Vähäinen vuoto ei ole vaarallista. Jos siihen ei liity kipua. Esikoisesta tiputtelu vuotoa oli n. 5+4. Hyvin se kuitenkin meni.Mulla oli kans sama tunne vloppuna ja nyt tänään on tullut ihan vähän veristä vuotoa. Pelottaa myös keskenmeno...
Vähäinen vuoto ei ole vaarallista. Jos siihen ei liity kipua. Esikoisesta tiputtelu vuotoa oli n. 5+4. Hyvin se kuitenkin meni.Mulla oli kans sama tunne vloppuna ja nyt tänään on tullut ihan vähän veristä vuotoa. Pelottaa myös keskenmeno...
Ihana kuullaVähäinen vuoto ei ole vaarallista. Jos siihen ei liity kipua. Esikoisesta tiputtelu vuotoa oli n. 5+4. Hyvin se kuitenkin meni.
Mulle joskus neuvola hoitaja sanoi että alkuraskauden vuoto johtuu siitä kun kroppa ei vielä tajua raskautta. Varsinkin jos se tapahtuu silloin kun kuukautiset pitäisi olla.Ihana kuulla
Voi ei ! Tsemppiä ja voimia sinulle!<3Ei tullutkaan joulukuista meille. KM alkoi pari päivää sitten 5+0.
Isosti tsemppiä kaikille muille <3
voimia, onpas kurja kuulla ;(Ei tullutkaan joulukuista meille. KM alkoi pari päivää sitten 5+0.
Millä viikolla olet? Mietin että uskalanko tuhlata vielä yhteen Digiin.
Piti vielä yks digi tehdä. Jokohan sitä alkais uskoa että jotain siellä masussa tapahtuu?!
Nyt odotella vaan varhaisultraa ja toivoa parasta. Varasin eilen ekan neuvolakäynnin, se on 3.5.
On tää kyllä todella tuskallista jännittää ja odottaa. Ja aivan hirveää, että keskenmenoa tapahtuu 15-20% alkuraskauksista! Toivotaan parasta!Täällä alkaa taas pikkuhiljaa jännittämään, kun ensi maanantain varhaisultra lähestyy. Eka neuvolakin on jo ensi viikolla. Toivottavasti tällä pikkuisella on kaikki hyvin. Tässä on nyt elämässä vähän enemmän ja vähemmän suru ja tuntuisi todella raskaalta, jos kohdusta ei elämää löytyisikään maanantaina.
Laskurin mukaan rv 5+1 nyt.Millä viikolla olet? Mietin että uskalanko tuhlata vielä yhteen Digiin.
Luulisi, että tämä huomioitaisiin, jos passi otettaisiin käyttöön.Korona-ahdistus..
Mitä mieltä koronapassista?
Hitto pitääkö raskaana jäädä kotiin kesällä jos se tulee... eriarvoistava.
Mulla tänään 4+5, aika samoissa mennäänLaskurin mukaan rv 5+1 nyt.
<3Ei tullutkaan joulukuista meille. KM alkoi pari päivää sitten 5+0.
Ihana juttu! Yritetään nyt molemmat ottaa rennommin. Vielä 2vkoa pitäs jaksaa oottaa itsellä varhaisultraa.Kai sitä saa huokaista helpotuksesta. Digi näytti +3 nyt RV 5+3 (flon mukaan). https://aijaa.com/VhiQ04
Nenä on täälläkin tukossa. Raivostuttavin oire ikinä, kävin eilen apteekissa hakemassa nenäsumutearsenaalin Mulla kans vatsa toimii hyvin vielä, kyllä se sit puolen vuoden päästä jämähtää Ja eikös unettomuus oo kans oire, mulla ainakin, väsyttää mut uni ei vaan tuu.Toisilla on ummetusta, mulla taas vatsa toimii hyvin Lisäksi on ollut nenän tukkoisuutta, alavatsatuntemuksia, tuntemuksia nivusissa, menkkajomotteluja, ilmavaivoja ja nenän tukkoisuutta. Unettomuus tuskin on raskausoire, mutta en meinaa saada iltaisin unta millään. Mitäs teillä muilla?
Työpäivistä ei meinaa tulla mitään, kun tää on jatkuvasti mielessä. Illat pitää keksiä tekemistä tytön kanssa, että saa muuta ajateltavaa.
On! Esimerkiksi ihan suolavesi, taitaa olla physiomer-nimellä apteekissa. Sitten on paljon öljypohjaisia suihkeita, jotka kosteuttaa limakalvoja, niitä on sit montaa merkkiä, ja "makua". Eihän noi yhtä tehokkaita oo kun se Otrivin menthol, mutta saa niistä vähän apua.Hei mulkin on tota nenän tukkoisuutta. On tosi ärsyttävä vaiva ku limakalvot nii turvoksissa et ei saa nenän kautta vedettyy henkee ja sit suu on rutikuiva ku sitä kautta vaan hengittelen. Onko olemassa nenäsumutteita jota on turvallista käyttää raskaana? Otrivin mentholia olen aina käyttänyt flunssaan ennen raskautta, mutta sitä ei suositella raskaus aikana käytettäväksi.
Kiitos. Pitääpä piipahtaa apteekis täs joku päivä.Jos niil sais edes hetken helpotusta. Varsinkin iltasin helpottais nukahtamista.On! Esimerkiksi ihan suolavesi, taitaa olla physiomer-nimellä apteekissa. Sitten on paljon öljypohjaisia suihkeita, jotka kosteuttaa limakalvoja, niitä on sit montaa merkkiä, ja "makua". Eihän noi yhtä tehokkaita oo kun se Otrivin menthol, mutta saa niistä vähän apua.