Joulukuiset 2021

Ihanaa, että uskalsit laittaa ketjun pystyyn! Vähän tuolla yrittävien ketjussa jo odoteltiin, että joku uskaltaa. Itse plussasin tosiaan tiistaina ja odotellaan esikoista syntyväksi joulukuussa. Tai no tietysti nyt ensin odotellaan, että eihän vain ole kemiallinen, tuulimuna, väärässä paikassa tai mene alkumetreillä kesken.
 
Ihanaa, että uskalsit laittaa ketjun pystyyn! Vähän tuolla yrittävien ketjussa jo odoteltiin, että joku uskaltaa. Itse plussasin tosiaan tiistaina ja odotellaan esikoista syntyväksi joulukuussa. Tai no tietysti nyt ensin odotellaan, että eihän vain ole kemiallinen, tuulimuna, väärässä paikassa tai mene alkumetreillä kesken.
Täällä jo neljäs tuloillaan Onnea teille❤Viimisimmästä raskaudesta on nyt 4 vuotta joten tuntuu taas kaikki niin uudelta.
 
  • Tykkää
Reactions: jennie_
Mä oon höpötelly tua marraskuisissa mut mun la on nyt 30.11 ehkä mut plussasin sunnuntaina ja nää voi viä muuttua ni voisin täälläki höpistä varasin ajan varhaisultraan 8.4 et toivottavasti sinne pysyy matkassa ja pieni kasvais oikeessa paikassa. Meillä oli jo lähete lapsettomuushoitoihin kesälle ni tää on melkonen ihme
Tarrasukkia sinne❤ toivotaan, että kaikki menee hyvin! Itsekkin heti miettimässä varhaisultraa
 
Kiva kun uskalsin tehdä ketjun! Odottanut kovasti et pääsee johonkin höpöttelemään, kun maanantaina tein dpo10 plussatestit monien oireiden takia. Lokakuussa poistettiin kierukka ja pari kuukautta meni et kierrot tasoittui, nyt esikoinen vajaa 2v ja olisi täydellinen ikäero tulossa! Nyt en oo tosin enää varma, onko tämä marraskuinen vai joulukuinen, kun eri sovellukset näyttää eri laskettua aikaa (30.11. Ja 1.12). Mutta soittelen ens viikolla neuvolaan ja katsotaan mitä sieltä sanovat. :) milloin te aiotte soittaa neuvolaan? Ja aikooko kaikki mennä varhaisultraan? Haluaisin kyllä itsekin, mut en tiedä kun on niin kallis. Kyllä se todellakin mielenrauhan toisi! Tällä hetkellä ei vielä yhtään osaa uskoa että oikeasti vauva tulisi, mutta kyllä nyt kun ei oo menkatkaan alkaneet ja viivat vahvistuu, niin aika hyvältä vaikuttaa. ❤ Vaikka vielä voi mitä vaan tapahtua. Yksi keskenmeno on taustalla juuri ennen esikoista ja silloin sen jälkeen , muistan raskausajan puoliväliin asti olleen pelkkää hirveää stressiä ja pelkoa! Onneksi nyt kuitenkin vähän toiveikkaampi ja positiivisempi olo. :)
 
  • Rakkaus
Reactions: Tirrinen
@Lilaaa Mä jätin jo soittopyynnön neuvolaan. Sieltä pitäisi tänään tulla soitto takaisin. Varhaisultran varasin 19.4. vasta ihan sen takia, että en varmasti mene liian aikaisin ja joudu huolestumaan sen takia turhaan. Perhe Artella näytti olevan edullinen, joten mennään sinne.

Minulla myös aika epätodellinen olo. Oireita on päivittäin ja äsken tehdyn testin perusteella viivat vahvistuneet. Viikkonäytöllisiä testejä edelleen odotan. Ne on viimeiset mitkä meinaan tehdä.
 
  • Tykkää
Reactions: Tirrinen
@Lilaaa Mä jätin jo soittopyynnön neuvolaan. Sieltä pitäisi tänään tulla soitto takaisin. Varhaisultran varasin 19.4. vasta ihan sen takia, että en varmasti mene liian aikaisin ja joudu huolestumaan sen takia turhaan. Perhe Artella näytti olevan edullinen, joten mennään sinne.

Minulla myös aika epätodellinen olo. Oireita on päivittäin ja äsken tehdyn testin perusteella viivat vahvistuneet. Viikkonäytöllisiä testejä edelleen odotan. Ne on viimeiset mitkä meinaan tehdä.
Perhe-Arte olisi tosiaan edullinen mut ei oo täällä meidän lähellä. Täytyy varmaan jättää väliin kun hinnat on niin kovia täällä. Mäkin nyt sitten jätin soittopyynnön neuvolaan, kun näyttäähän tuo olevan jo rv 4+2 tai 4+3. Mulla olis kans tulossa viikkonäytöllisiä testejä pari kappaletta ja yks tavallinenkin vielä löytyy :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tirrinen ja jennie_
Onko teillä muilla pahoinvointia? Tai millaisia oireita teillä ylipäänsä tällä hetkellä on?

Minulla oli vielä alkuviikosta aivan järjetön turvotus ja ilmavaivoja, mutta ne tuntuisi nyt menneen ohitse. Sen sijaan minulla on erityisesti aamuisin pahoinvointia ja päivällä myös, jos ruokaväli venyy yhtään liian pitkäksi. No oikeastaan muulloinkin tulee sellaisia aaltomaisia kuvotuksen tunteita silloin tällöin, mutta nämä aamut on pahimpia. Lisäksi on erilaisia lieviä alavatsatuntemuksia, jotka tulee ja menee. Nukkumisen kanssa on myös nyt vaikeaa. Olen herännyt nyt monena aamuna neljän aikaan, enkä oikein tahdo saada sen jälkeen enää unta. Töiden jälkeen olenkin sitten aivan puhki, kun päivän olen tsempannut ja yön nukkunut huonosti. En jaksa edes kirjaa lukea.
 
  • Tykkää
Reactions: Tirrinen
Mulla myös eka neuvolakäynti nyt varattuna samalle viikolle varhaisultran kanssa. Minulla se laskettu aika on tällä hetkellä 3.12., mutta katsotaan mihin suuntaan muuttuu ultran myötä.

Tänään tuli taas aamulla kiire laittaa aamupala, kun oli niin huono olo. Täytyy varmaan ostaa yöpöydälle jotain smoothie-pusseja tms. jonka voi vetäistä huiviin jo ennen kuin nousee edes sängystä. Jos se vähän helpottaisi tuota aamua ja antaisi paremmin aikaa rauhassa siirtyä aamupalalle.
 
  • Tykkää
Reactions: Lilaaa ja Tirrinen
Mä oon höpötelly tua marraskuisissa mut mun la on nyt 30.11 ehkä mut plussasin sunnuntaina ja nää voi viä muuttua ni voisin täälläki höpistä varasin ajan varhaisultraan 8.4 et toivottavasti sinne pysyy matkassa ja pieni kasvais oikeessa paikassa. Meillä oli jo lähete lapsettomuushoitoihin kesälle ni tää on melkonen ihme
Täälläkin varhaisultra 8.4:love:
 
  • Tykkää
Reactions: toivojatintti
Hei täällä kans yks juuri plussannut et varovaisin mielin viel ku oon niin alussa. Tänään siis 3+5 ja laskettuaika 5.12. Meillä on 7/19 syntynyt poika ja nyt siis toista ootellaan jos kaikki menee vaan hyvin. Viel ei oikeen uskalla innostua. Tää alku vuosi ollut aika raskas. 3kk sitten mulle tehtiin geneettinen raskauden keskeytys rv22 sikiön vakavan rakennepoikkeavuuden takia. Menetys oli kyllä murskaava ja tää alkuvuos mennyt lähinnä surren mut päätimme että yritämme uudestaan heti kun kierto vaan palautuu ja nyt oon jälleen raskaana. Pelko on tietty ihan hirveä et sama toistuu ja en tiiä miten pystyn nauttimaan ollenkaan tästä raskaudesta mut ei täs oikeen muutakaan voi ku mennä vaan päivä kerrallaan ja toivoa parasta. Onnea teille plussista. Olisin kiinnostunut salaisesta fb ryhmästä jos sellainen on luotu.
 
Hei täällä kans yks juuri plussannut et varovaisin mielin viel ku oon niin alussa. Tänään siis 3+5 ja laskettuaika 5.12. Meillä on 7/19 syntynyt poika ja nyt siis toista ootellaan jos kaikki menee vaan hyvin. Viel ei oikeen uskalla innostua. Tää alku vuosi ollut aika raskas. 3kk sitten mulle tehtiin geneettinen raskauden keskeytys rv22 sikiön vakavan rakennepoikkeavuuden takia. Menetys oli kyllä murskaava ja tää alkuvuos mennyt lähinnä surren mut päätimme että yritämme uudestaan heti kun kierto vaan palautuu ja nyt oon jälleen raskaana. Pelko on tietty ihan hirveä et sama toistuu ja en tiiä miten pystyn nauttimaan ollenkaan tästä raskaudesta mut ei täs oikeen muutakaan voi ku mennä vaan päivä kerrallaan ja toivoa parasta. Onnea teille plussista. Olisin kiinnostunut salaisesta fb ryhmästä jos sellainen on luotu.
Teillä ollut rankka kokemus❤ Toivotaan että nyt kaikki on kunnossa ja saisitte vauvan syliin asti!
 
  • Tykkää
Reactions: noppa_89

Enää ei voi kyllä erehtyä :D rv 4+3

Faceryhmä kyllä kiinnostelee jossain vaiheessa. Voitaisko tehdä tänne myös listausta, mihin vaikka nimimerkki, laskettuaika, monesko lapsi? :)

Minä varmaan hommaan taas kotidopplerin, kun se oli viimeksi pelastus kun en varhaisultraan päässyt, niin sillä löysimme sydänäänet ennen ekaa ultraa ja tuli tosi hyvä olo :)
 
Hihii, onpas jännittävää! Jos tää nyt jatkuu, niin mä ajattelin varata 19.4. varhaisultran, silloin olis vähintäänkin 7+0. En millään voisi odottaa neuvolan ultraan, koska viimeksi syke oli varhaisultrassa 6+6 hiipumassa.

Ei ole niin mitään oireita, jolleivat sitten neljän peräkkäisen yön huonot unet johdu raskaushormonista, viimeksi oli tässä kohtaa niin kipeät ja turvonneet tissit, etten ikinä ole vastaavaa kokenut.

Kannatan kanssa listan tekemistä! Jos jokainen vaikka ilmoittaisi nuo @Lilaaa :n mainitsemat asiat? Mä aloitan:

Malia / 6.12. / 1. lapsi
 
  • Tykkää
Reactions: jennie_ ja Tirrinen
Mä varasin kans ultran kuukauden päähän viikolle 8. Mietin aluks menisinkö ollenkaan mut toi perhe arte on kyl senverran halpa et päätin et miks ei. Mitään oireita turvotusta lukuunottamatta ei oo niin on jotenkin viel tosi epätodellinen olo. Kaks edellistä raskautta ollu vähäoireisia ja esim pahoinvointia ei oo ollu ollenkaan niin saa nähä pääsenkö tällä kertaa yhtä helpolla.
 
Lasketut ajat

1.12.

Tirrinen/ 4. lapsi / 27v

2.12.


3.12.


4.12.


5.12.


6.12.

Malia / 1. lapsi

7.12.


8.12.


9.12.


10.12.


11.12.


12.12.


13.12.


14.12.


15.12.


16.12.


17.12.


18.12.


19.12.


20.12.


21.12.


22.12.


23.12.


24.12.


25.12.


26.12.


27.12.


28.12.


29.12.


30.12.


31.12.
 
Lasketut ajat

1.12.

Tirrinen/ 4. lapsi / 27v

2.12.


3.12.

Jennie_/ 1. lapsi

4.12.


5.12.


6.12.

Malia / 1. lapsi

7.12.


8.12.


9.12.


10.12.


11.12.


12.12.


13.12.


14.12.


15.12.


16.12.


17.12.


18.12.


19.12.


20.12.


21.12.


22.12.


23.12.


24.12.


25.12.


26.12.


27.12.


28.12.


29.12.


30.12.


31.12.
 
Lasketut ajat

1.12.
Tirrinen/ 4. lapsi / 27v

2.12.


3.12.
Jennie_/ 1. lapsi

4.12.


5.12.
Noppa_89 / 2. lapsi / 31v

6.12.
Malia / 1. lapsi

7.12.


8.12.


9.12.


10.12.


11.12.


12.12.


13.12.


14.12.


15.12.


16.12.


17.12.


18.12.


19.12.


20.12.


21.12.


22.12.


23.12.


24.12.


25.12.


26.12.


27.12.


28.12.


29.12.


30.12.


31.12.
 

Yhteistyössä