Hakutulokset

  1. V

    Vinkkejä 60-v ja 40-v lahjoihin?

    No mites olis näitä perinteisiä: mariskooli, iittalan lasitavaraa (maljakko tms), maripyyhkeitä, lahjakortti esim. kauneushoitolaan tai kemppariin...en mää keksi muuta.
  2. V

    onks kukaan katsonut tätä? (wtc)

    Mä katoin tän kun tuli telkasta reilu kuukaus sitten. Aika pimeetä touhua. Millasessa maailmassa sitä eletäänkään!!
  3. V

    antakaa mulle jostain voimaa...

    Saako tai onko suotavaa mennä neuvolaan räkätautisena?! Ihan kuin joskus olisin kuullut, että pitäis mennä vain terveenä...ettei sit tartuta muita vauveleita ja lapsia?! Voep olla, että oon ymmärtänyt väärin. Mutta sinuna soittaisin neuvolatädille ja kertoisin tilanteen...varmasti ymmärtää ja...
  4. V

    Pohjanmaan murre-testi

    Mun tulos 43%. Ikuna en oo siellä päin käynykään, eikä tuttujakaan ole, ihan hatusta heitin! Muutaman kyllä tiesin, mistä lie päähän jääny. =)
  5. V

    Kävin äsken rokotuttamassa lapset

    Minä oon rokotuttanut kaksi lastani. Olivat 6-vuotias ja 3-vuotias saadessaan rokotteen. Kummallekkaan ei tullut mitään oireita rokotteesta.
  6. V

    Miehesi mielipide meikkamisesta

    \ Mä peesaan tätä. Meikkaan lähes päivittäin. Ilman ripsiväriä ja kulmaväriä en liiku missään. En edes yksin kotona. Luoja antoi mulle vaaleat ripset ja kulmat. Jos ne olis tummat, ei tartteis meikata. Mutta äkkiähän noi värit vetäsee naamaan.
  7. V

    Suositelkaa hyvää kantoliinaa

    \ Kudottu, vähintään 4,6m pituinen liina. Valitse se kuosi, joka sinua eniten miellyttää :)
  8. V

    nyt loppu!

    noh vaikka tuttelilla!
  9. V

    pehmeäkätinen mies

    Mun ukolla on just passelit kädet, on karheet kun hiekkapaperi ja välillä niin öljyset että just kesäloman aikana ehtii kuluu poikkeen. :D Juu näkee ettei ainakaan papereita työkseen pyörittele... :whistle:
  10. V

    Appiukon suusta:

    Hiukka tylsä tyyppi. Moukka. Toi sun appiukkos :(
  11. V

    RipsiväriAPUVA

    Mun suosikki on Lumene. Sellanen punanen. Nimee en muista, mutta tässä on kapee pieni harja. Ei karise eikä leviä ja mun herkät silmät tykkää tästä.
  12. V

    Spiritismi

    \ Lisään vielä, että kenenkään ei tarvinnut liikuttaa lasia. Lasi liikkui vaikka kukaan ei edes koskenut lasiin.
  13. V

    Spiritismi

    \ Joskus vuosia vuosia sitten pelattiin kavereitten kans. Ei oo huuhaata. Enää en uskaltais. Lasi nimittäin liikkui ja kysymyksiin saatiin vastaukset. Jos kysyttiin ruotsinkielellä kysymyksiä, vastaukset tuli myös ruotsiksi...pelottavaa näin jälkeenpäin ajateltuna.
  14. V

    Kurosen hymy-kuvat täällä

    Kaunis nainen ja kauniit kuvat, mutta pitäis jo SUUNSA kiinni!! Tosi säälittävää...nyt muka Vanhanen tylsä rakastaja, mutta jos vielä seurustelis Matin kans, varmasti mies kelpais tylsänäkin :whistle:?!
  15. V

    Onko se HÄPEÄ hakea ruokakassi?

    On se häpeä, jos on varaa ajaa autolla tai muuta "ekstraa". Jos on ihan oikeasti pa ei se ole mikään häpeä. Mutta sekin puolestaan on häpeä jos on ihan pa. Niin se vaan on.
  16. V

    Uusin Kaksplus ja vauvan hoitoon jättäminen

    \ Ensiksikin: olen pahoillani, että tilanne johti kohdallasi masennukseen. En kuitenkaan lähtisi yleistämään, että jos vauvaa ei mahdollisimman pian viedä yöhoitoon, tämä tilanne toistuisi kaikilla muillakin. Olemme kaikki yksilöitä, enkä ole kyllä mistään Lionheartin viestistä saanut sitä...
  17. V

    raskaana

    Enpä yhtään ihmettele kun niin monet parit päätyvät eroon, jos ei edes yritetä miettiä mitään muita ratkaisuja ongelmiin. Tätä palstaa usein lukiessani en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Sinulle Horny Man: Jos nainen kieltäytyy seksistä, siihen mielestäsi löytyy aina jokin tekosyy? En tiedä...
  18. V

    Vaikutukset seuraavaan raskauteen?

    En siis ollut alkupäinen kirjoittaja, kai sen ymmärsit? Vastasin hänen kysymykseen mahdollisimman rehellisesti. Minulle on siis tehty keskeytyksiä ja kyllä, koen että ne vaikuttivat siinä vaiheessa kun halusin tulla raskaaksi.
  19. V

    Vaikutukset seuraavaan raskauteen?

    Minulle on tehty 3 keskeytystä eli aborttia, mutta tulin jokin aikaa sitten raskaaksi ja koin keskenmenon. Tiedän nyt kumpi tuntuu pahemmalta eli tietysti toivotun lapsen menetys. Ansaitsin mielestäni kyseisen surun aborttien seurauksena. Tuntuu hyvältä kirjoittaa tästä. En halua pahoittaa...
  20. V

    seitsemän vuoden kriisikö?

    Onkos kellään ollut tällaista seitsemän vuoden kriisiä? Onko se vain sanonta vai liekö asiassa oikeasti perää. Meillä on avomiehen kanssa seitsemäs vuosi tullut täyteen ja tämä vuosi on ollut todella hankala. Mies tuntuu löytävän minusta koko ajan kaikki mahdolliset viat eikä näe hyviä puolia...

Yhteistyössä