Hakutulokset

  1. M

    Haaveena vauva 2023

    Kiitos ❤Johan tätä on vuosia odotettu ! Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti ! Oireita ei juurikaan mitään oo, kun oikein painelee niin rinnat saa kipeiks ja pientä tiputtelua on, mut en oo siitä huolissani :giggle:
  2. M

    Haaveena vauva 2023

    Kiitos ❤ Pahottelut sinulle !:cry:
  3. M

    Haaveena vauva 2023

    Huomenta ! mut voi siirtää plussanneisiin vihdoin ❤
  4. M

    Haaveena vauva 2023

    Heippa! Osaako joku sanoo että pitäiskö toi clearbluen ovistesti tehdä kanssa useamman kerran päivässä jos tekee tikkutestinkin yleensä.. mun mielestä ovis pitöis olla jo huomenna (jos menee niin säännöllisesti nyt munasolujen keräyksen jälkeen kun ennen sitäkin) ja tää cb:n testi ei oo ees...
  5. M

    Haaveena vauva 2023

    Mä oon tottunu liuskatestejen tekiä mut nyt sit alkionsiirtoon mennessä pitää tehdä cb:n digitestillä (sillä ei vilkuttavalla) ja niiden käytöstä ei oo mitään hajua.. luskat oon tehny just kolmesti päivässä jopa, niin tarvisin neuvoo että piisaako digi vaan kertan vai pitäiskö tehdä kahdesti...
  6. M

    Haaveena vauva 2023

    Heippa ! Täällä on keräys takana ja meni hyvin. Kaikki toki pakastimeen ja odotellaan tietoo ens viikkoon kuinka monta sinne saakka saatiin. Keräys tulos oli 20!!! mistä olis järkevin hommata digiovistestejä (clearblue oli suositus) ja kuinka usein niillä ihmiset testaa? Oon ite testannu pc:n...
  7. M

    Haaveena vauva 2023

    Täällä käyty kontrolliultrassa.. munasolujen keräys on maanantaina mutta hyperstimulaation takia tuoresiirtoo ei voida tehdä vaan siirto meneen jonnekki loppuvuoteen😭
  8. M

    Haaveena vauva 2023

    @Sipiriina kiitos tsempeistä! Tässä on ollu kaikkee nyt mielen päällä niin vähän pääs venähtää täällä käynti! Meillä mennään suoraan mikroneulaukseen (icsi-hoitoihin) koska mitään muuta ”vikaa” ei oo löytyny kun heikko siemennesteen laatu.. :( Nyt ollaan kasvateltu munasoluja ja niitä huima...
  9. M

    Haaveena vauva 2023

    Mulle saa päivittää kp 6 (20.9) tai 7(21.9) kun listaa seuraavaks päivittelee joku :) Meillä alkaa hoidot huomenna toden teolla ! Vähän meinaa jännittää 😵😱☺
  10. M

    Haaveena vauva 2023

    Voi ei ! Voimia kaiken läpi käymiseen <3
  11. M

    Haaveena vauva 2023

    Heippa! Mulla on nyt toi synarella suihke ekaa kertaa käytössä. Onko muille tullu siitä rinnat ihan super kipeiks ?
  12. M

    Haaveena vauva 2023

    joo onhan niitä ns.turvallisiakin antibiotteja olemassa, mut ite koen että kaikki ”ylimääräset” lääkkeet olis syytä jättää pois. Toki eihän se ylimääränen olis tossa tapauksessa mut vältettävissä kuitenkin :)
  13. M

    Haaveena vauva 2023

    mä kysyin poistoarvion yhteydessä että onko kuinka kiireellinen että on hoidot menossa, ei kuulemma ollu kiire.. ja siitä on nyt kaks vuotta aikaa, välillä käyny tarkistuttaa ettei tilanne oo menny pahaks.. :) ja hoitoja ei tosiaan oo nyt sen takia pitäny keskeyttää :)
  14. M

    Haaveena vauva 2023

    Joissain tapauksissa viisureiden poistoo edeltävästi tai jälkeen joudutaan määräämään viikon mittanen antibiottikuuri tai poistonyhteydessä isompi kerta-annos… Veikkaisin että riski tähän on olemassa ja siks kehotettu laittaan yritys tauolle että toin antibiottikuurin voi syödä eikä tuu mitään...
  15. M

    Haaveena vauva 2023

    Niin no joo toi monen follin vaste on tietty asia erikseen.. 😅Mulla oli yhdessä kierrossa kahden täyskokosen follin ja yhden pienemmän vaste niin inssi jäi jo niillä tekemättä ja yhdyntäkielto päälle.. kotona sit kuitenkin otettiin haluissamme se riski että useampi matkaan tulee ( ei siis tärpin...
  16. M

    Haaveena vauva 2023

    Mulle ohjeistettiin nimen omaan harrastaan mahdollisimman paljon seksiä, lisää onnistumisen mahdollisuutta :) Eli hommiin vaan 😘 Alkoo mun kehotettiin välttään hoitojen ajan…
  17. M

    Haaveena vauva 2023

    Perjantaina siis kp 12/24 (jos tyhjennysvuotoo ei lääkehoidon aikana läsketa uudeks kierroks tän kierron arvioitu pituus on 50pv )
  18. M

    Haaveena vauva 2023

    Heippa! Täällä on nyt pitkään pidetty taukoo täältä hermolevon takia ja aika pahojen mielialaongelmien vuoks.. nyt olis sit H-hetki käsillä ja icsi hoidot alkaa pitkän kaavan mukaan ens viikolla! 😬 Jännittää ihan hirveesti ja pelottaa ja ja ja.. 🤯 Olisko täällä ketään joka olis samassa...
  19. M

    Haaveena vauva 2023

    Tässä sairastellessa oon unohtanu ilmotella että tosiaan uus kierto tässä on alkanu ja nyt jo kp 4/25. ite en onneks tästä enään osaa pettyny olla kun tietää jo että luomusti ei onnistu. Tää ja ens kierto vie luomusti mennään ja sit aletaan lääkehoito !
  20. M

    Haaveena vauva 2023

    Tervetuloa piinailemaan :) muistan sut tuolta -21 ryhmästä ! Toivottavasti kierto tasaantuu nopeesti ja kaikki menee hyvin :) vieläkö teillä on pakkasessa alkioita vai lähteekö hoidot ihan alusta ? 🙈

Yhteistyössä