Joka päivälle ääni täältä! Me tässä plussakierrossa taidettiin aloittaa dpo-3 tai -4 ja jatkettiin dpo2Äääh. Tilasin ma ovulaatiotestejä, mutta eihän enää kirjepostia jaeta kuin jouluisin.. keskiviikkona EHKÄ pitäisi olla ovulaatio (kaikkien laskurien ja kuukarttojen yms mukaan). Pitää siis mennä ihan mututuntumalla tämä kierros. Olisikohan hyvä päivä yrittää la, ma ja ke? Vai su, ti ja ke?
Tunnen yleensä ovulaation, mutta vasta kun munasolu irtoaa, eli kivut on kovat ja se nyt voi tapahtua mihin aikaan vain päivästä..
Heheh mies varmaan järkyttyy jos olen joka päivä houkuttelemassa makuuhuoneen puolelle Yritän!!Joka päivälle ääni täältä! Me tässä plussakierrossa taidettiin aloittaa dpo-3 tai -4 ja jatkettiin dpo2
27pv ollut ovis, ainakin mun veikkauksen mukaan lämmöt dropaannut 26pv ja vahva ovisviiva.Paljon onnea plussanneille!
Ja tervetuloa uusille!
Viikkoon en oo käynyt palstalla ja luettavaa riitti.
Oma kierto on ihan hukassa. Nyt kp 26/28, ja alkaa vasta ovistestit tummumaan.
Lämpöjä oon seuraillut ja eilen tipahti lämmöt.
Jäin tosin miettimään, että onko noi ovistestit perus loppukierron tummimisia, vai onko sieltä ovis vasta tulossa.
Mitä sanoo raati?
Nyt on siis kp 26, josta noi oviskuvat. Tuollon kp 18 lämmöt tippu, mutta ovistestit ihan valkosia oli sillon.27pv ollut ovis, ainakin mun veikkauksen mukaan lämmöt dropaannut 26pv ja vahva ovisviiva.
Olisiko mahdollista että oot raskaana? Raskaus näkyy ovistesteissä myösNyt on siis kp 26, josta noi oviskuvat. Tuollon kp 18 lämmöt tippu, mutta ovistestit ihan valkosia oli sillon.
En mä oo tollasta vaihtoehtoa edes ajatellut, ku oon vaan odottanut ovista.Olisiko mahdollista että oot raskaana? Raskaus näkyy ovistesteissä myös
Minulla ovistestit tummuu loppukierrosta mutta ei sentään ihan noin tummiksi (paitsi mikäli olen raskaana) Ettet tosiaan olisi raskaana?Paljon onnea plussanneille!
Ja tervetuloa uusille!
Viikkoon en oo käynyt palstalla ja luettavaa riitti.
Oma kierto on ihan hukassa. Nyt kp 26/28, ja alkaa vasta ovistestit tummumaan.
Lämpöjä oon seuraillut ja eilen tipahti lämmöt.
Jäin tosin miettimään, että onko noi ovistestit perus loppukierron tummimisia, vai onko sieltä ovis vasta tulossa.
Mitä sanoo raati?
Meillä kannustettiin vielä inssipäivänä kotona tallettelemaan ja alkoholin suhteen olivat selväsanaisia, että kaikki kannustetaan hoitojen aikana jättämään kokonaan pois. Myös miehen koska vaikuttaa siittiöiden laatuun. Ollaan kuitenkin ihan kohtuudella oman harkinnan kanssa nautittu lasi tai kaksi. Tänään itse lasillinen meidän vieraiden kesken vaikka piinailu meneillään. En oikein osaa stressata turhaan. Ehkä elämä Ranskassa sai vähän löysemmät ranteet elämään.Onnea ja tarrasukkia @Earhart ja @Selis !!
Eilen ja tänään on tullut pientä veristä vuotoa. Ei ole ikinä ollut ovulaatiovuotoa mutta voisi hyvinkin olla sitä. Tosin en tiedä voisiko olla vielä inseminaatiostakin johtuvaa kun joutuivat repimään reitin auki kun ei meinannut päästä kohdunsuusta läpi. Oli kyllä outo juttu kun kuitenkin edellisessä kierrossa aukiolotutkimus onnistui kait normaalisti. Lääkäri ei aintanut mitään ohjeistusta alkon tai seksin suhteen. Onko muita inssissä olleita ohjeistettu? Kannattaako tänään vielä harastella vai onko turhaa?
Kiitos tiedosta! Mut potkaistiin niin nopeasti ulos inssin jälkeen että en kerinnyt kyselemään mitään. Ainut ohje jonka sain oli tehdä raskaustesti tasan kahden viikon päästä. Toisaalta jos olisi ollut tärkeää olla juomatta niin luulisi että se olisi sanottu.Meillä kannustettiin vielä inssipäivänä kotona tallettelemaan ja alkoholin suhteen olivat selväsanaisia, että kaikki kannustetaan hoitojen aikana jättämään kokonaan pois. Myös miehen koska vaikuttaa siittiöiden laatuun. Ollaan kuitenkin ihan kohtuudella oman harkinnan kanssa nautittu lasi tai kaksi. Tänään itse lasillinen meidän vieraiden kesken vaikka piinailu meneillään. En oikein osaa stressata turhaan. Ehkä elämä Ranskassa sai vähän löysemmät ranteet elämään.
Ehkä sulla on vasta ovis käsillä mutta toisaalta mäkin tunnen oviskivut selvästi, paitsi huhtikuussa kun ihmettelin niiden puuttumista, tulin silti raskaaksi ja ne liian myöhäiset kivut joita ovikseksi sitten luulin olikin kiinnittyminen.En mä oo tollasta vaihtoehtoa edes ajatellut, ku oon vaan odottanut ovista.
En kyllä usko raskauteen, kun yleensä tunnen oviskivut tosi vahvana, eikä niitä oo nyt tässä ollut ollenkaan.
Mulle ohjeistettiin nimen omaan harrastaan mahdollisimman paljon seksiä, lisää onnistumisen mahdollisuutta Eli hommiin vaanOnnea ja tarrasukkia @Earhart ja @Selis !!
Eilen ja tänään on tullut pientä veristä vuotoa. Ei ole ikinä ollut ovulaatiovuotoa mutta voisi hyvinkin olla sitä. Tosin en tiedä voisiko olla vielä inseminaatiostakin johtuvaa kun joutuivat repimään reitin auki kun ei meinannut päästä kohdunsuusta läpi. Oli kyllä outo juttu kun kuitenkin edellisessä kierrossa aukiolotutkimus onnistui kait normaalisti. Lääkäri ei aintanut mitään ohjeistusta alkon tai seksin suhteen. Onko muita inssissä olleita ohjeistettu? Kannattaako tänään vielä harastella vai onko turhaa?
Joo katsos meillä kävi niin että oli väliultrassa 5 follia, joista 3 isompaa. Se lääkäri oli niin uusi että oli ensin sitä mieltä että perutaan koko juttu mutta sitten konsultoinnin jälkeen suostui sitten että jatketaan. Meinasi että varuiksi ei itse harrasteta mitään jos kaikki kasvaakin täyteen kokoon. No tämä inssin suorittanut lääkäri oli sitten hieman kokeneempi ja ei nähnyt 2 follin vastetta esteenä. (1 oli jäänyt pienemmäksi) Mutta sillä oli kandi mukana niin taisi enemmän keskittyä sille kandille selostamiseen. Joka kerralle sattui kanssa eri lääkäri...Mulle ohjeistettiin nimen omaan harrastaan mahdollisimman paljon seksiä, lisää onnistumisen mahdollisuutta Eli hommiin vaan
Alkoo mun kehotettiin välttään hoitojen ajan…
Tuli tästä mieleen, että viime raskaus tärppäs kierrosta, jossa en tuntenut ovista, enkä saanut sitä myöskään tikutettua.Ehkä sulla on vasta ovis käsillä mutta toisaalta mäkin tunnen oviskivut selvästi, paitsi huhtikuussa kun ihmettelin niiden puuttumista, tulin silti raskaaksi ja ne liian myöhäiset kivut joita ovikseksi sitten luulin olikin kiinnittyminen.