Hakutulokset

1. N

Toiveissa vauva 2021

Niin ja joku kyseli myöhäisestä plussasta aiemmin. Niin itse olen plussannut ekasss raskaudessa kp 41 kun 31 ja 36 päivinä näytti negaa. Kierto oli silloin noin 28-32. Toisessa plussasin myös tosi myöhään, sillon en aina edes tiennyt milloin kuukautiset pitäisi alkaa. Nyt tuntuu hassulta että...
  2. N

Toiveissa vauva 2021

Minut voi lisätä piinalistalle dpo 3 tälle päivää. Mä en tiedä mitään noista letroista sun muista joten en pysty niitä kommentoimaan. Onnea Nipsuneiti :) Arvelisin että meillä meni tallettelut oikeaan aikaan, illalla kun ovis plussa seuraavana aamulla ja sitten mahdollisen ovispäivän...
  3. N

Toiveissa vauva 2021

Se on jännä miten tekee aina kaikkia etappeja, jotka sitten sulkeutuu. "olisin vielä 36v. kun syntyisi tästä kierrosta", seuraavassa mies ei ehtisi täyttää vuosia, kohta sitten vuoden vaihde ja 2022(!) vuoden vauvat saa alkunsa. Jne.
  4. N

Toiveissa vauva 2021

Kyllä momempi parempi, mut se ei ole aina niin helppoa toinen saada ymmärtämään :)
  5. N

Toiveissa vauva 2021

Iik, ku jännää nyt tuli ovistestiin hymynaama. Samalla one step liuska näytti hailakkaa haamua kun muina päivinä ei ole näyttänyt oikeastaan mitään. Eilen talleteltu, joten onko tänään vai huomenna parempi uudelleen.. (kyselenkö/mietinkö oikeasti tätä netissä) :D
  6. N

Toiveissa vauva 2021

Eikö hb voi heitelläkin jonkun verran ihan ilman syytä. Tai syynä et just silloin ei ole saanut ruuasta tarpeeksi. Auttaisko verilättykuuri ja pinaattia :) No joo, purkistakinhan sitä saa. Mennyt tosi nopeeta menkkojen alusta aika, nyt kp 12, eilen sain cb advanced ovistestiin vilkkuvan...
  7. N

Toiveissa vauva 2021

Olen miettinyt samaa rokoteasiaa. Ihan myönteisesti olisin sen ottamassa mutta ei huvittaisi olla yrittämättä sitä varoaikaa.. Työn puolesta varmaan tulee piakkoin ajankohtaiseksi.. Voi olla että vähän siirtäisin sen ottamista. Meilläkin ikä pian tulee vastaan...
  8. N

Toiveissa vauva 2021

Onnea plussanneille! Minulle saa huomiseen keskiviikon listaan laittaa kp 4/30 ja poistaa piinailijoista.. Kyllå kesti menkkojen alkaminen, vaikka tunsi et ne on tulollaan mut ei vain alkanut. Pitää kierroksi arvioida nyt 30..ajattelin tikuttaa oviksen nyt viimeisen päälle että näkyykö mitään...
  9. N

Toiveissa vauva 2021

Ihan selkeä viiva Huumiksella <3 onnea! Täällä ei vieläkään ole alkanut... Kävin ostamassa monivitamiinia, jossa myös foolihappoa.
  10. N

Toiveissa vauva 2021

En osaa nyt kommentoida mitää kirjoitusta erikseen. Muutakuin että toivotaan paljon plussia tähän alkuvuoteen heti. :) Täällä nyt kp 31, eilen tein testin joka nega. Menkkaoireet jatkuu, ajattelin et ne alkaisi nyt kun tuon testin teki, eikä tartte jännätä...ensi kiertoon pitää varmaan...

Yhteistyössä