Hakutulokset

  1. M

    Helmikuiset 2023

    @jjanni lle yksityisviestiä, että haluat liittyä niin hän sit lisää sinut :)
  2. M

    Helmikuiset 2023

    Facessa aika maltillista vielä keskustelu :) Ei taida olla kuin parikymmentä tällä hetkellä ryhmässä. Mua kans ahdistaa raskaus aika ajoin, nyt 10+2.. Erityisesti painonnousu ja kroppa, kun tuntuu että nyt jo maha näkyvissä ja housut puristaa... esikoisesta jouduin vaihtaa äitiyshousuihin...
  3. M

    Helmikuiset 2023

    Täällä oireina edelleen väsymys, etominen ja ruokahaluttomuus, mikä ei ainakaan paranna tuota etomista... Oon nyt yrittänyt napostella aterioiden välissä, että verensokeri pysyisi vähän paremmin tasaisena. Jos se sitten vähän helpottaisi tuota etomista. Farkut puristaa jo, mut varmaan lähinnä...
  4. M

    Helmikuiset 2023

    Mä oon jotenkin todella tietoinen nyt kropasta. Töissä tuntuu, että kaikki katsoo mahaa... Ja siis joo oikeaa raskausvatsaa ei oo näkyvissä tietenkään vielä, mutta turvotusta kyllä on enemmän kuin normaalisti. Ja sit kun normisti juon aamulla sen 2-3 kuppia kahvia niin nyt oon juonut vaan 1 ja...
  5. M

    Helmikuiset 2023

    Esikoisesta kerrottiin mun vanhemmille rv 16 ja appivanhemmille muistaakseni rv18. Silloin oli helppo pitää salassa :D Nyt varmaan joutuu kertomaan aikaisemmin. Luulen, että tällä kertaa vatsa pönkää aikaisemmin esille. Mut pyritään varmaan siihen ensimmäiseen ultraan asti olemaan hyshys...
  6. M

    Helmikuiset 2023

    Joo, valitettavasti kätilöiden tekemiin ultriin vähän turhan pitkät matkat... Hinta erotus meneekin sit jo melkein polttoaineisiin 🤣😅
  7. M

    Helmikuiset 2023

    Voi vitsit kun väsyttää... Ihan siis meinaan nuokkua töissä ja joutuu tarkistelemaan asioita miljoona kertaa. Lisäksi mahaa juilii välillä tosi inhottavasti. Ei oo vielä päätetty mitä tehdään varhaisultran kanssa. Toisaalta haluaisin käydä mut päästäiisin vasta viikon 24 lopussa käymään ja...
  8. M

    Helmikuiset 2023

    Täällä pahoinvointi ja etominen nostanut päätään. Mahaa myös juilii välillä. Ja tää väsymys! 😅
  9. M

    Helmikuiset 2023

    Okei hyvä! Miehelle jo vitsailin (kauhulla) et tarkoittaakohan se kaksosia 🤣😅
  10. M

    Helmikuiset 2023

    Soitin neuvolaan jo tänään. Lähinnä siksi, että helpompi soittaa kotoa kuin töistä ja tänään vapaalla. Mut joo, heidän laskujensa mukaan la 30.1 ja tänään 4+4... Ajan sain juhannuksen jälkeen. Vähän tekisi mieli varata se varhaisultra... Lisään vielä, että digitestihän näytti mulla eilen 2-3...
  11. M

    Helmikuiset 2023

    Joo, kannatan erityisesti semmoista faceryhmää mihin otetaan maks 50-60 hlö! Silloin pysyy juttu mukavan pienessä porukassa...
  12. M

    Helmikuiset 2023

    Joo, eroja merkintään on paljon. Varsinkin sovelluksien välillä ja eri maiden, kun puhutaan raskausviikoista. Suomessa kuitenkin 4+1 on rv 5 :) ja laskettu aika on 40+0. Esikoisesta käytiin varhaisultrassa 6+6, mutta sikiö vastasi kooltaan 6+3 ja hyvin näkyi silloin syke! Nyt en tiedä...
  13. M

    Helmikuiset 2023

    Minäpäs siirryn tänne, täällä 4+0 ja laskettu olis menkoista laskettuna 2.2.2023. Toinen kyseessä. Oireita ei juurikaan ole. Tai ne mitä on johtunee rautakuurista... https://aijaa.com/Qyxw46
  14. M

    Haaveena vauva 2023

    Mut voi siirtää plussanneisiin 😍 Haluan nyt uskoa tähän ja palailen sit jos käy jotain... Plussatuulia ja tsemppiä kaikille! Jään taustailemaan tänne varmasti ☺️ https://aijaa.com/Qyxw46
  15. M

    Haaveena vauva 2023

    Mun kierto on aina ollut 29-31 pv ja ovisplussan oon saanut kp 17-19. Ekoina kertoina aloin tikuttaa heti kp6 ja voin kertoa et siinä sai tikutella 😅
  16. M

    Haaveena vauva 2023

    Mä oon varmaan tosi huono tulkitsemaan viivanpaikkoja mutta en oo mielestäni koskaan saanut one stepeillä viivanpaikkaa.. Ihan valkoiselta näyttänyt normi valossa. Mut testaisin kans jollain toisella testillä jos mahdollista?
  17. M

    Haaveena vauva 2023

    3.2.2023 Jos laskee kk alkupäivästä, 2.2. jos oviksesta. Mites sulla? :)
  18. M

    Haaveena vauva 2023

    @Mirkkuli26 Kiitos samoin <3 Ihan vielä ei uskalla täältä kuitenkaan poistua.
  19. M

    Haaveena vauva 2023

    Dpo 11, alempi 10miu/ml ja ylempi 25. 🤩😍 https://aijaa.com/PkQQOq
  20. M

    Haaveena vauva 2023

    Perjantaina ja lauantaina oli alavatsa nippailua. Ja päänsärkyä oli myös. Vähän semmonen vetämätän olo koko ajan. Rinnat ehkä hieman arat? Ja paljon finnejä... Mut voi hyvin olla myös PMS. Sillä hermo on kyllä ollut kireällä.

Yhteistyössä