Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2023

ON.... Tänään dpo 10. En oo tehnyt testejä. Meinasin kyllä aamulla testata mut jänistin sitten. Nyt nimittäin on ekaa kertaa semmonen fiilis, et tuun olemaan tosi pettynyt jos ei oo tärpännyt. Monestakin syystä, mut suurin syy on se, että mies alkaa tekemään iltavuoroa kesäkuusta eteenpäin ja...
  2. M

Haaveena vauva 2023

Tänään dpo 7 ja ollut pari päivää vatsakipeä. Toki voi hyvin johtua myös tästä raudan syömisestä :D Muita "oireita" ei ole. Ehkä hieman pääkipua? En muista esikoisesta muuta kuin jäätävän turvotuksen... mut oltiin silloin myös reissussa lämpöisessä, et saattoi johtua siitäkin. Mitä tulee...
  3. M

Haaveena vauva 2023

@Wintersun suositteli odottamaan puoli vuotta ja vasta sitten jatkamaan yritystä... Perusteli sillä, että ferritiinin nosto raskausaikana voi olla haasteellista ja matala ferri on liitetty mm. synnytyksen jälkeiseen masennukseen ja äidin matala ferri vaikuttaa myös lapsen...
  4. M

Haaveena vauva 2023

Tänään ovisplussa tikkuun, joten tänään dpo -1 ? / Huomenna dpo 0. Tänään myös lääkäriaika noista mun huonoista ferritiineistä. En tiedä pitäiskö sille mainita yrityksestä vai ei? Oon niin arka kun työterveys kuitenkin kyseessä vaikka tiedän kyllä vaitiolovelvollisuuden
  5. M

Haaveena vauva 2023

Meillä mies on asenteella tulee kun on tullakseen. Ei halua tietää ovisplussista. En kyllä niitä tikkuja piilottelekaan, eli saattaa joskus jäädä vessaan lojumaan mutta en esittele hälle. Kokee, että sit tulee suorituspaineita... Meillä peitto heiluu tasaisesti 2-3pvn välein ja hän kokee sen...
  6. M

Haaveena vauva 2023

Kauhea flunssa päällä. Joutuu vetää troppeja, että tästä selviää. Toistaiseksi ei kotitestin mukaan ainakaan koronaa, toki yhden koronan jo alkuvuodesta sairastin. Vaikuttaakos flunssa muuten ovikseen? Mietin kun vasta kp 9 mutta ovislimoja jo havaittavissa... vai vaikuttaako flunssa sit vaan...
  7. M

Haaveena vauva 2023

Mä oon kertonut yhdelle äiti kaverille. Meillä on esikoiset aikalailla samanikäisiä ja ollaan monesti puhuttu perhekoosta ym. Hän odottaa jo toista. Sai ennen tärppiä 3 keskenmenoa ja yritini olin myös hänelle niissä tukena. Kävin tänään terveystalolla verikokeissa. Otin sen naisen laajan...
  8. M

Haaveena vauva 2023

Mä en siis tiennyt ees tuosta kotitesti.fi sivusta ollenkaan Kiitos siis vinkistä! Tilasin sieltä nyt ovis- ja raskaustestejä.
  9. M

Haaveena vauva 2023

Mulla tänään kiertopäivä 2, jos @Wintersun jaksaa päivittää. Menkat alkoi tosiaan eilen heti kun pääsin töistä kotiin. @Wintersun joo sitä first responsea saa ainakin Raskauskeijulta, sieltä oon tykännyt testejä tilata. Mut oli kyllä valtava ero noiden Pregcheck testien hinnoissa normi kaupan...
  10. M

Haaveena vauva 2023

Olisin tietty voinut tuohon lisätä, että en osta oman paikkakunnan apteekista (enkä kaupoista) testejä. Asun niin pienellä paikkakunnalla, että vaitiolovelvollisuudesta huolimatta juorut kyllä leviää... Oon yleensä aina tilannut raskauskeijulta kasan testejä.
  11. M

Haaveena vauva 2023

Mitä testejä porukka käyttää? Mulla on vielä yksi one stepin r-testi jäljellä... säästän sen huomiseen, jos ei sitä ennen menkat ala mut pitäisi tilata lisää. Onko kellään kokemusta noista first response-testeistä? On tietty suht tyyriitä mutta pitäisi vissiin olla myös todella herkkiä...
  12. M

Haaveena vauva 2023

Huomasin muuten, että mulla on tuolla listalla väärin tuo yritys aloitettu kohta... me ollaan aloitettu siis 2/2022 Pystyykö @Wintersun vielä päivittämään?
  13. M

Haaveena vauva 2023

@3milia täällä on ollut tismalleen samanlaisia fiiliksiä, niin kuin aikaisemmin myös tänne kirjoittelin. Onhan kaiken uuden alku aina jännittävää ja epävarmaa... ja varsinkin, kun ei tiedä koske se uus sitten alkaa. Itselle kaikista haastavinta tässä yrittämisessä on se, että kaikki...
  14. M

Haaveena vauva 2023

En oo ite yrittänyt pidempään mutta menettänyt esikoisen myötä ystävän, joka ei voi saada lapsia mutta ei ollut koskaan asiasta avautunut. Toki tiedän, että yrittämisestä kertominen ei ole helppoa mutta harkitsisin kertomista varsinkin läheisille ystäville, jos vauva uutisia paljon lähipiirissä...
  15. M

Haaveena vauva 2023

Toivottavasti lista päivittyminen meni ok :) Eilen talleteltiin, tai tässä vaiheessa kiertoa vaan duunailtiin :D Niin sen jälkeen tuli vähän pinkkiä "limaa" paperiin... sitä en tiedä onko hyvä vai huono merkki Esikoisesta ei ollut kiinnittymisvuotoa.
  16. M

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  17. M

Haaveena vauva 2023

Tänään dpo 6. Pääsiäinen meni vatsataudin parissa... Voin kertoa, että ei tullut talleteltua :D Vaikka raskauden kannalta sillä nyt ei merkitystä ollutkaan. Vähän harmittaa, kun pääsiäisen aikana ajatuksissa kävi aika monesti se, että haluanko/halutaanko sittenkään toista lasta ja mietin, et...
  18. M

Haaveena vauva 2023

Meillä mies ei halua tietää, jos teen ovistestin ja se on positiivinen. Hän ei halua siitä suorituspaineita 🤔 Ollaan yritetty koko kierto puuhailla joka toinen päivä mut kyllä loppukierrosta monesti saattaa olla pari päivää välissä 🙂
  19. M

Haaveena vauva 2023

Mulle saisi päivittää, että tänään dpo 1! Mun pitäisi kans tsekata ferritiini mut julkiselle puolelle ihan turha yrittää. Pitäisi varata yksityiselle aika mut asutaan niin kaukana labroista niin pitäisi saada johonkin hyvään saumaan verikokeet.
  20. M

Haaveena vauva 2023

Varovaiset onnittelut myös täältä @Mimerkki ja @Neeppu Sukupuolta kommentoin sen verran, että ei ole toiveita mutta pojalle olisi jo nimi valmiina :) Tänään kp 17... eilen tein ovistestin ja oli hailakka viiva vasta. Limat kyllä vois viittailla jo ovikseen mutta saa nähdä. Tänään uusi testi ja...

Yhteistyössä