Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2020

First Response testi oli puhdas nega. Harmittaa aika paljon just nyt. :cry: Toki mulla ei oo varmaa tietoa ovulaation ajankohdasta, että ennen kuin vuoto alkaa niin ei varmaan pitäisi heittää toivoa menemään (n) mut jos ei tärpännyt nyt (yk2) niin seuraava yk alkaa vasta joulukuun kierrosta.
  2. M

Haaveena vauva 2020

Jos flowta ja ovistuntemuksia on uskominen niin täällä tänään dpo15. Tänään olis siis pitänyt olla kp1, mut ei ole näkynyt. Huomenna testiä kehiin
  3. M

Haaveena vauva 2020

Mä voisin liittyä kiertolistalle. Tänään siis kp 2/28. Sovittiin että annetaan tälle yk2 mahdollisuus ja sitten mietitään sitä aikalisää uudestaan. Työkuviotkin selviää toivottavasti tässä kuun aikana (n)
  4. M

Haaveena vauva 2020

Saman kokeneena voin sanoa, että en viisastunut edes kerrasta :D:whistle:
  5. M

Haaveena vauva 2020

ON: Mä sain juuri kuulla, että mun työt ei näillä näkymin jatku enää marraskuun jälkeen. Eli ei vakipaikkaa eikä määräaikaista. :( Tällä hetkellä v-tuttaa ihan älyttömästi. Jos nyt ei käynyt niin älyttömän hyvä tuuri, että raskauduin juuri tästä ensimmäisestä yk:sta niin sit yritys saa kyllä...
  6. M

Haaveena vauva 2020

Noniin nyt omaa napaa. Tänään on kp 20 /??. Ollaan "talleteltu" joka toinen päivä. Ovulaatio tuntemuksia, eli alavatsa kipuilua oli kp 13 & kp 16 kohdilla. Ja nyt sitten alkoi semmoinen limainen vuoto. Onko tämä hyvä merkki vai ei? Mies googletteli hedelmöittymisen oireita ja tuli eilen...
  7. M

Haaveena vauva 2020

Kerronpa myös meidän historian. Tavattiin 12/2015 mutta tapailemaan alettiin vasta 6/2016. Muutin miehen luokse 3/17, kihloihin & oma koti ostettiin 9/18 ja nyt on sitten vauva tervetullut meille, kun on tullakseen. Yritys siis alkanut 8/2019 :)
  8. M

Haaveena vauva 2020

Meillä on kans meneillään yk1 pitkän hormonaalisen ehkäisyn jälkeen. Omat vinkit alkumetreille (vaikka siellä ollaan itekin ) on ottaa rennosti. Foolihappo käyttöön molemmille ja sitten vaan "naida nakutellaan menemään" kuten mieheni sanoi ON: kp10 ja jäätävät vatsakivut. Koko ajan jotenkin...
  9. M

Haaveena vauva 2020

Meillä alkoi nyt yk 1. Tänään siis kp2. Listoille en halua tässä vaiheessa, sillä tarkoitus mennä rennosti eteenpäin eikä mulla ole tietoa kierron pituudesta. Viimeiset 5vuotta ollut hormonaalinen ehkäisy käytössä, joten varmaan menee tovi ennen kuin kierto tasoittuu. Foolihappoa oon syönyt...
  10. M

Haaveena vauva 2020

Hei tälleen välikysymyksenä: aika moni on maininnut täällä tuon painon pudottamisen niin utelisin sen verran, että kuinka paljon teillä on/on ollut pudotettavaa? Onko suositus tullut jostain vai omasta halusta? Omaa napaa sen verran, että ensi viikolla gynelle aika perustarkistukseen (lähinnä...
  11. M

Haaveena vauva 2020

@Haavejuttu et todellakaan ole! Meillä on tarkoitus alka yrittämään vasta loppusyksystä siinä toivossa, että ehtisin saada vakipaikan ennen sitä ja mä haaveshoppailen koko ajan... Ja sen lisäksi, että haaveilen niin välillä oon myös toteuttanut niitä... Me ostettiin torista Stokken sleepi kun...
  12. M

Haaveena vauva 2020

Mitäs mieltä uudesta äitiyspakkauksesta täällä ollaan? (y) Aika tummahkoa kuosia oli osa mut muuten tykkäsin kyllä kovasti.
  13. M

Haaveena vauva 2020

No meillä tilanne on hieman toisinpäin. Mies olis jo kovasti halukas alkaa yrittämään ja minä vielä lyön jarrua pohjaan. Välillä tietysti joudun kysymään itseltäni ääneen, että miksi jarrutan, mut tiedän että se vakipaikka tuo vaan tulevaisuuteen sen verran turvaa, että vauvahaaveet voi lykätä...
  14. M

Haaveena vauva 2020

Mulla on käytössä laastari. Oon sitä nyt käyttänyt noin vuoden verran, sitä ennen n. kolmen vuoden verran ollut ehkäisystä toiseen seilaamista. Kun tuntui, että mikään ei ollut sopiva. Laastarista oon tykännyt. Oon miettinyt hirveästi just tuota, et uusinko enää reseptiä.. laastarit loppuu...
  15. M

Haaveena vauva 2020

Hei, täällä kans yksi pariskunta joka vauvakuumeilee kovasti. Minä oon 26v, mies 10v vanhempi ja molemmille ensimmäinen lapsi kyseessä. Mulla endometrioosia tutkittu mutta diagnoosi edelleen epäselvä.Tämä vähän stressaa.. Mies haluaisi jo kovasti aloittaa yrityksen mutta oon itse pistänyt...

Yhteistyössä