Spiritismi

  • Viestiketjun aloittaja Doomed
  • Ensimmäinen viesti
Juu ei kannata kokeilla. Ei todella kannata. Ei ole mitään järkeä sekaantua henkimaailman juttuihin, koska kun olet kerran niihin mennyt sekaantumaan, niin aistit ne vastakin paremmin, ja siinä sekoaakin sitten herkimmillä polla.
 
ATB
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:09 Doomed kirjoitti:
Siinä pitää olla melko tasapainoinen ihminen että ei sekoo, luulen mä. Mutta itseäni kiinnostaisi yrittää ottaa henkiin yhteyttä ihan kunnolla. Ehkä menen kuitenkin vain johonkin istuntoon enkä ala sooloilemaan.
en ainakaan halua kokeilla. Oon kuullut juttja et se henki johon saatiin yhteys ei sit poistunutkaan istunnon jälkeen...Spooky.
Mulla on tästä oikeasti niin hirveitä kokemuksia teini ajoilta että jos haluaa pysyä järkevien kirjoissa eikä menettää yö uniansa seuraavaksi vuodeksi niin älkää ihmeessä kokeilko.Se ei todella oo leikkiä vaan siinä pelataan sellasta vastustajaa kohtaan että se selviää monelle liian myöhään..ja sitten voi enää vain katua että meni kokeilemaan. :\|
 
ATB
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:14 Doomed kirjoitti:
Eli teillä on kokemusta vaan pahoista hengistä? Olisiko kukaan saanut yhteyttä esim. kuolleeseen sukulaiseen tai muuhun hyväntahtoiseen henkeen?
Ei,vaan yhteys tulee itse s.aatanaan,siihen kaikkein pahimpaan.Ihan järkyttävää mitä kaikkea oikeasti alkoi tapahtua ja tapahtuikin. :\| En suosittele että kokeilet ottaa yhteyttä kehenkään kuolleeseen,mä uskon että sen kaiken takan on se paha,sehän ne vastaukset antaa ja voi muka antaa vastauksia jonkun toisen suulla....jos ymmärrät mitä tarkoitan.. :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:12 ATB kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:09 Doomed kirjoitti:
Siinä pitää olla melko tasapainoinen ihminen että ei sekoo, luulen mä. Mutta itseäni kiinnostaisi yrittää ottaa henkiin yhteyttä ihan kunnolla. Ehkä menen kuitenkin vain johonkin istuntoon enkä ala sooloilemaan.
en ainakaan halua kokeilla. Oon kuullut juttja et se henki johon saatiin yhteys ei sit poistunutkaan istunnon jälkeen...Spooky.
Mulla on tästä oikeasti niin hirveitä kokemuksia teini ajoilta että jos haluaa pysyä järkevien kirjoissa eikä menettää yö uniansa seuraavaksi vuodeksi niin älkää ihmeessä kokeilko.Se ei todella oo leikkiä vaan siinä pelataan sellasta vastustajaa kohtaan että se selviää monelle liian myöhään..ja sitten voi enää vain katua että meni kokeilemaan. :\|
Justiinsakin näin. Mä nukun aina raamattu auki sängyn vieressä, koska en yksinkertaisesti uskalla enään muuten nukkua. Sen verran kaikkea outoa tapahtunut niiden nuoruuden hölmöyksissä tehtyjen kokeilujen jälkeen. Onneks on olemassa paljon vahvempi hyvä sen vahvan pahan rinnalla! Mutta mitään leikkiä se ei todella ole, eikä ollenkaan hauskaa. Se on saat.anallista touhua, ja kuka haluaa ehdoin tahdoin kutsua #&%?$!*?
 
ATB
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:17 NaRikka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:12 ATB kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:09 Doomed kirjoitti:
Siinä pitää olla melko tasapainoinen ihminen että ei sekoo, luulen mä. Mutta itseäni kiinnostaisi yrittää ottaa henkiin yhteyttä ihan kunnolla. Ehkä menen kuitenkin vain johonkin istuntoon enkä ala sooloilemaan.
en ainakaan halua kokeilla. Oon kuullut juttja et se henki johon saatiin yhteys ei sit poistunutkaan istunnon jälkeen...Spooky.
Mulla on tästä oikeasti niin hirveitä kokemuksia teini ajoilta että jos haluaa pysyä järkevien kirjoissa eikä menettää yö uniansa seuraavaksi vuodeksi niin älkää ihmeessä kokeilko.Se ei todella oo leikkiä vaan siinä pelataan sellasta vastustajaa kohtaan että se selviää monelle liian myöhään..ja sitten voi enää vain katua että meni kokeilemaan. :\|
Justiinsakin näin. Mä nukun aina raamattu auki sängyn vieressä, koska en yksinkertaisesti uskalla enään muuten nukkua. Sen verran kaikkea outoa tapahtunut niiden nuoruuden hölmöyksissä tehtyjen kokeilujen jälkeen. Onneks on olemassa paljon vahvempi hyvä sen vahvan pahan rinnalla! Mutta mitään leikkiä se ei todella ole, eikä ollenkaan hauskaa. Se on saat.anallista touhua, ja kuka haluaa ehdoin tahdoin kutsua #&%?$!*?
Täysin samat kokemukset!Ja tää on kaikille varoituksena! :attn:
 
Doomed
Mulle kun ei ole olemassa #&%?$!* eikä jumalaa. Mutta pahoja henkiä on ja niihin en välttis haluis sekaantua. Kiinnostaisi kyllä istunto, mutta voi olla järkevintä että jätän kokeilematta. Muutenkin on tuo herkkyys tonne yliluonnolliseen, niin alkaisin varmaan oikeesti sekoomaan.

Kiinnostaisko teitä kertoo mitä teille alko tapahtumaan kun olitte pelanneet? Miten saitte ne tapahtumat loppumaan?
 
ATB ja Narikka, voisitteko kertoa vähän tarkemmin? Minua on jo vähän pidemmän aikaa kiinnostanut tämä spiritismi. Jos viitsitte, voisitteko kertoa omia kokemuksianne? Jos ette täällä yleisesti, niin olisin kiitollinen YV:stä. :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:20 Doomed kirjoitti:
Mulle kun ei ole olemassa #&%?$!* eikä jumalaa. Mutta pahoja henkiä on ja niihin en välttis haluis sekaantua. Kiinnostaisi kyllä istunto, mutta voi olla järkevintä että jätän kokeilematta. Muutenkin on tuo herkkyys tonne yliluonnolliseen, niin alkaisin varmaan oikeesti sekoomaan.

Kiinnostaisko teitä kertoo mitä teille alko tapahtumaan kun olitte pelanneet? Miten saitte ne tapahtumat loppumaan?
Miten sä voit uskoa pahoihin henkiin, jos et kuitenkaan usko hyviin henkiin? Niitä pahoja henkiä on olemassa tosi pljon, sen nyt näkee tän maailman tilanteestakin, mutta kuitenkin on oltava myös sa.atanaa hillitsevä hyvä, eli Jumala. Mut enpä mä voi ketään pakottaa uskomaan, mutta mulle se merkitsee tosi paljon, et voin luottaa ja turvata Jumalaan kun tuntuu, että saa.tana elää vahvasti läsnä. Eikä todella kannata sekaantua, jos ei edes usko Jumalaan, koska silloin sä joutusit sinne saa.tanan puolelle. Eikä tietenkään muutenkaan.

Ja mitä on tapahtunut, niin paljon kaikkea selittämätöntä ja pelottavaa, lukitut ovet auenneet, tavaroita tipahdellut ja ilmestynyt outoihin paikkoihin, askelten ääniä, tummia hahmoja, sähkölaitteiden sekoamista jne. ja ne ovat nyt suurinpiirtein loppuneet Jumalan avulla. Kuten jo aiemmin kerroin, nukun aina raamattu auki sängyn vierellä. Myös rukous elää vahvana suojelijana. Mutta ei siitä sen enempää.
 
tarxa
:LOL:

Anteeksi mutta en voi olla nauramatta....
Ihanhan tuo touhu on huuhaata, perustuu omaan mieleen ja siihen miten mieli voi tehdä tepposiaan jos oikeen kovasti johonkin uskoo.
Tottakai jos ryhdyt pelaamaan spiritismiä ja alitajuisesti pelkäät jo valmiiksi ja uskot että itse saa*tana kohta ilmestyy, niin kyllähän sitä kamalia merkkejä näkee vaikka naulanreiässä. Ja hyvin usein nää "painajaismaiset" muistot on just nuoruusajoilta, kun se mieli muutenkaan ei ihan tasapainossa ole :whistle: .
Minä olen kuullut fiksujen, tasapainoisten, aikuisten ihmisten kokeilevan leikkimielessä tuota myös ja huuhaatahan se on ollut, kun siihen ei kukaan edes alkujaan uskonut.
 
Katsoiko muut sitä Chris Angelin spiritismi-istuntoa, jossa oli haamu tallentunut kuvanauhalle?

Anyways, jos ei ole perillä mutenkaan noista asioista, nii antakaa olla. Muitakin tapoja on päästä yhteyksiin henkimaailman kanssa, senkun kysyy vain :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:30 vicy kirjoitti:
Ja se itse prime evil hyökkää sieltä lasista ja sen saa karkotettua satukirjalla... yeah right.... :LOL:
Mauton kommentti :xmas:

En tiedä mitä tosta pitäisi ajatella. En näin suoralta kädeltä usko mihinkään lasia liikutteleviin piruihin, mutta tiedän tapauksia ketkä ovat uskoneet ja pimahtaneet. Eli en lähtisi pelleilemään, kun ei ole mitään erityistä tarvetta pelleillä... Ihan vaan kokeilunhalusta en pelaisi, voin hakea sitä jännitystä elämääni ihan muillakin tavoilla.
 
Oon pelannu ja oli jännittävää ja pelotti kyllä. :) Lasi ei tosin liikkunu. Sitte pyydettiin "merkkiä" niin just sillä hetkellä ystävän sisko heitti lapiollisen lunta aitan oveen! Säikähdettiin ihan älyttömästi! Se sisko kiusasi meitä tahalleen kun tiesi että me pelataan spiritismiä. Eipä ois sopivampana hetkenä voinu sitä lunta heittää.. :eek:
 
ATB
No niin,kastike kiehumassa ja ihan pikku hetken ehdin kirjottaa.Voin vannoa että alkoi tapahtumaan kauheita ja selittämättömiä asioita mm askeleita,onnettomuuksia,ja juuri tälläisiä tavaroiden paikkojen vaihtuja,itsestään.

Kerron yhden tapauksen joka on lievimmästä päästä.Pelattiin siskon ja kavereiden kanssa spiriä useasti.Alkuun se ei toiminut mutta se alkoi ikävä kyllä toimia ja sen jäljet näkyi meidän kaikkien elämässä.

Jaettiin siskon kanssa teineinä yhteinen huone.Oltiin tehty sellasesta isosta lakanasta "seinävaate" jossa oli pirun merkkejä,ja kaikenlaista kirjoitusta pahaan liittyen,en edes muista mitä.Meidän huone näytti siis kaamealta.

Yhtenä yönä heräsin outoon tunteeseen,pelotti todella kovasti ja siihen pelon tunteeseen heräsinkin.Näin meidän huoneessa mustan ison hahmon joka liikkui meidän sänkyä kohti.Huusin ja herätin siskoni joka alkoi samantien myös kirkua.Näki siis saman minkä minä.Huudettiin hysteerisenä ja meidän äiti tuli meidän huoneeseen että mitä täällä on meneillään?Osoitettiin vaan yhtä huoneen nurkkaa ja kiljuttiin.Äiti ei nähnyt mitään.Kerrottiin koko juttu ja äiti uskoi meitä..seuraavana päivänä lähti kaikki #&%?$!* liittyvät tekstit meidän huoneesta ja joka paikasta.

Välissä ehti tapahtua paljon ja tilanne meni siihen että äiti joutui pyytämään meille "papin" joka siunasi meidän kodin. :ashamed: Oikeasti tiedän että moni nauraa tälle mutta mä tiedän että tää on totta ja haluan sanoa varoituksena kaikille että alkää alkako peillellä spirin kanssa,se alkoi meillä siitä ja päättyi...kamalasti.

Uskon vahvasti että on olemassa hyvä ja paha!Olen ne molemmat kokenut ja jälkimmäistä en halua kokea enää koskaan.

 
Olen teininä pelannut. :$
Sanonpa minäkin, että eipä se kovin kiva kokemus ollut. Meinasi järki lähteä. :( <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:55 ATB kirjoitti:
No niin,kastike kiehumassa ja ihan pikku hetken ehdin kirjottaa.Voin vannoa että alkoi tapahtumaan kauheita ja selittämättömiä asioita mm askeleita,onnettomuuksia,ja juuri tälläisiä tavaroiden paikkojen vaihtuja,itsestään.

Kerron yhden tapauksen joka on lievimmästä päästä.Pelattiin siskon ja kavereiden kanssa spiriä useasti.Alkuun se ei toiminut mutta se alkoi ikävä kyllä toimia ja sen jäljet näkyi meidän kaikkien elämässä.

Jaettiin siskon kanssa teineinä yhteinen huone.Oltiin tehty sellasesta isosta lakanasta "seinävaate" jossa oli pirun merkkejä,ja kaikenlaista kirjoitusta pahaan liittyen,en edes muista mitä.Meidän huone näytti siis kaamealta.

Yhtenä yönä heräsin outoon tunteeseen,pelotti todella kovasti ja siihen pelon tunteeseen heräsinkin.Näin meidän huoneessa mustan ison hahmon joka liikkui meidän sänkyä kohti.Huusin ja herätin siskoni joka alkoi samantien myös kirkua.Näki siis saman minkä minä.Huudettiin hysteerisenä ja meidän äiti tuli meidän huoneeseen että mitä täällä on meneillään?Osoitettiin vaan yhtä huoneen nurkkaa ja kiljuttiin.Äiti ei nähnyt mitään.Kerrottiin koko juttu ja äiti uskoi meitä..seuraavana päivänä lähti kaikki #&%?$!* liittyvät tekstit meidän huoneesta ja joka paikasta.

Välissä ehti tapahtua paljon ja tilanne meni siihen että äiti joutui pyytämään meille "papin" joka siunasi meidän kodin. :ashamed: Oikeasti tiedän että moni nauraa tälle mutta mä tiedän että tää on totta ja haluan sanoa varoituksena kaikille että alkää alkako peillellä spirin kanssa,se alkoi meillä siitä ja päättyi...kamalasti.

Uskon vahvasti että on olemassa hyvä ja paha!Olen ne molemmat kokenut ja jälkimmäistä en halua kokea enää koskaan.
Mä en naura sulle koska uskon joka sanan.Uskon että spiritismissä on läsnä tämä lievästisanottuna "pääpaha".Joka ei ole mukava heppu ollenkaan.
 
ATB
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 13:00 mimmali kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:55 ATB kirjoitti:
No niin,kastike kiehumassa ja ihan pikku hetken ehdin kirjottaa.Voin vannoa että alkoi tapahtumaan kauheita ja selittämättömiä asioita mm askeleita,onnettomuuksia,ja juuri tälläisiä tavaroiden paikkojen vaihtuja,itsestään.

Kerron yhden tapauksen joka on lievimmästä päästä.Pelattiin siskon ja kavereiden kanssa spiriä useasti.Alkuun se ei toiminut mutta se alkoi ikävä kyllä toimia ja sen jäljet näkyi meidän kaikkien elämässä.

Jaettiin siskon kanssa teineinä yhteinen huone.Oltiin tehty sellasesta isosta lakanasta "seinävaate" jossa oli pirun merkkejä,ja kaikenlaista kirjoitusta pahaan liittyen,en edes muista mitä.Meidän huone näytti siis kaamealta.

Yhtenä yönä heräsin outoon tunteeseen,pelotti todella kovasti ja siihen pelon tunteeseen heräsinkin.Näin meidän huoneessa mustan ison hahmon joka liikkui meidän sänkyä kohti.Huusin ja herätin siskoni joka alkoi samantien myös kirkua.Näki siis saman minkä minä.Huudettiin hysteerisenä ja meidän äiti tuli meidän huoneeseen että mitä täällä on meneillään?Osoitettiin vaan yhtä huoneen nurkkaa ja kiljuttiin.Äiti ei nähnyt mitään.Kerrottiin koko juttu ja äiti uskoi meitä..seuraavana päivänä lähti kaikki #&%?$!* liittyvät tekstit meidän huoneesta ja joka paikasta.

Välissä ehti tapahtua paljon ja tilanne meni siihen että äiti joutui pyytämään meille "papin" joka siunasi meidän kodin. :ashamed: Oikeasti tiedän että moni nauraa tälle mutta mä tiedän että tää on totta ja haluan sanoa varoituksena kaikille että alkää alkako peillellä spirin kanssa,se alkoi meillä siitä ja päättyi...kamalasti.

Uskon vahvasti että on olemassa hyvä ja paha!Olen ne molemmat kokenut ja jälkimmäistä en halua kokea enää koskaan.
Mä en naura sulle koska uskon joka sanan.Uskon että spiritismissä on läsnä tämä lievästisanottuna "pääpaha".Joka ei ole mukava heppu ollenkaan.
Näin on.Nykyään mua ei enää pelota mutta meni monia vuosia että en esim uskaltanut olla yhtään yksin saatika jos puhuin asiasta,meni kauan aikaa aina että uskaltin nukahtaa yksin.

Nykyään mulla on sydämessä usko vaikka en ns.uskovainen olekaan mutta silti uskon jumalaan ja oon saanut kokea miten jumala on oikeasti läsnä mun elämässä ja mulla on nytkin ihan turvallinen olla vaikka puhun tästä aiheesta.

Onneksi hyvä on paljon vahvempi!
 
toinen vieras
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 08:40 vieras vaan kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 08:39 vieras vaan kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:30 Doomed kirjoitti:
oletteko pelanneet? millaisia kokemuksia? saitteko yhteyden henkiin? Kiinnostaa...

Joskus vuosia vuosia sitten pelattiin kavereitten kans. Ei oo huuhaata.
Enää en uskaltais. Lasi nimittäin liikkui ja kysymyksiin saatiin vastaukset. Jos kysyttiin ruotsinkielellä kysymyksiä, vastaukset tuli myös ruotsiksi...pelottavaa näin jälkeenpäin ajateltuna.
Lisään vielä, että kenenkään ei tarvinnut liikuttaa lasia. Lasi liikkui vaikka kukaan ei edes koskenut lasiin.
Joko suggestiota tai suoraa valehtelua.
 
ATB
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 13:10 toinen vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 08:40 vieras vaan kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 08:39 vieras vaan kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:30 Doomed kirjoitti:
oletteko pelanneet? millaisia kokemuksia? saitteko yhteyden henkiin? Kiinnostaa...

Joskus vuosia vuosia sitten pelattiin kavereitten kans. Ei oo huuhaata.
Enää en uskaltais. Lasi nimittäin liikkui ja kysymyksiin saatiin vastaukset. Jos kysyttiin ruotsinkielellä kysymyksiä, vastaukset tuli myös ruotsiksi...pelottavaa näin jälkeenpäin ajateltuna.
Lisään vielä, että kenenkään ei tarvinnut liikuttaa lasia. Lasi liikkui vaikka kukaan ei edes koskenut lasiin.
Joko suggestiota tai suoraa valehtelua.
Sanoo ihminen joka ei ole kokenut näitä asioita oikeasti..ja ole siitä onnellinen ettet ole.
 

Yhteistyössä