Hakutulokset

1. M

~Elokuiset 2020~

Täällä on etonut ja oksenneltu nyt kaksi päivää putkeen. Joulu meni aika kivasti niin ottaa nyt sit kaiken vissiin takaisin päin... En voi kuvitellakaan avaavani jääkaappia tai tekeväni ruokaa. Onneksi mies vuoden loppuun asti lomalla. Myös vatsa kovalla ja rinnat älyttömän kipeät.
  2. M

~Elokuiset 2020~

Varhaisultrassa käyty. Elävä sikiö ja onneksi vain yksi, sillä näin viime yönä unta kaksosista. Vähän vähemmän päiviä kuin omien laskujen mukaan. Omien mukaan menkoista siis 7+0 ja ultra 6+5. Ei kuitenkaan muutettu mitään vielä. Onneksi on flunssa päällä niin valehtelen porukoille, että...
  3. M

~Elokuiset 2020~

Ostettiin tripp trapp syöttötuoli käytettynä, sit aiemmin ostettiin Stokken sleepi niin siihen patjat hommattiin nyt jo.
  4. M

~Elokuiset 2020~

Täällä on kova flunssa päällä. Yöt menee valvoessa ja päivät nuokutaan sohvalla :sick: Aika vähän pystynyt syömään. En tiedä johtuuko flunssasta vai siitä että kaikki ruoat etoo ainakin ajatuksen tasolla. Maanantaina varhaisultra. Jännittää, silloin 7+0 omien laskujen mukaan. Myös ensimmäisiä...
  5. M

~Elokuiset 2020~

Mä en ihan hirveästi murehtisi pieniä kertamääriä alkoholia tai muutamia kunnon rännejä ennen kuin testi on ollut positiivinen. Tottakai nollatoleranssi parhain jo raskautta yrittäessä mutta Suomessa osataan kyllä holhota tämän asian suhteen, koska Suomessa juomakulttuuri on mitä on. Tästä...
  6. M

~Elokuiset 2020~

Täällä on mennyt viikonloppu etovan olon kourissa, vielä ei oo tarvinnut oksentaa. Lisäksi rinnat on ollut älyttömän kipeät. Välipalat on pitänyt tähän asti aisoissa ja himoitsen hirveästi paahtoleipää :D Tänään kävin aamulla lenkillä ja jouduin kolmesti pysähtyy hengittelemään. Lisäksi...
  7. M

~Elokuiset 2020~

Täällä kans alavatsa kipuilua. Kauratyyny on auttanut, vuotoa ei ole ollut joten kai kivut kuuluu ihan asiaan. Mitä tuohon ruokaan tulee, niin en oo ollut kovinkaan hysteerinen. Suomessa listerian ja toksoplasmoosin riskit taitavat olla aika minimaaliset. Vihannekset, salaatit ja hedelmät toki...
  8. M

~Elokuiset 2020~

Mä en oo tehnyt sen ensimmäisen ja ainoan positiivisen testin jälkeen mitään. Vois kyllä kun testejä kaapissa, turha niitä alkaa säästämään (n) Täällä oireina väsymystä, etovaa oloa (ei kuitenkaan oksua), kipeät rinnat ja sitä niin ihanaa ummetusta o_O Varattiin varhaisultra 23.12, silloin...
  9. M

~Elokuiset 2020~

Onko teillä tietoa paljonko tuosta varhaisultrasta joutuu suunnilleen maksamaan? (n) Terveystalo / Mehiläisen hinnat kiinnostaa erityisesti.
  10. M

~Elokuiset 2020~

Mä soitin tänään neuvolaan. Sain ajan vasta loppiaisen jälkeen... Omien laskujen mukaan silloin rv9+4. Vähän aiemmin olisin ehkä halunnut mutta minkäs teet. Kuulin myös, että siellä on ultra :love: Neuvolatäti käski käydä ostaa raskaus monivitamiimeja, muuten ei puhunut ruokavaliosta ym mitään...
  11. M

~Elokuiset 2020~

Jouluruokailu ei tuota ongelmia, se ei nimittäin koskaan oo maistunut mulle. Viinin suhteen voi olla niin, että ruokapöydässä yritetään miehen kanssa vaihtaa laseja ja sitten myöhemmin juon alkoholitonta punkkua, vaikka se onkin ihan kuraa! Oon onneksi niin viinin nautiskelija, että kukaan ei...
  12. M

~Elokuiset 2020~

Voimia @Calico! ❤️ Oltiin eilen pikkujouluissa, joita jännitin etukäteen aika paljon. Ihan hyvin meni sillä, että otin tölkin ja avasin sen pöydässä ja sit menin vessaan ja kaadoin juoman viemäriin, huuhtelin ja täytin vedellä sit lipitin sitä tölkistä vaan menemään. :sneaky: Joulu voi olla...
  13. M

~Elokuiset 2020~

Hei liityn mukaan elokuisiin! Tänään tehty positiivinen testi, cb digin tein. Esikoista odotetaan. Laskettuaika 10.8 vau.fi mukaan. Tänään siis rv4+4. Oireita ei ole, enkä ole vielä sitä stressannut. Flunssa päällä niin se peittää mahdolliset oireet varmaan aika hyvin.
  14. M

Haaveena vauva 2020

Mut saa siirtää plussanneisiin, siirryn elokuisiin tästä pikkuhiljaa. Toivon teille kaikille hurjasti onnea! ❤️Seurailen varmasti teidän matkoja vielä taustalta :love:
  15. M

Haaveena vauva 2020

Raskaana! Menkat ei alkanut niin tehtiin miehen kanssa aamulla testi. Yk3 oli sitten meidän kerta. En voi usko tätä! Oon niin onnellinen. Jos pysyy mukana ja kaikki menee hyvin niin elokuussa meillä on sitten pikkuinen ❤️❤️
  16. M

Haaveena vauva 2020

Ei oo menkat alkaneet, eikä kyllä ole oikein tuntemuksiakaan. Toki mun kierto ei välttämättä oo ihan vakiintunut tuohon 28 pöivään.. Flunssa päällä ja se vähän mietityttää. Flown mukaan nyt olis dpo 15. Mies on työreissulla torstaihin saakka, joten jos ei siihen mennessä oo alkanut niin...
  17. M

Haaveena vauva 2020

Hei naiset! Nyt psykoosit tulille (n) Kp 17 ja ovis tuntemuksien perusteella kp 15. Tänä aamuna kun heräsin, niin toinen silmäluomi turvonnut ja silmä rähmii.. eli varmaankin silmätulehdusta pukkaa. Pari viikkoa sitten oli aikapaha flunssa niin varmaan jotain jälkitautia.. Sain iltapäivälle...
  18. M

Haaveena vauva 2020

Kiitokset niille muutamille, jotka jaksoivat kommentoida meidän reissusuunnitelmia. Me vastattiin tänään kyllä meidän ystäville, joten kuukauden päästä olis lähtö Malediiveille :love: Olishan se hienoa jos tärppäis nyt jo marraskuussa niin voitais sit myöhemmin kutsua sitä meidän babymooniksi...
  19. M

Haaveena vauva 2020

Täällä kp 2 tänään! Onpas tänne tullut valtavasti juttua tämän kk tauon aikana :) Tsemppiä kaikille tilanteista riippumatta! Vaikka välillä oon eksynyt lueskelemaan muiden juttuja, niin pieni breikki palstalta teki kyllä hyvää. Yritän ainakin viimeisiä juttuja kuitenkin lueskella läpi. Työt...
  20. M

Haaveena vauva 2020

Täällä tänään kp 1, vois päivittää listalle @Helmiina1978 Me mennään nyt tämä kierto tai ainakin ns. kriittiset päivät keskeytetyllä ja kondomeilla. Katotaan sitten marraskuun kierrossa tilannetta uudelleen. Tämä nyt ihan vain ja ainoastaan työhommien takia :( Tsemppiä ja plussatuulia kaikille <3

Yhteistyössä