Hakutulokset

  1. M

    G:Ulkoilu sateella

    Kuinkas moni "uskaltautuu" sateella lenkkeilee lasten kans? Itellä on reilu 3kk vauva ja kylläpähän sitä tulee säällä ku säällä lähettyä lenkkeilee. Sadesuoja suojaa vauvaa ja pihalla katolsen alle nukkumaan. Uskoisin, ettei tyttö ees nukkuis niin hyvin sisällä päivän pitkiä päikkäreitä. Ja nää...
  2. M

    miten jaksaa kun tulee toinen(/kun on enemmän ku 1)

    eli ihan mielenkiinnosta ois kiva kuulla kokemuksianne miten menee kun on vauva ja myös muita lapsia/lapsi??ja miten odotusaika mennyt jne? mei tyty 4v ja PAHA UHMA, jonka toivoisin hellittävänki joskus kun yli vuoden jo kestänyt..... toisen laskettu on maaliskuun alussa, mutta on pelko että...
  3. M

    miten jaksaa kun tulee toinen(/kun on enemmän ku 1)

    eli ihan mielenkiinnosta ois kiva kuulla kokemuksianne miten menee kun on vauva ja myös muita lapsia/lapsi??ja miten odotusaika mennyt jne? mei tyty 4v ja PAHA UHMA, jonka toivoisin hellittävänki joskus kun yli vuoden jo kestänyt..... toisen laskettu on maaliskuun alussa, mutta on pelko että...
  4. M

    4v,-ei kiinnosta leikkiminen ym!

    Ihan vain mielenkiinnosta kysyn nyt kun on ollut "tylsiä", synkkiä ja lähinnä sateisia päiviä, mitä teidän lapset puuhailee ja keksittekö heille tekemistä ns.joka hetkeksi!?!? kun musta tuntuu ettei likka tee enää mitääään!!! muutakun pyörii mun vieressä tylsistyneenä kitisemässä! :o Ehkä tää...
  5. M

    kuomuratas+ kantokoppa

    Ollaan mietitty että ostettais loppu keväästä syntyvälle pikkuselle kuomurattaat ja siihen kantokoppa. Suositelkaa hyvää settiä? Tuleeko maksamaan vähemmän kun perus yhdistelmävaunut?
  6. M

    Mikä tenavavoikka jossa KUNNIAJUOKSU

    Mikä se oli se tenavavoikka jossa alussa on se "kunniajuoksu" eli jokainen lapsi juoksee vuorollaan piirin ympäri ja hänen nimeään huudetaan kannustukseksi? Kuka jumppia järjestää, milloin ja missä?
  7. M

    hoitotädistä jne!!

    heip. sanokaa nyt mielipiteitä.. kun mun nyt 4v tyttö on hoidossa ja mietiskelen tässä että mitä teen, vaihdanko paikkaa vai nou.. laikkikaverit siellä on kivoja joiden vuoksi mielelläni pitäisin siellä, edellises paikas oli ihana hoitaja mutta -anteeks vaan-, kamalia kakaroita, jotka kiusas...
  8. M

    MATALA verenpaine

    jep, elikkäs oon huonosti löytänyt tietoa matalasta paineesta! mulla on nytte 120/50! matalampi kuin koskaan aiemmin. ootan toista lasta. ekassa odotuksessa alapaine oli alimmillaan 60.. osaako kukaan kertoa aiheesta jotain??
  9. M

    Maitoallergiasta kyselisin

    Mulla on tyttö 1,2 v. ja hänellä on ollut vatsa löysällä siitä lähtien, kun kymppikuisena sai ekan kerran lehmänmaitotuotteita. Siis ei ripulia vaan löysää, tahmeaa kakkaa. Aloitimme tosi varovasti ja ennen vuoden ikää niitä ei mennyt kovinkaan paljon. Sen jälkeen aloimme antaa puoli litraa...
  10. M

    yhdistelmärattaat kovaan käyttöön?

    olemme autottomia ja asumme landella, muutenkin aktiivisia liikkujia ja käveltyä tulee päivässä kevyesti 10-15km, usein enemmänkin. koiran ulkoilutus ja kauppareissut tekevät jo paljon.. nyt olisi siis halusessa hyvät yhdistelmät aktiiviliikkujalle. kevyet ja kestävät, ehdottomasti! muita...
  11. M

    Kuntalisä

    Saatteko kuntalisää ja miten paljon? Missä asutte?

Yhteistyössä