Hakutulokset

  1. K

    värssy tai runo

    http://www.rakkausrunot.fi/runoilija.php?runid=1550 Laitoin ylle linkin Valde Ahon runoihin. Mieheltä on ilmestynyt myös teoksia.
  2. K

    istumaan oppiminen

    Poikani on nyt 10kk ja vasta 2 päivää sitten nousi itse istumaan ja istua nökötti siinä. Tähän asti nousi vain toiselle kankulle tai ei istunut ollenkaan. kovin paljoa en edes viitsinyt istumaan laittaa, sillä hyvin huomasi, ettei poika viihdy asennossa. Meillä opittiin nousemaan seisomaan ja...
  3. K

    Talon myynti asiaa

    :attn:
  4. K

    Talon myynti asiaa

    \ kummalle tulee maksut? ostajalle vai myyjälle?
  5. K

    Talon myynti asiaa

    \ kyse on 82.000 euron arvoisesta talosta
  6. K

    Talon myynti asiaa

    Jos tekee yksityisesti talokaupat siis ilman välittäjää, niin paljonko maksaa kaupan vahvistus sille vahvistajalle ja meneekö lisäksi muita kuluja?
  7. K

    Moniko teistä söi/söisi sushia raskaana ollessaan?

    Merilevän ja raa´an kalan takia kyselen.
  8. K

    äitejä hamina-kotka seudulta

    Tytär syntyi lokakuussa eli nyt puoli vuotias. Todella nopeasti aika mennyt, täytyy uskoa muita vauva aika menee nopeasti... Mitens odottajat voivat. Minulla oli ensimmäiset melkein 5kk pelkkää oksentelua ja paino vain laski.
  9. K

    kaksoset

    onko teillä millasia kokemuksia unista? kikkoja? meillä kaksoset 9kk.. ja yöt menee aika pitkälle valvoessa...
  10. K

    äitejä hamina-kotka seudulta

    Täällä myös Kotkasta. Saa kirjoitella kaisla81@suomi24.fi
  11. K

    neljäsluokkalaisten ihastuminen

    Olen itse "seurustellut" 11-vuotiaana samanikäisen pojan kanssa. Pussattiin pari kertaa ja sekin vaan koska kaverit pakotti. Joskus muistaakseni halattiin. Ei todellakaan sisältänyt mitään "lääkärileikkeja" tai että meille olis tullu mieleenkään riisua tai kosketella toisiamme. Oltiin vaan...
  12. K

    tokaluokkalaiset

    meillä tokaluokkalainen poika 146 cm ja 33 kg
  13. K

    Olen varmaan luulotautinen!!

    oho, tuli pariin kertaan...kone temppuilee..
  14. K

    Olen varmaan luulotautinen!!

    Onpa lohduttavaa kuulla, että muitakin löytyy. Mulla ollut jo vuoden verran tätä "luulotautia". On vaan todella kurjaa, kun ei oikein osaa nauttia elämästä eikä tehdä varsinkaan mitään pidemmälle tähtääviä suunnitelmia elämässä. Kunpa osaisi olla murehtimatta... olisko jollain hyviä ideoita...
  15. K

    Olen varmaan luulotautinen!!

    Onpa lohduttavaa kuulla, että muitakin löytyy. Mulla ollut jo vuoden verran tätä "luulotautia". On vaan todella kurjaa, kun ei oikein osaa nauttia elämästä eikä tehdä varsinkaan mitään pidemmälle tähtääviä suunnitelmia elämässä. Kunpa osaisi olla murehtimatta... olisko jollain hyviä ideoita...
  16. K

    Patentex oval

    meillä olleet käytössä jo pari vuotta. hyvin ovat toimineet eikä ole ollut kuumotuksia tms. kuukautisetkin pysynyt säännöllisinä ja oli helppoa raskautua kun kolmas haluttiin.
  17. K

    lisää kysymyksiä kotiäideille

    Olin aina ajatellut, että jos joskus saan omia lapsia, hoidan heidät mahdollisimman pitkään kotona. Esikoisen synnyttyä iski kuitenkin taloudellinen todellisuus päin pläsiä ja töihin oli ihan pakko palata esikoisen ollessa 1,5-vuotias. Onneksi saimme lapsemme hoitajaksi maailman parhaan...
  18. K

    mustis mies

    hmm.mitä mieheni tekee päivisin? töiden jälkeen on koneella,ottaa päivä unet ja saattaapa lähteä esikoisen kanssa ulos.pienemmän kanssa ei vielä tee mitään,kun ei kuulemma pärjää sen kanssa.(ikää on jo 1,6.v)välillä olen vihainen itselleni kun alistun moiseen.välillä taas ajattelen et en voi...
  19. K

    mustis mies

    ja se kun on tykästynyt tähän paikkaan missä asutaan ja esikoisella on kaikki kaverit naapurissa ja mulla harrastukset ihan lähellä niin ei jaksais sitä eron tuomaa muuttoa. tässä sitten olen huonossa parisuhteessa ja katkeroidun
  20. K

    mustis mies

    kamalaa en osaa sanoa hyviä puolia nyt kun oikeen mietin,mutta on meillä yhdessä kivaakin.useinmiten. eniten pelkään erossa,että en löydä asuntoa ja etten tule toimeen(ei ole työpaikkaa).eroa olen miettinyt monta vuotta tai siis on aina kausia kun mietin eroa.

Yhteistyössä