Toiveissa vauva 2021

Kysymys lugeja syöville! Mulle siis otettiin nyt kokeiluun lugesteron oviksen jälkeisestä päivästä 10pv tukemaan luteaalivaihetta. Kierto on siis lyhentynyt 23 päivään ja luteaali ollut nippa nappa edes 10 päivää. Muistan kuulleeni, että näitä ei kaikille ole määrätty suunkautta otettavaksi, vaan emättimen kautta? Onko suun kautta otettuna tuo lääke nyt heikompitehoinen, mietin että miksiköhän minulle ohjeistettiin näin....
Jep, emättimeen! Ja silloin imeytyy paremmin. Ainaki näin miuta ohjeisti gyne & farmaseutti.
Mutta tosiaan osalle on määrätty suun kautta. Et tiiä sitten, mikä on oikea vastaus tohon tehoamiseen.
 
  • Tykkää
Reactions: chili_
Minä tuun kirjaileen taas "oireita". Mielenkiintosta miten oma kroppa toimii joka kuukausi erilailla. Viime kierrossa ei ollu mitään oireita muuta kun se selkäkipu, joka vaivas koko loppukierron. Nyt se selkäkipu alko ennen ovista kp 10 paikkeilla ja tänään kp 15 ei enää kipuile. Eilen oli ehkä pahimmillaan. Lämmöt näytti aamulla 36.7, mikä normaalisti n. 36.2. Aamulla teki pahaa ja nyt särkee rintoja (missä ei tapahtunut mitään muutoksia viime kierrossa). Tosin ovulaatiosta on niin vähän aikaa, ettei nämä raskausoireita voi olla, mutta kroppa reagoi hormoonien muutoksiin nähtävästi tässä kierrossa enemmän. Jokseenkin en usko että tärppiä ois käynyt tässäkään kierrossa.
 
Voi mitä plussia ja lupaavia oireita! Peukut pystyssä ja laittakaa testikuvia kun teette!! <3

@Nuunuu-84 rfsu taitaa olla foorumien perusteella huono. Mulla tosin ihan tyhjää sekin näyttänyt, paitsi on siinä ehkä vähän "kiiltävä" se viivan kohta kun valoa vasten katsoo mutta ei mun silmillä siitä saa haamuakaan.

Kp3. Mieli alkaa selkeästi piristyä ja menkat väistyä. Miksi mä odotan näin innolla oviksen tikuttamista? Koska siinä onnistumisen todennäköisyydet on suuremmat kuin raskaustestejä kuluttaessa? :D Ja koska ovistestit näyttää myös oviksen lähestymisen jne. toisin kuin raskaustesti joka ei kerro jos MELKEIN tärppäsi... :D
 
  • Tykkää
Reactions: Nuunuu-84
  • Tykkää
Reactions: Antzu ja Nuunuu-84
Mietteitä omasta kierrosta, tänään kp 15 ja arvioin että ovis olisi ollut kp12.Ollut kuivemmat olot kunnes tänään reilusti valkkaria :/ alavatsalla ollut myös paineen tunnetta..mietin vaan,että valuuko nyt vasta eiliset tallettelut ulos...
Leukaan iski myös finni,yleensä tulee vaan poskiin.

Usko tähän kiertoon on kyllä heikko,miksi onnistuisi kun ei aiemminkaan..vaikka kuinka tekee voitavansa, niin ei onnistu:(

Täällä oli muutama pudottanut painoa, onnea teille hienoista tuloksista :)
Itse olen normaali painoinen, siinä rajoilla,ettei ole alipainoinen.Ei ole normaali painokaan auttanut raskautumaan:( Mies ylipainoinen, ollut kyllä aiemminkin ja silti ollaan onnistuttu.

Täällä satelee sitä tahtia plussia,että väki senkun vähenee.
 
Mietteitä omasta kierrosta, tänään kp 15 ja arvioin että ovis olisi ollut kp12.Ollut kuivemmat olot kunnes tänään reilusti valkkaria :/ alavatsalla ollut myös paineen tunnetta..mietin vaan,että valuuko nyt vasta eiliset tallettelut ulos...
Leukaan iski myös finni,yleensä tulee vaan poskiin.

Usko tähän kiertoon on kyllä heikko,miksi onnistuisi kun ei aiemminkaan..vaikka kuinka tekee voitavansa, niin ei onnistu

Täällä oli muutama pudottanut painoa, onnea teille hienoista tuloksista
Itse olen normaali painoinen, siinä rajoilla,ettei ole alipainoinen.Ei ole normaali painokaan auttanut raskautumaan Mies ylipainoinen, ollut kyllä aiemminkin ja silti ollaan onnistuttu.

Täällä satelee sitä tahtia plussia,että väki senkun vähenee.
Toivoisin niin kovin sinullekin plussaa <3 Mutta täällä meitä plussanneitakin edelleen pyörii. Itse en uskalla tästä ketjusta mihinkään vielä lähteä. Toki nyt en varmaan niin aktiivisesti mukana ole, mutta ajatukset on kyllä erityisesti pidempään yrittäneissä ja yritän virtuaalisesti kovasti lähettää tsemppejä ja plussaonnea kaikille.
 
Toivoisin niin kovin sinullekin plussaa <3 Mutta täällä meitä plussanneitakin edelleen pyörii. Itse en uskalla tästä ketjusta mihinkään vielä lähteä. Toki nyt en varmaan niin aktiivisesti mukana ole, mutta ajatukset on kyllä erityisesti pidempään yrittäneissä ja yritän virtuaalisesti kovasti lähettää tsemppejä ja plussaonnea kaikille.
Kiitos tsempeistä:)
 
  • Tykkää
Reactions: jennie_

Yhteistyössä