 6.12. Malia / 1. lapsi Nuunuu-84/3.lapsi, 1. Yhteinen. 7.12. 8.12. 9.12. 10.12. 11.12. 12.12. 13.12. 14.12. 15.12. 16.12. 17.12...
  11. N

    Toiveissa vauva 2021

    Pahoittelut :( @IinesAnkka82 Kiva juttu @Sinisilmät että pääsette aloittamaan. Mut voi poistaa piinailijoista ja alustavasti plussaa laittaa. Tuntuu hassulta, mutta aika monta testiä olen tehnyt. Nyt vasta olisi 4+1 ehkä joten vielä pitää joku testi tehdä että näkee onko viiva vahvistunut.
  12. N

    Joulukuiset 2021

    Täällä ois nähtävästi nyt 4+0, eli hyvinkin alussa. Tosi aikaisin oli oireita ja aikaisin tein siksi myös testin. Oisko ollut 3+2 tai dpo 9 jolloin tein testin. Ja sen jälkeen monta testi lisää. Tuntuu että pregcheck liuska testiin tulee hailakkaa, tosin takana lukee one Step ja onestepi...
  13. N

    Joulukuiset 2021

    Mä voisin myös tänne tulla, sillä kolmen päivän aikana on tullut tehtyä monta testiä, ja digi testiin näytti raskaana 1-2 eilen. :) Vähän epäuskoinen olo, mutta toisaalta vähän aavistelin ennne plussaa, sillä aika paljon oli oireita jo aiemmin. Mulla on ollut kokoajan menkkatuntemusta mutta ehkä...
  14. N

    Toiveissa vauva 2021

    Kiitos onnitteluista, joita en kyllä nyt vielä osaa ottaa vastaan kun menkatkaan ei ole vielä myöhässä. Aamulla tein testit uudestaan https://aijaa.com/1GcvMb Ja kyllähän tuohon selkeä plus tuli. Nyt tietty mietityttää et miten se jo nyt näkyisi,vaikka monia huolettaa haalea viiva, ikinä ei...
  15. N

    Toiveissa vauva 2021

    Huomenna varmaan pitää testata uusiksi jos kun ei malta odottaa perjantaihin.. Näin toissa yönä unta että saatiin vauva joka oli 20 cm pitkä ja yhtäkkiä huomasin että en tiennyt sen sukupuolta ja oltiin pettyneitä kun se oli tyttö. (meillä kummallakin 2 tyttöä). Voi kauhea..
  16. N

    Toiveissa vauva 2021

    Kokeilenpa kuvaa lisätä https://aijaa.com/zOp9Kt Tällaisen tein, 4 h pidätyksellä nyt päivällä. Tuo siis pregcheck normi kaupasta. Kuvaan ei saanut niin selkeää mutta livenä näkyy hyvin ilman että kääntelee puikkoa ollenkaan. Haamu, viivanpaikka? Alko kyllä jännittään niin että mahassa ainakin...
  17. N

    Toiveissa vauva 2021

    Mikä testi se antaa pahoja viivan paikkoja? Vasta oli täällä kirjoitusta. Menin nimittäin testin tekemään kun on sen verran häijy olo....
  18. N

    Toiveissa vauva 2021

    Ihana kuinka paljon plussia. Ja mukava että hoidot alkaa niillä, jotka kauan yrittänyt. Täällä dpo 9. Oletan oviksen perusteella että kierto on nyt vain 25 päivää. Menkkaoloa ollut pitkin viikkoa, vihlaisuja ja ties mitä. Vielä ollaan toiveikkaana, arvelen että ylihuomenna tietää oloista onko...
  19. N

    Toiveissa vauva 2021

    Mä myös kävin noin kp 11 niin näki follikkelit ja limakalvon paksuuden ym. Ja sen jälkeen kävin labroissa itsemaksavana vaan labrassa ja sitten oli puhelinaika niistä.. Onko kokemusta, jos kokeilee letroja kiertoon niin meneekö oma kierto jotenkin sekaisin tai oma ovis ei kunnolla tulekaan jos...
  20. N

    Toiveissa vauva 2021

    Mulle voi korjata tälle päivää 19/25 ja laittaa piinalistalle dpo 7. Mä olen myös laittanut tarkemmin oireita ylös.Kaikenmaailman nipistelyä ollut mahassa, muutamia vihlaisuja kun nousee ylös. Mutta tissit tuli kipeäksi samalla tavalla kuin muissakin kierrossa, joten tuntuu että peli menetetty...

Yhteistyössä