Kyllä mut saa lisätä plussanneisiin Tuun sieltä sitten pois, jos käy köpelösti.
4/22, 2., 8/22
Kai se elokuinen haamu nyt tässä kohtaa voidaan laskea plussaksi, vaikka vahvimmat viivat tulikin syyskuun puolella
Kyllä mut saa lisätä plussanneisiin Tuun sieltä sitten pois, jos käy köpelösti.
Mullahan oli ekassa testissä just tollanen haamu. Mikä testi tää? Ite oon vaan nyt käyttäny pc:n liuskoja ja clearbluen testei.Sori en kerennyt eilen enää päivittää kaikkien osalta listaa!
mut apua!! Kokemuksia tästä testistä, antaako viivanpaikkaa??
Apteekin ultra herkkä raskaustesti, sinikorkkinenMullahan oli ekassa testissä just tollanen haamu. Mikä testi tää? Ite oon vaan nyt käyttäny pc:n liuskoja ja clearbluen testei.
Selvä haamu testissä toivotaan vahvistumista viivalle ♡Apteekin ultra herkkä raskaustesti, sinikorkkinen
Toivotaan ettei olis viivan paikkaSe
Selvä haamu testissä toivotaan vahvistumista viivalle ♡
Munkin mielestä ihan selkeä!Sori en kerennyt eilen enää päivittää kaikkien osalta listaa!
Oon ite tolla kans testannut joskus ja ei oo kyllä turhia viivanpaikkoja tullu . Jee, lisää plussiaApteekin ultra herkkä raskaustesti, sinikorkkinen
No missä testiÄlkääs ny vielä!! tässä pidättelen ja kohta testaan uusiks ja jos siinäkin näkyy ni sit voi vähän innostuu
Nyt on strategian vaihto, haen luottotesti pc ja kokeilen sillä hetki olkaa hyvätNo missä testi
Juu ilman muuta on hyvä, vain pohdiskelin asiaa..itse juuri katsoin kuinkahan monetta kertaa Ovumian sivuja, en tiennyt että pystyy hakemaan rahoitustakin@Earhart lämpimät onnittelut
@Selis valitettavasti negaa näyttää
Tänään 5 päivää myöhässä, ei tuntemuksia suuntaan eikä toiseen.
Täytyy pitää toivoa yllä.
Mä ajattelin huomenna soitella tonne perhesuunnittelu neuvolaan .
Jospa varataan uutta aikaa.
Raskaustesti suosituksia?
Rfsu.n liuskat ja apteekin oma raskaustesti nyt koettu ja mietin pitäskö investoida tommoseen clearblue.n testiin. Onko ne oikeesti niin paljon parempia vai mikä tää hinnan selitys on?
Tuntuu jotenki hassulta et yks testi maksaa monta kymmentä euroa
@mamma41 Ei se hoitoihin hakeutuminen monellakaan siitä iästä ole kiinni.
Hyvä, että näitä on. Siis hoitoja ja tutkimuksia tueksi. Kaikille tää luonnollisesti raskautuminen ei vaa onnistu .
Mitä sitä turhaan venyttelee asian kans vuosikausia, hoitoihin vaan jos ei muuten tärppää.
Mä oon kans kävässy siellä kurkkaamassa .Juu ilman muuta on hyvä, vain pohdiskelin asiaa..itse juuri katsoin kuinkahan monetta kertaa Ovumian sivuja, en tiennyt että pystyy hakemaan rahoitustakin
Kaverilla keliakia ja tuli raskaaksi "helposti", tärkein kai noudattaa gluteiinitonta ruokavaliota niin kuin jo teetkin vitamiineja kaveri syönyt aina, mammavitskuja heti kun alkoivat yrittämään, mullekin neuvola sanoi että niiden tärkeys vielä korostuu suolistosairaalla (mulla IBS)Mä oon kans kävässy siellä kurkkaamassa .
Me ei olla tästä vielä keskustelu, riippuu varmasti todella paljon siitä mitä löytyy tai löytyykö mitään "syytä" siihen, että nyt ei tärppää sitte millään.
Kaikkemme ollaan kyllä tehty,
mä oon lopettanut tupakoinnin, ei käytetä alkoholia kyllä muutenkaan mutta ns.sauna-bissetkin on jätetty
kauppaan.
Painoa on tiputettu myös jne...
Eniten mua ehkä ahdistaa se, että olen keliaatikko.
Tosin mun keliakia todettiin vasta jokunen vuosi sitten, tällä hetkellä se on omasta mielestäni ok tilassa sillä noudatan tiukkaa gluteenitonta ruokavaliota ja tähän en tee missään nimessä poikkeustakaan.
Mutta pistää se miettimään, onko kuitenkin tämä taustalla
Tässä vielä linkkiä aiheesta
Tahattoman lapsettomuuden syynä voi olla hoitamaton keliakia
Viivästyneen murrosiän, kuukautishäiriöiden ja tahattoman lapsettomuuden syynä voi olla hoitamaton keliakia, muistuttavat Keliakialiitto ja Lapsettomien…www.keliakialiitto.fi
JepKaverilla keliakia ja tuli raskaaksi "helposti", tärkein kai noudattaa gluteiinitonta ruokavaliota niin kuin jo teetkin vitamiineja kaveri syönyt aina, mammavitskuja heti kun alkoivat yrittämään, mullekin neuvola sanoi että niiden tärkeys vielä korostuu suolistosairaalla (mulla IBS)
Ei ole kokemusta mutta haamulta kyllä näyttää. Toivottavasti siitä rupeaa vahvistumaan!mut apua!! Kokemuksia tästä testistä, antaako viivanpaikkaa??
Mä sain tähän viime kierrosta samanlaisen haamun, mutta menkat alko sitten kuitenkin sain kyllä myös raskauskeijun herkkään testiin haamun, joten voi olla että oli kemiallinenSori en kerennyt eilen enää päivittää kaikkien osalta listaa!