Toiveissa vauva 2021

Kiitos Tässä linkki kuvaan https://aijaa.com/Bdnoga

Pahoittelut, kuva on vähän epäselvä. Kädet tärisee, niin en saanut tarkkaa kuvaa aikaiseksi.

Nyt täytyy vain toivoa, että tämä pysyy matkassa mukana!
VAU, tosi selkeet plussat noissa r-testeissä, isot onnittelut @jennie_ :love: eikös teillä ollut yritys aika alussa (sori jos muistan väärin), tosi hienoa!!
Joulukuun vauva, ihanaa, toivottavasti monet meistä pääsee myös mukaan joulukuiset-ryhmään:love:
 
Onnea @jennie_ ja @Lilaaa ❤

Anteeks hirvee omanapailu mut oon hämmentyneillä fiiliksillä nyt. Täällä super oudot fiilikset siis koska smitään odotuksia tähän kiertoon ei ollut vaikka tallettelut tehtiiniin. Nyt 1v 3kk ei ole luomuna tärpännyt joten miksi olisi nytkään, MUTTA mulla on ollut tosi oudot olot viime päivät ja kaikkea sellasta mitä ei oo ennen ollu. Joko tää tarkottaa jotain tai mun endo-oireet nousee taas uudelle levelille. :oops: :oops:

Dpo 6 oli ihan kauhiat vihlonnat mahassa varmaan tunnin ajan
Dpo 7 pientä juilintaa mut ei suurempaa enää mut maha jotenki pienesti sekasin
Dpo 8 kaikki ruoka ällöttää, haisee pahalle ja maha löysällä + yöllä loppu ku seinään uni 4h jälkeen ja valvoin 3h ennenkö sain uudestaan unen
Dpo 9 aamupalan jälkeen hetkellinen tosi huono olo ja ällötys joka meni ehkä 5min ohi mutta yöllä alko kunnon tuikkiva kipu alhaalla, Oikeen jyskytti häpykumpuun asti ja välillä kuin elohiiri olis tykyttäny ja heräsin siis tähän taas kesken yön ja valvoin jonku 1h ennen ku nukahin uusiks
Dpo 10 olo kuin menkat alkais. Välillä piti juosta wc kurkkaan et apua miten ne nyt jo alko mut vv sieltä vaa tulee. Jomottelua ja selkä jumissa

kierto on tosi säännöllinen 29-30 päivää ollu siis aina eli ei niiden kyl vielä pitäs alkaa. Mulla on tosi harvoin pahoinvointia tai maha löysällä ja nukun aina kuin pommi enkä heräile eli siks herättää nyt ihmetystä tää kaikki.:unsure:

Jännittää nyt koska ihan just pitäs mennä ivf-lääkket ostamaan ja hakee klinikalta piikki millä mistetään ja nyt sit nää oireet on kyl jotain tosi kummaa.:oops:

Luulen et huomenna viel kuulostelen tätä ja sit to teen varalta testin ennenkö meen klinikalla käymään jutteleen ens kierron ivf hommat kuntoon.:giggle:
 
VAU, tosi selkeet plussat noissa r-testeissä, isot onnittelut @jennie_ eikös teillä ollut yritys aika alussa (sori jos muistan väärin), tosi hienoa!!
Joulukuun vauva, ihanaa, toivottavasti monet meistä pääsee myös mukaan joulukuiset-ryhmään
Kiitos ❤ Tärppäsi tosiaan ihan tosi nopeasti. Nyt oli vasta yk2. En olisi ikinä uskonut, että voisi näin nopeasti onnistua. Olin jostain syystä täysin varma, että meillä kestää vuoden tai pidempäänkin.
 
Onnea @jennie_ ja @Lilaaa

Anteeks hirvee omanapailu mut oon hämmentyneillä fiiliksillä nyt. Täällä super oudot fiilikset siis koska smitään odotuksia tähän kiertoon ei ollut vaikka tallettelut tehtiiniin. Nyt 1v 3kk ei ole luomuna tärpännyt joten miksi olisi nytkään, MUTTA mulla on ollut tosi oudot olot viime päivät ja kaikkea sellasta mitä ei oo ennen ollu. Joko tää tarkottaa jotain tai mun endo-oireet nousee taas uudelle levelille.

Dpo 6 oli ihan kauhiat vihlonnat mahassa varmaan tunnin ajan
Dpo 7 pientä juilintaa mut ei suurempaa enää mut maha jotenki pienesti sekasin
Dpo 8 kaikki ruoka ällöttää, haisee pahalle ja maha löysällä + yöllä loppu ku seinään uni 4h jälkeen ja valvoin 3h ennenkö sain uudestaan unen
Dpo 9 aamupalan jälkeen hetkellinen tosi huono olo ja ällötys joka meni ehkä 5min ohi mutta yöllä alko kunnon tuikkiva kipu alhaalla, Oikeen jyskytti häpykumpuun asti ja välillä kuin elohiiri olis tykyttäny ja heräsin siis tähän taas kesken yön ja valvoin jonku 1h ennen ku nukahin uusiks
Dpo 10 olo kuin menkat alkais. Välillä piti juosta wc kurkkaan et apua miten ne nyt jo alko mut vv sieltä vaa tulee. Jomottelua ja selkä jumissa

kierto on tosi säännöllinen 29-30 päivää ollu siis aina eli ei niiden kyl vielä pitäs alkaa. Mulla on tosi harvoin pahoinvointia tai maha löysällä ja nukun aina kuin pommi enkä heräile eli siks herättää nyt ihmetystä tää kaikki.

Jännittää nyt koska ihan just pitäs mennä ivf-lääkket ostamaan ja hakee klinikalta piikki millä mistetään ja nyt sit nää oireet on kyl jotain tosi kummaa.

Luulen et huomenna viel kuulostelen tätä ja sit to teen varalta testin ennenkö meen klinikalla käymään jutteleen ens kierron ivf hommat kuntoon.
Kuulostaa kyllä lupaavilta oireilta! Pidetään peukkuja, että olisi tärpännyt eikä endo villiintynyt!
 
Onnea @jennie_ ja @Lilaaa

Anteeks hirvee omanapailu mut oon hämmentyneillä fiiliksillä nyt. Täällä super oudot fiilikset siis koska smitään odotuksia tähän kiertoon ei ollut vaikka tallettelut tehtiiniin. Nyt 1v 3kk ei ole luomuna tärpännyt joten miksi olisi nytkään, MUTTA mulla on ollut tosi oudot olot viime päivät ja kaikkea sellasta mitä ei oo ennen ollu. Joko tää tarkottaa jotain tai mun endo-oireet nousee taas uudelle levelille.

Dpo 6 oli ihan kauhiat vihlonnat mahassa varmaan tunnin ajan
Dpo 7 pientä juilintaa mut ei suurempaa enää mut maha jotenki pienesti sekasin
Dpo 8 kaikki ruoka ällöttää, haisee pahalle ja maha löysällä + yöllä loppu ku seinään uni 4h jälkeen ja valvoin 3h ennenkö sain uudestaan unen
Dpo 9 aamupalan jälkeen hetkellinen tosi huono olo ja ällötys joka meni ehkä 5min ohi mutta yöllä alko kunnon tuikkiva kipu alhaalla, Oikeen jyskytti häpykumpuun asti ja välillä kuin elohiiri olis tykyttäny ja heräsin siis tähän taas kesken yön ja valvoin jonku 1h ennen ku nukahin uusiks
Dpo 10 olo kuin menkat alkais. Välillä piti juosta wc kurkkaan et apua miten ne nyt jo alko mut vv sieltä vaa tulee. Jomottelua ja selkä jumissa

kierto on tosi säännöllinen 29-30 päivää ollu siis aina eli ei niiden kyl vielä pitäs alkaa. Mulla on tosi harvoin pahoinvointia tai maha löysällä ja nukun aina kuin pommi enkä heräile eli siks herättää nyt ihmetystä tää kaikki.

Jännittää nyt koska ihan just pitäs mennä ivf-lääkket ostamaan ja hakee klinikalta piikki millä mistetään ja nyt sit nää oireet on kyl jotain tosi kummaa.

Luulen et huomenna viel kuulostelen tätä ja sit to teen varalta testin ennenkö meen klinikalla käymään jutteleen ens kierron ivf hommat kuntoon.
Kuulostaa tosi lupaavalta! Olisipa nyt tärppi käynyt, ei olisi ensimmäinen kerta että joku plussaa juuri ennen
hoitoja :) <3 Ja paljon onnea @jennie_ ! <3

Täällä tuli oviskivut vielä eilen myöhemmin iltapäivällä. Ainakin tallettelut ei ois voinu enemmän nappiin osua eli siitä ei jää kiinni ;D Kumpa keltarauhashormoni toisi kaivatun avun. Ihanan seesteiset 10 päivää edessä, kun pregnylin takia turha testailla :D
 
KIRJOH89 VOI OTTAA POIS PIINAILIJOISTA JA KIERTOPÄIVÄLISTALTA.
Punainen väri ei nyt toiminut.


Onnittelut @jennie_ plussauksesta ja muutkin jotka plussanneet, onnea.

Tänään raskaustesti puhdas negatiivinen, kp 28/28. Hieman jo alamahalla menkkatuntemuksia. Vielä kerkeis tän vuoden viimeisille päiville la-jos tästä uudesta kierrosta tärppäis (29.12).

Koronakaranteeni alkaa olla ohi ja pitäis käydä ostamassa apteekista letrozol- joka alkaisi tässä kierrossa tehostamaan ovulaatiota. Pitää soittaa lapsettomuus poliklinikalle kunhan vuoto alkaa, nii oviksen aikaan sit ultraus ja inseminaatio olis tulossa.
Jättäydyn nyt pois kiertopäivä listalta, ja piinailijoihin ei nyt tietenkään ennen ovista ole asiaakaan. Yritän vähän rauhoittaa tällä sivustolla käymistä. Nyt sen verran tiheästi ollut sivusto (joskus jopa useamman kerran päivässä) auki. Flo- sovelluksesta nään kiertopäivän ja kirjoitella voin vaikken listalla oliskaan. Katotaa et kuinka pitkään tää testi kestää :D

Harmittaa tosi paljon ettei nyt luomuna/ylipäätään 1.5 vuoteen oo tärpänny, kun on yritys ollu päällä virallisesti. Toivois, että joskus onni meillekin suotaisiin lapsen muodossa. Menkat aluillaan, nii myös mieli meinaa olla aika maassa.
 
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi PUNAISELLA Ilmoitathan
PUNAISELLA päivityksesi, jotka haluat listaan.
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

24.3.2021 Keskiviikko

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Zanma,ya 10/16, 1.lapsi
+ Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
+ Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
+ Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Spekulaattori82, ya 4/20, 3. lapsi
Petronella09, ya 4/20, 5.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
+ Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
+ Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ Rust ya 5/20, 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
+ Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
+ Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Coguine, ya 7/20, 2. lapsi
Ewa87, ya 7/20, 2. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
+ nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
+ 5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
Kuumeilija40, ya 08/20, 2. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
+Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
+ Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
+ Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsio
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
+ Kimallus, ya 10/20
Toivojatintti, ya 10/20, 2. lapsi
+ Loree, ya 11/20, 1.lapsi
+ Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi
+ Rosmarin, ya 11/20, 3.lapsi
Daisy01, ya 11/20
Lavender_,ya 12/20
Nuunuu-84, ya 12/20
+ Huuma 40+,ya 12/20
Samppa40,ya 12/20, 3.lapsi (miehen 1. lapsi )
Scarletta, ya 12/20, 1.lapsi
Sdff, ya 1/21, 2.lapsi
+ Liilja, ya 1/21, 3.lapsi
Toiveikas1992, ya 01/21, 1.lapsi
Jennie_, ya 2/21, 1.lapsi
Neitperhoinen, ya 2/21, 5.lapsi
+Äitionnellinen ,ya 2/21? 3. lapsi
Hulda_84 ,ya 2/21? 3. lapsi
Marsku88 ,ya 2/21, 3. lapsi
Alocasia,ya 2/21, 2. lapsi
Leonida, ya 2/2021, 1. Lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Wanti.........................kp 82/35-48
Toive23.......................kp 72/27
Neitperhoinen...........kp 70/30-31
Alocasia....................kp 40/?
Toivojatintti............kp 32/28
Ewa87...................kp 26/28
Scarletta.............kp 25/27-28
Sinisilmät......…kp 25/30
Krippis...........kp 22/22-24
Meemuli............kp 22/35-43
Nuunuu-84..........kp 21/30
Kuumeilija40.........kp 17/
Petronella09.........kp 15/25-27
Hulda_84.......kp 15/26-30
Iinanen.........kp 14/23-24
Chili_..............kp 13/28-29
Suhveli..........kp 12/27
Toiveikas1992.....kp 11/24-36
Lavender_........kp 11/25
Marsku88..........kp 10/31
Leonida.......kp 7/29-30
Mamtobe.....kp 7/28
Daisy01.....kp 3/34

★★★★★★★★★★★★★★★★★



Scarletta.........dpo 12
Krippis................dpo 11
Nuunuu-84....dpo 9
Iinanen...............dpo 5
Kuumeilija40.....dpo 4
Hulda_84......dpo 3
Petronella09.....dpo 3
Meemuli.......dpo 2
Chili_........dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Onnea @jennie_ ja @Lilaaa

Anteeks hirvee omanapailu mut oon hämmentyneillä fiiliksillä nyt. Täällä super oudot fiilikset siis koska smitään odotuksia tähän kiertoon ei ollut vaikka tallettelut tehtiiniin. Nyt 1v 3kk ei ole luomuna tärpännyt joten miksi olisi nytkään, MUTTA mulla on ollut tosi oudot olot viime päivät ja kaikkea sellasta mitä ei oo ennen ollu. Joko tää tarkottaa jotain tai mun endo-oireet nousee taas uudelle levelille.

Dpo 6 oli ihan kauhiat vihlonnat mahassa varmaan tunnin ajan
Dpo 7 pientä juilintaa mut ei suurempaa enää mut maha jotenki pienesti sekasin
Dpo 8 kaikki ruoka ällöttää, haisee pahalle ja maha löysällä + yöllä loppu ku seinään uni 4h jälkeen ja valvoin 3h ennenkö sain uudestaan unen
Dpo 9 aamupalan jälkeen hetkellinen tosi huono olo ja ällötys joka meni ehkä 5min ohi mutta yöllä alko kunnon tuikkiva kipu alhaalla, Oikeen jyskytti häpykumpuun asti ja välillä kuin elohiiri olis tykyttäny ja heräsin siis tähän taas kesken yön ja valvoin jonku 1h ennen ku nukahin uusiks
Dpo 10 olo kuin menkat alkais. Välillä piti juosta wc kurkkaan et apua miten ne nyt jo alko mut vv sieltä vaa tulee. Jomottelua ja selkä jumissa

kierto on tosi säännöllinen 29-30 päivää ollu siis aina eli ei niiden kyl vielä pitäs alkaa. Mulla on tosi harvoin pahoinvointia tai maha löysällä ja nukun aina kuin pommi enkä heräile eli siks herättää nyt ihmetystä tää kaikki.

Jännittää nyt koska ihan just pitäs mennä ivf-lääkket ostamaan ja hakee klinikalta piikki millä mistetään ja nyt sit nää oireet on kyl jotain tosi kummaa.

Luulen et huomenna viel kuulostelen tätä ja sit to teen varalta testin ennenkö meen klinikalla käymään jutteleen ens kierron ivf hommat kuntoon.
Oo jännää! :love:
Todella toivon et olis vihdoin teidän vuoro❤

Pahoittelut @KirJoh89 :( ❤
Juuri kuulin että eräät saivat kauan toivotun plussan ekassa hoitokierrossa, onneksi ne on osoittautunut tehokkaiksi ja toivottavasti niillä tärppää teilläkin pian:)
 
Onnea @jennie_ ja @Lilaaa

Anteeks hirvee omanapailu mut oon hämmentyneillä fiiliksillä nyt. Täällä super oudot fiilikset siis koska smitään odotuksia tähän kiertoon ei ollut vaikka tallettelut tehtiiniin. Nyt 1v 3kk ei ole luomuna tärpännyt joten miksi olisi nytkään, MUTTA mulla on ollut tosi oudot olot viime päivät ja kaikkea sellasta mitä ei oo ennen ollu. Joko tää tarkottaa jotain tai mun endo-oireet nousee taas uudelle levelille.

Dpo 6 oli ihan kauhiat vihlonnat mahassa varmaan tunnin ajan
Dpo 7 pientä juilintaa mut ei suurempaa enää mut maha jotenki pienesti sekasin
Dpo 8 kaikki ruoka ällöttää, haisee pahalle ja maha löysällä + yöllä loppu ku seinään uni 4h jälkeen ja valvoin 3h ennenkö sain uudestaan unen
Dpo 9 aamupalan jälkeen hetkellinen tosi huono olo ja ällötys joka meni ehkä 5min ohi mutta yöllä alko kunnon tuikkiva kipu alhaalla, Oikeen jyskytti häpykumpuun asti ja välillä kuin elohiiri olis tykyttäny ja heräsin siis tähän taas kesken yön ja valvoin jonku 1h ennen ku nukahin uusiks
Dpo 10 olo kuin menkat alkais. Välillä piti juosta wc kurkkaan et apua miten ne nyt jo alko mut vv sieltä vaa tulee. Jomottelua ja selkä jumissa

kierto on tosi säännöllinen 29-30 päivää ollu siis aina eli ei niiden kyl vielä pitäs alkaa. Mulla on tosi harvoin pahoinvointia tai maha löysällä ja nukun aina kuin pommi enkä heräile eli siks herättää nyt ihmetystä tää kaikki.

Jännittää nyt koska ihan just pitäs mennä ivf-lääkket ostamaan ja hakee klinikalta piikki millä mistetään ja nyt sit nää oireet on kyl jotain tosi kummaa.

Luulen et huomenna viel kuulostelen tätä ja sit to teen varalta testin ennenkö meen klinikalla käymään jutteleen ens kierron ivf hommat kuntoon.
Mullakin on noita elohiiriä ollut mahalla, hassun tuntuista :D nämäkin kuulostaa tosi lupaavalta! Toivottavasti sielläkin olisi tärpännyt ❤
 
Ihana kuinka paljon plussia. Ja mukava että hoidot alkaa niillä, jotka kauan yrittänyt.

Täällä dpo 9. Oletan oviksen perusteella että kierto on nyt vain 25 päivää. Menkkaoloa ollut pitkin viikkoa, vihlaisuja ja ties mitä. Vielä ollaan toiveikkaana, arvelen että ylihuomenna tietää oloista onko menkat alkamassa. Yleensä menkkaoloa tulee vaan muutamaa päivää ennen. Vähän ristiriitaista kun toivon että olisi oireetonta niin olisi tärpännyt ja selkeästi on jotain oloja niin en tiedä kuinka hyvin se ihmismieli osaa huijata itseään. :D
 
Paljon onnea plussanneille :love: ja paljon tsemppiä muille <3

Täällä on muistaakseni dpo11 ja kaikenmaailman oireita myös. Mulla vaihdettiin terot semmoiseen emättimen kautta laitettavaan lääkkeeseen kun Cyclogest ja pakkausselosteessa on lueteltu haittavaikutuksina kaikki mun "raskausoireet", eli en luota näihin oireisiin yhtään:poop:. Huomenna voisi jo ehkä testata jos viitsii.
Viime kierrossa tiputtelu alkoi terojen läpi dpo11, sitä edellisen kerran dpo9. Nyt eri valmiste ja toivottavasti ei tuu tiputtelua tai jos tulee niin ehkä taas parilla päivällä voisi taas myöhentyä:unsure:.

Aamulla kävin vaa'alla ja tasan -10 kg näytti, elokuusta lähtien. Hitaasti mutta varmasti tippunut paino, vaikken ole varsinaisesti laihduttanutkaan. Siistinyt vähän syömisiä. :)
 
Paljon onnea plussanneille :love: ja paljon tsemppiä muille <3

Täällä on muistaakseni dpo11 ja kaikenmaailman oireita myös. Mulla vaihdettiin terot semmoiseen emättimen kautta laitettavaan lääkkeeseen kun Cyclogest ja pakkausselosteessa on lueteltu haittavaikutuksina kaikki mun "raskausoireet", eli en luota näihin oireisiin yhtään:poop:. Huomenna voisi jo ehkä testata jos viitsii.
Viime kierrossa tiputtelu alkoi terojen läpi dpo11, sitä edellisen kerran dpo9. Nyt eri valmiste ja toivottavasti ei tuu tiputtelua tai jos tulee niin ehkä taas parilla päivällä voisi taas myöhentyä:unsure:.

Aamulla kävin vaa'alla ja tasan -10 kg näytti, elokuusta lähtien. Hitaasti mutta varmasti tippunut paino, vaikken ole varsinaisesti laihduttanutkaan. Siistinyt vähän syömisiä. :)
Onnittelut @Krippis onnistuneesta painonpudotuksesta. Se lisää raskautumismahdollisuuksia
 
  • Rakkaus
Reactions: Krippis
Paljon onnea plussanneille ja paljon tsemppiä muille <3

Täällä on muistaakseni dpo11 ja kaikenmaailman oireita myös. Mulla vaihdettiin terot semmoiseen emättimen kautta laitettavaan lääkkeeseen kun Cyclogest ja pakkausselosteessa on lueteltu haittavaikutuksina kaikki mun "raskausoireet", eli en luota näihin oireisiin yhtään. Huomenna voisi jo ehkä testata jos viitsii.
Viime kierrossa tiputtelu alkoi terojen läpi dpo11, sitä edellisen kerran dpo9. Nyt eri valmiste ja toivottavasti ei tuu tiputtelua tai jos tulee niin ehkä taas parilla päivällä voisi taas myöhentyä.

Aamulla kävin vaa'alla ja tasan -10 kg näytti, elokuusta lähtien. Hitaasti mutta varmasti tippunut paino, vaikken ole varsinaisesti laihduttanutkaan. Siistinyt vähän syömisiä.
Hienoa! Mäkin oon tiputtanut 10kiloo, tuntuu kyllä hyvältä :love:
Toivottavasti oireet ois plussasta johtuvaa! :)
 
Temppuileeko muilla välillä Flo? Se on yhtäkkiä muunnellut mun edellistä ovulaatio-päivää lauantaille vaikka se oli perjantai, ja menkkojen alkamispäivää siirtelee kokoajan eteenpäin, se oli eka perjantai ja nyt jo sunnuntaissa. Oon päivitellyt sinne joka pvälle oireita, mut miten se noin voi sekoilla?? Onneks ite muistaa miten oikeesti menee.
 
Temppuileeko muilla välillä Flo? Se on yhtäkkiä muunnellut mun edellistä ovulaatio-päivää lauantaille vaikka se oli perjantai, ja menkkojen alkamispäivää siirtelee kokoajan eteenpäin, se oli eka perjantai ja nyt jo sunnuntaissa. Oon päivitellyt sinne joka pvälle oireita, mut miten se noin voi sekoilla?? Onneks ite muistaa miten oikeesti menee.
onpa kummallinen, mulla ei kyl muut kuin ovisplussien merkkaukset oo joskus muuttanu kiertoa. Toki mulla niin säännöllinen kierto et flo on lähes aina oikeassa mut voisko siel olla joku hetkellinen häiriö. Ainakaan vaan oireiden laittelu ei mulla muuttanu mitään. Mut ompa ärsyttävää
 
  • Tykkää
Reactions: Lilaaa
Kysymys lugeja syöville! Mulle siis otettiin nyt kokeiluun lugesteron oviksen jälkeisestä päivästä 10pv tukemaan luteaalivaihetta. Kierto on siis lyhentynyt 23 päivään ja luteaali ollut nippa nappa edes 10 päivää. Muistan kuulleeni, että näitä ei kaikille ole määrätty suunkautta otettavaksi, vaan emättimen kautta? Onko suun kautta otettuna tuo lääke nyt heikompitehoinen, mietin että miksiköhän minulle ohjeistettiin näin....
 
Kysymys lugeja syöville! Mulle siis otettiin nyt kokeiluun lugesteron oviksen jälkeisestä päivästä 10pv tukemaan luteaalivaihetta. Kierto on siis lyhentynyt 23 päivään ja luteaali ollut nippa nappa edes 10 päivää. Muistan kuulleeni, että näitä ei kaikille ole määrätty suunkautta otettavaksi, vaan emättimen kautta? Onko suun kautta otettuna tuo lääke nyt heikompitehoinen, mietin että miksiköhän minulle ohjeistettiin näin....
Mä oon ymmärtänyt että suun kautta otettava ois tehokkaampi. Imeytyy paremmin. Mutta en ole ihan varma asiasta.
 
Temppuileeko muilla välillä Flo? Se on yhtäkkiä muunnellut mun edellistä ovulaatio-päivää lauantaille vaikka se oli perjantai, ja menkkojen alkamispäivää siirtelee kokoajan eteenpäin, se oli eka perjantai ja nyt jo sunnuntaissa. Oon päivitellyt sinne joka pvälle oireita, mut miten se noin voi sekoilla?? Onneks ite muistaa miten oikeesti menee.
Merkkasitko sinne raskauden? Mul on kyl pelkkien oireidenkin laiton jälkeen heitellyt päiviä.
 

Yhteistyössä