Appiukon suusta:

Meni sitten taas loppupäivä v***iks kun appivanhemmat porhalti tohon pihaan....

Hetken ne siinä kyräilivät meidän pihaa; komposti on vääränlainen, liian umpinainen, "saako siitä muka multaa", marjapuskiakin voisi syksyisin lannoittaa ja pitäisi osa poistaakin kun niitä kuulemma liikaa! :eek:

Appiukko mulkoili edelleen ympärilleen ja huokaisi "ei kyllä meillä oo enää mitään keväthommia omassa pihassa, kun on niin nuoltu koko piha" siis eli kunnossa kaikki ja vimpan päälle.

Loppulauseessa vielä "oisihan niitä ihmisiä jotka tulee ja laittaa koko pihan hetekssä kuntoon!!!!" vaikka olen tosi nätiksi laittanut pihaa ja tykkään pihan laitosta!!! :kieh:
 
No hei
Ne on vanhoja ihmisiä. Niillä ei oo todennäköisesti mitään muuta tekemistä kuin raapata ja puunata sitä pihaa. Ja monesti vanhat ihmiset ei tykkää nykyajan tyylisistä pihoista. Pitäs olla vaan ruusupehkoja ja tuhjää nurmikkoa. Ota rennosti, sinähän sitä pihaa kattelet enemmän kuin he. Jostain pihanlaitosta ei kannata stressiä vetää. Minä oon kyllä siitä onnellinen että minun appiukko ei oo sanaakaan puhunut minulle koko yhdessä olomme aikana. On vähän erakko tyyppi, joka ei kamaristaan poistu.
 
Lady Sharah
:hug: älä välitä toiset vaan on niin täydellisiä mielestään ja kaikki pitäs olla kuin itsellä.
Teet itte niin kun haluut ja se että sinä olet tyytyväinen on se TÄRKEIN.
Kyllä aina on joku joka ei osaa pitää ajatuksia ominaan. Ja sammakot loikkii ulos. Vaikka hyväähän ne varmaan mielestään tarkottaa kun auliisti jakavat neuvojaan.
 
Liinuska74
Eihän teidän piha voi olla vielä valmis, ootte nuorempia ja asuneet oletettavasti pihassanne lyhyemmän ajan, kuin appivanhempasi omassaan!
Olisit sanonut, ettet haluakaan kerralla valmista, tykkäät, että on tekemistä pitkäksi aikaa!
:hug:
 
Kiitos kaikille, olo parani heti :) Niin ollaan tosiaan vasta muutettu tähän rintamamiestaloon viime loppukesästä, ja olen aivan innoissani tästä kauniista vanhasta pihasta! Tekemistä piisaa, mutta nautin siitä! Ja edellinen asuakas todella ollut hieman laiska laittaan pihaa, mutta toisaalta en itekään välitä että paikat tip ja top rivissä ja rikkaruohottomia.
 
äite
Kuulostaa ihan meikäläisen appiukolta ja anopilta. Meillä pitäisi ilmeisesti asvaltoida koko piha ja kaataa kaikki puut, että tyydyttäisi heitä. Ja kaikki vanha ja perinteinen pois, mukaan lukien kaunis vanha leikkimökki, jossa poika mielellään leikkii. Ja käärmeitä kuulemma meidän pihalla pyörii, vaikka ei niitä koskaan ole näkynytkään. Ja vauvan vaunuihin voi mennä rottia ja oravia ja mitä vielä... Se ei ole minulle selvinnyt, että mitä minun pitäisi sen asian eteen tehdä, tarkoittavatko he kenties, ettei lasta saisi nukuttaa ulkona vaunuissa. Luultavasti niin.

Terveisin toinen rintamamiestalon asukki.
 
Typerä äijä!

Hänellä tuskin on kodin askareita tai lapsia kotona hoidettavana... Kaiken muun lisäksi, mitä me mammat päivän mittaan ennätetään.

Sinulla on varmasti kiva puutarha! =) Mutta kesällä kantsii tuulettaa lehtikompostia ja möyhiä. Meilläkin miltei aina tuo kansi pois siitä ja kastellaankin helteellä. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 16:32 äite kirjoitti:
Kuulostaa ihan meikäläisen appiukolta ja anopilta. Meillä pitäisi ilmeisesti asvaltoida koko piha ja kaataa kaikki puut, että tyydyttäisi heitä. Ja kaikki vanha ja perinteinen pois, mukaan lukien kaunis vanha leikkimökki, jossa poika mielellään leikkii. Ja käärmeitä kuulemma meidän pihalla pyörii, vaikka ei niitä koskaan ole näkynytkään. Ja vauvan vaunuihin voi mennä rottia ja oravia ja mitä vielä... Se ei ole minulle selvinnyt, että mitä minun pitäisi sen asian eteen tehdä, tarkoittavatko he kenties, ettei lasta saisi nukuttaa ulkona vaunuissa. Luultavasti niin.

Terveisin toinen rintamamiestalon asukki.
Minun mummoni on kertonut, miten kaupungissakin sudet hakee lapsia vaunuista ja syö suihinsa.... B)
 

Yhteistyössä