Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2022

mulla on jo dpo 14 muistaakseni 😅tai 14:unsure:
  2. M

Haaveena vauva 2022

Toki toi testi oli jo kuivahtanu kun tuli tunne että vilkase se vie ennen kun rovaat roskakoriin :poop:
  3. M

Haaveena vauva 2022

Menin siis tekeen clearbluen tavallisen testin mihin en oo koskaan saanu ees viivan paikkaa ja nyt oon saanu kahdelta kommentin että kyllä siinä plussan tyyppinen näkyy.. Olis vaan pitäny tehdä se digi niinkun polilta määrättiin :rolleyes: https://ibb.co/D4gbxLB
  4. M

Haaveena vauva 2022

Nopee kysymys clearbluen testeistä, antaako viivan paikkoja ? Avaan paremmalla aikaa enemmän !
  5. M

Haaveena vauva 2022

Täällä testattu pc:n liuska, nega oli.. pe vielä polin määräämä digitaalinen testi ja uuteen kiertoon taas :(
  6. M

Haaveena vauva 2022

Meille on annettu perjantai viralliseks testipäiväks :) koitan sinne saanka malttaa mieleni kun isäntä haluais olla kotona:X3:
  7. M

Haaveena vauva 2022

Täällä jännitys senkun kasvaa !:X3: Yö meni heräillessä vähän väliä koska rinnat on niin kipeet että tuntuu ikävältä vaihtaa kyljeltä toiselle ja tänään akupunktiossa hoitaja sano että hän aistii ettei jäädä lapsettomiks :X3:
  8. M

Haaveena vauva 2022

huomenta :) vieläkö @chili_ piinailee :) ite piinailen tosiaan listan huipun tuntumassa inssin jälkeen. Edellisellä hoitokierroksella pregnyl kipeytyi rinnat ja ne oli tosi kipeet noin 9pv piikistä.. nyt en tullu kipeeks ollenkaan mut nyt eilen alko selkeesti rinnat pingottaa ja kipeytyy...
  9. M

Haaveena vauva 2022

vähän mun korvaan toi ettei hän välitä kuulostaa siltä ettei hän myöskään välitä että tuleeko niitä lapsia vai ei :( Tai sit hällä on suorituspaineita tai jotain :unsure: Kehotan vielä juttelemaan miehen kanssa missä syy ja missä mennään, toivottavasti saatte asian selväks ❤️
  10. M

Haaveena vauva 2022

Harmi että mies ei ymmärrä moista! :( Ootko käyny miehen kanssa läpi että nainen voi käytännössä raskautua vaan sen n.24h aikana kuukaudessa eikä niin kun mies et koska vaan kun touhuaa niin raskaus on mahdollinen..? Meillä tää keskustelu autto aikanaan ja oli miehelle hieman jopa yllätys...

Yhteistyössä