Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2023

Mä tein tänään ovistestin, kun vuoto on ollut vähän limaisempaa mitä normisti tässä vaiheessa kiertoa. Mut ei tullut kuin todella hailakka viiva... varmaan maanantaina testaan seuraavan kerran, jos testaan. Ollaan touhuiltu aikalailla 2 päivän välein niin en tiedä onko testaaminen ihan turhaa...
  2. M

Haaveena vauva 2023

@Hopeanopea mut voi lisätä kans listoille 🙂 Marilainen, 2 lapsi, ya 2/2022, tänään kp 6/30-31 Mä oon kans ymmärtänyt, että paras päivä talletella on kun ovis testi on positiivinen ja sit seuraavana päivänä, koska testihän näyttää vasta irtoamassa olevan munasolun 🤔 Mut me ollaan pyritty...
  3. M

Haaveena vauva 2023

Hei! Minä voisin myös liittyä joukkoon! Meiltä löytyy 08/20 esikoinen ja toisesta haaveillaan. Ehkäisy jätettiin pois 1/22 mutta sitten sairastin heti perään koronan ja ensimmäinen kierto kesti 65pv... Nyt juuri kp 3 menossa. Tarkoitus on (oli) yrittää rennosti ainakin kesään saakka mutta...
  4. M

~Elokuiset 2020~

@Aavikkokettu ehdottomasti otat neuvolassa puheeksi. Sulla on täysi oikeus haluta se vauvakupla ja pesimisrauha siihen alkuun. Luulisi, että terkka ainakin ymmärtää.
  5. M

~Elokuiset 2020~

Joo varmaan turhaan panikoin. Pääsin taas tänä iltana ruoan jälkeen halailemaan posliinia :sick: Eli eiköhän siellä masussa kaikki oo ok, jollei vuoto tms ala.
  6. M

~Elokuiset 2020~

Täällä oireet loppuivat kuin seinään. Nyt sit jännittää onko kaikki ok. Menin vielä tyhmänä lukemaan keskeytyneistä keskenmenoista :cry::cry: Perjantain neuvola. Yritän jaksaa sinne asti. Melkein toivois että tulis nyt oireet takaisin. Tilasin myös dopplerin...
  7. M

~Elokuiset 2020~

"Raskauden aikana terveellinen ruokavalio on tärkeää molempien sekä äidin ja sikiön kannalta.." Öö, no mites jos ei voi. Kaikki terveellinen oksettaa. Salaatti, peruskotiruoka jne. Tämän päivän saldo on mehukeittoa, paahtoleipää, leipää ja pari tortillasipsiä. (n)
  8. M

~Elokuiset 2020~

Me nyt ei olla vielä mitään pelisääntöjä asetettu mutta luultavasti jatketaan samalla mallilla miten tähänkin asti, eli ovi kyläilyyn aukeaa ainoastaan silloin kun siitä on etukäteen sovittu. Ainakin anopille tämä tulee varmasti olemaan kova paikka mutta täysin pakollista oman mielenterveyden...
  9. M

~Elokuiset 2020~

Tänään 8+0. Ollaan oltu koko päivä menossa ja kun tultiin kotiin niin vessassa käydessä pyyhkiessä pientä vuotoa. Siteeseen asti ei ole vielä tullut. Yritän olla murehtimatta, mutta kuten kaikki varmasti tietää niin vaikeaa se on... :unsure:
  10. M

~Elokuiset 2020~

Tytölle nimi on valmiina ja pojalle on kaksi vaihtoehtoa. Tytön etunimi on ollut mulle aina tärkeä ja toiset nimet tulee sitten perhepiiristä.

Yhteistyössä