Mul ei oo ollu mut oon ymmärtänyt et kaikenlaiset tuntemukset vihlonnat, jomotukset, nippailut vatsalla on normaaleja ja kuuluu alku raskauteen. En siis olis viel huolissani jos jomotus pientäOnko muilla ollut menkkamaista vihlontaa alavatsalla? Mua vaan kokoajan pelottaa että menee kesken kun tämmöinen alkoi tänään.
Odotan lokakuista ja minulla oli 9 viikolle asti ajoittain menkkamaista jomotusta alavatsalla sekä alaselässä ja sen lisäksi alavatsaa vihloi ja nippaili.Onko muilla ollut menkkamaista vihlontaa alavatsalla? Mua vaan kokoajan pelottaa että menee kesken kun tämmöinen alkoi tänään.
Mulla on nyt ollu muutamina ensimmäisinä päivinä. Normaalia onOnko muilla ollut menkkamaista vihlontaa alavatsalla? Mua vaan kokoajan pelottaa että menee kesken kun tämmöinen alkoi tänään.
Mulla alkoi tällainen just äsken 4+0 ja tulit mieleen! Toivottavasti siellä vaan joku kaivautuu tukevammin kiinni.Onko muilla ollut menkkamaista vihlontaa alavatsalla? Mua vaan kokoajan pelottaa että menee kesken kun tämmöinen alkoi tänään.
Kyllä varmasti niin!Mulla alkoi tällainen just äsken 4+0 ja tulit mieleen! Toivottavasti siellä vaan joku kaivautuu tukevammin kiinni.
Oi että! Mun piti kans hakee digi mutten ehtinyt. Jos huomenna tauolla. Jomotellut on ja rinnat on arat. Aika samanlaiset oireet kuin kuopuksen raskauden aikana. siirsin myös ultran 21.4 jolloin olisi ainakin se 8+ niin sinne asti jännäilen. Toki on kotidopleri joten sillä varmaan koitan ennen jo kuunnella
Kiitos joo kokemus oli aika traumaattinen ja henkisesti todella raskas käydä läpi ja en toivois samaa kenellekkään. Järkytys oli todella suuri kun kaiken piti olla hyvin ja sit kaikki paljastuikin rakenneultras.@noppa_89 Sulla on tosiaan tosi traumaattinen kokemus taustalla ja varmasti vaikuttaa siihen miten uskaltaa luottaa nyt tähän uuteen raskauteen. Tsemppiä sinulle tähän raskauteen
Me ollaan ajateltu, että kerrotaan varmaan ainakin tuleville isovanhemmille varhaisultran jälkeen. Jotenkin olen ajatellut, että jos kuitenkin käy huonosti, niin haluaisin siitäkin heille kertoa.
Tervetuloa! Onnea plussastaTervehdys kaikille odottajille
Täällä yksi joulukuun odottaja lisää. Laskettuaika 3.12. ja varovaisesti innolla odotan tulevaa!
Mukavaa jakaa kanssanne tuntemuksia ja isot tsempit jokaiselle odottamiseen
Tein saman viimevuonna ja olin lähes koko vuoden poissa somesta. Yritys profiilin jätin faceen jotta pystyin hallinnoimaan yrityssivua mieheni oli ainoa kaveri sillä profiililla. Meni muutama kk ja alkoi tulla kyselyä tutuilta oonko suuttunu kun ei olla kavereitaKiitos Tirrinen pidän tuon FB ryhmän mielessäni Oli hetki elämästä kun tuntui, että kaikki oma aika pyöri somessa ja poistin sitten kyseisen sovelluksen. Nyt olisi kyllä hyvä aika liittyä takaisin ja saada tärkeitä vinkkejä