Spiritismi

  • Viestiketjun aloittaja Doomed
  • Ensimmäinen viesti
olen pelannut teini-ikäisenä. Ei saatu selvää yhteyttä mutta luultiin että oltiin kellarissa n.20 min ja tultiin pois niin kappas oli 3 tuntia vierähtänyt! Kummaa, sitä jaksetaan vielä tänäkin päivänä ihmetellä.
 
NuoriAikuinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 02:43 Keittiönoita kirjoitti:
En ole, ei ole oikein mun juttuni. Otan yhteyttä henkimaailmaan muilla tavoin.
Sua ei ole näkynyt täällä muutamaan yöhön? Mlekein jo totuin että piipahtelet täällä jossain vaiheessa. ;)
 
Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 02:53 NuoriAikuinen kirjoitti:
Sua ei ole näkynyt täällä muutamaan yöhön? Mlekein jo totuin että piipahtelet täällä jossain vaiheessa. ;)
Olen mä piipahdellutkin. On vaan ollut muuta hässäkkää, ettei ole kamalasti ehtinyt palstailemaan =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:30 Doomed kirjoitti:
oletteko pelanneet? millaisia kokemuksia? saitteko yhteyden henkiin? Kiinnostaa...

Joskus vuosia vuosia sitten pelattiin kavereitten kans. Ei oo huuhaata.
Enää en uskaltais. Lasi nimittäin liikkui ja kysymyksiin saatiin vastaukset. Jos kysyttiin ruotsinkielellä kysymyksiä, vastaukset tuli myös ruotsiksi...pelottavaa näin jälkeenpäin ajateltuna.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 08:39 vieras vaan kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:30 Doomed kirjoitti:
oletteko pelanneet? millaisia kokemuksia? saitteko yhteyden henkiin? Kiinnostaa...

Joskus vuosia vuosia sitten pelattiin kavereitten kans. Ei oo huuhaata.
Enää en uskaltais. Lasi nimittäin liikkui ja kysymyksiin saatiin vastaukset. Jos kysyttiin ruotsinkielellä kysymyksiä, vastaukset tuli myös ruotsiksi...pelottavaa näin jälkeenpäin ajateltuna.
Lisään vielä, että kenenkään ei tarvinnut liikuttaa lasia. Lasi liikkui vaikka kukaan ei edes koskenut lasiin.
 
En enkä "pelaa". Ihan tarpeeks kuullu sekä tutuilta että tuntemattomien juttuja mitä sen jälkeen on tapahtunut tai mitä on nähnyt, kuka menetti järkensä ym. Ite oon senverran herkkä että varmasti menis taas polla pahaan kuntoon ja luulisin "pahan" seuraavan mua joka paikkaan :kieh: :/
Vuosia sitten kokenut jotain sellasta josta piti kauan toipua ja vasta nyt voin sanoa että mulla on rauha ja en pelkää enää että "paha" tulee ja nappaa :kieh: Sopii toivoa ettei mikään järkytä sitä rauhaa.
 
Doomed
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 08:58 FANG-ANN-75 kirjoitti:
En enkä "pelaa". Ihan tarpeeks kuullu sekä tutuilta että tuntemattomien juttuja mitä sen jälkeen on tapahtunut tai mitä on nähnyt, kuka menetti järkensä ym. Ite oon senverran herkkä että varmasti menis taas polla pahaan kuntoon ja luulisin "pahan" seuraavan mua joka paikkaan :kieh: :/
Vuosia sitten kokenut jotain sellasta josta piti kauan toipua ja vasta nyt voin sanoa että mulla on rauha ja en pelkää enää että "paha" tulee ja nappaa :kieh: Sopii toivoa ettei mikään järkytä sitä rauhaa.
Mä oon kans kuullu yhdestä paikkakuntalaisesta et sillä olis seonnu pää. Hoitoon se ainakin joutu ja huhut kertoo et just spiritismin takia.
 
Doomed
Siinä pitää olla melko tasapainoinen ihminen että ei sekoo, luulen mä. Mutta itseäni kiinnostaisi yrittää ottaa henkiin yhteyttä ihan kunnolla. Ehkä menen kuitenkin vain johonkin istuntoon enkä ala sooloilemaan.
en ainakaan halua kokeilla. Oon kuullut juttja et se henki johon saatiin yhteys ei sit poistunutkaan istunnon jälkeen...Spooky.
 

Yhteistyössä