Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2023

Anteeks jos kysyn tyhmiä tai muuta mutta tuli mieleen että ootteko keskustellu siitä haluaako mies tietää koska on H-hetki? Meillä miehelle tuntu tulevan suorituspaineita alkuun ja tuli ongelmia sitä kautta, mutta sit kun läheisyyttä oli koko kk enkä kertonu missä kohtaa kiertoo mennään niin...
  2. M

Haaveena vauva 2023

mulle saa huomiselle päivittää dpo 1 :)
  3. M

Haaveena vauva 2023

testihän voi näyttää plussan jopa 36h ennen ovulaatioo että jos eilen on ollu ovis niin plussa tikussa on voinu olla la-su akselilla :) sen vuoks kannattaa alottaa hyvissä ajoin testaileen :)
  4. M

Haaveena vauva 2023

ite oon noita kohta kaks vuotta käyttäny, mulla käytössä pc:n testit.. Mulla tulee ovisplussa niin hätäseen että jos testaisin kerran päivässä vois mennä ohi..:unsure: Nyt jo tiedän tarkkaan koska alotan testaan yms et voi pärjätä kolmellakin testillä mut kun aloin testaan alotin hyvissä ajoin...
  5. M

Haaveena vauva 2023

Oon näköjään unohtanu kertoo että kierto on n.25pv eli tänään 7/25 :)
  6. M

Haaveena vauva 2023

en oo kyllä moista koskaan ees nähny :D toki oon todennu myös että en enään testaa muuta kun polin sitä määrätessä :D jos raskautuisin luomusti niin sit vasta kun oon 150% varma raskaudesta. En halua nähdä enään yhtään ylimäärästä negaa..:ROFLMAO:
  7. M

Haaveena vauva 2023

@Laurenzia ja @Millis86 Mä soitin ekan kerran neuvolaan jo 6kk yrityksen jälkeen ja kerroin että joku on vialla. Noh, ei siitä tietty mitään apua ollu kun todettiin että se on hormonaalista tiputtelua yms. teki mieli huutaa puhelimeen että ”NIMENOMAAN JA SIIHEN TARVIIN APUA! ” mutta ei...
  8. M

Haaveena vauva 2023

Toivotaan että nyt tärppäis niin ei tarvis uutta keräystä! Se on kuintekin aika riskialtis juttu! ❤️Mä sain lugesteronin yksityiseltä puolelta aikaa sit mut poli on sitämieltä ettei sitä hoideta kun hoitokierroissa eikä oo uusinu reseptiä sit niin että hoitamattomissa kierroissa pystyis käyttää :(
  9. M

Haaveena vauva 2023

meillä on takana neljö ovulaation stimulaatioo, insseillä piti mennä mut yks pääty induktioks, 2. Inssi onnistu, 3. Meni kolmen munasolun vasteella joten inssiä ei voitu tehdä ja nejännessä pesutulos oli niin huono että jo inssissä osattiin sanoo ettei tuu onnistuun.. Välissä oli tietty...
  10. M

Haaveena vauva 2023

Mulla on kanssa jostain syystä hyvä luotto siihen :) mennään vielä sen pitkän kaavan mukaan missä kuulemma onnistumismahdollisuudet paremmat :) Sut muistan aikasemmista ryhmistä :) teillä tais olla toiveissa jo toinen ?
  11. M

Haaveena vauva 2023

kiitos❤️ Mulla itellä on ainakin luotto menny jo aikaa sitten luomusti raskautumiseen, miehen uimarit on vaan B-luokkaa tai sitä huonompia ja mulla on tiputtelua jo viikkoo ennen menkkoja ettei näillä mahdollisuuksilla paljon raskauduta. :( Uskon kyllä vielä ainakin että alkionsiirrolla ja...
  12. M

Haaveena vauva 2023

jos ovistestistä kyse niin jos tekis kerran päivässä niin vois mennä plussa kokonaan ohi, aamulla voi olla hyvä jos erottuva ja illalla kirkuva ja aamulla taas vaaleentunu.. mulla toki lyhyt kiertokin nykyään (lyhentyny jostain syystä hoitojen takia niihin kiertoihin jossa ei oo lääkitystä) mut...
  13. M

Haaveena vauva 2023

Heippa kaikille! Mä huutelen täältä tähän ryhmään uutena. Kahdessa edellisessä ryhmässä ollu enemmän ja vähemmän mukana. Jäin kokonaan pois kun pää hajos totaalisesti viimesyksynä kaikkiin pettymyksiin. Ja kiva huomata että listan alkupään tutut nimet on vähentynyt huimasti :) musta vähän. Oon...
  14. M

Haaveena vauva 2022

Heippa pitkästä aikaa kaikille ! Anteeks kovasti kun en oo täällä jaksanu pettymysten jälkeen kauheesti olla enkä varmaan ennen uutta virallista hoitokiertoo paljon oonkaan.. 😟 mut meinasin sit tulla tänne avautuun jos ne menkat sieltä tulis.. Eli noi hoidot tosiaan on nyt 2kiertoo tauolla ja...
  15. M

Haaveena vauva 2022

Mullakin on aiheuttanu mut yleensä jo heti piston jälkeen ja 7pv pistosta oireet jo kokonaan hävinny, nyt alko vasta sen 5pv pistosta. Nyt ei oo ees keltarauhashormoni käytössä joka ylläpitäis sitä.. :unsure:mihinhän lie se yks folli sit kadonnu:unsure:
  16. M

Haaveena vauva 2022

Heippa ! Enhän mä pystyny oleen poissa täältä! :X3:Anteeks en jaksanu kaikkee lukee! tarvisin tietoo jos jollain sit on että kauanko lysähtänyfollikkeli näkyy ultrassa..?:unsure: tilanne siis se että viimeviikon ma vasteultrassa mulla todettiin 1kpl 16mm follikkeli ja kolme 12mm follikkelia...
  17. M

Haaveena vauva 2022

Mut voi poistaa toistaseks listoilta, tää kierto meni vituiks liian ison lääkinnällisen vasteen takia ja ens kierto polin resurssipulan takia, et tammikuussa uus yritys.. voimia kaikille yritykseen..
  18. M

Haaveena vauva 2022

mulle saa päivittää huomiselle ma kp 2 ja poistaa piinalistalta.. toivottavasti piinailijat saa paljon plussia ja pääsee nauttiin kesän äitiyslomasta 🤍 Mä oon aika poikki tätä yrittämistä jo, miehelle just eilen pohdin että pitääkö hoidot puhaltaa poikki ennen kun niitä on päässy ees...
  19. M

Haaveena vauva 2022

kiitos ❤️ Tänään taitaa alkaa menkat ja täytyy laittaa tänään viestiä polille..
  20. M

Haaveena vauva 2022

tein joo lauantaina aamulla ja negahan se oli, et joko perjantain testi oli vaan elämäni ensimmäinen viivanpaikka tai dpo 10-12 jäätävä tissikipu ja perjantain testi on ollu kemiallisen jäänteitä.. :( Tässä nyt sit edelleen odottelen menkkoja alkavaks kun torstai aamuna laitoin vikan...

Yhteistyössä