Spiritismi

  • Viestiketjun aloittaja Doomed
  • Ensimmäinen viesti
Mä toitotan aina riskeistä :D mutta tässä taas voin sanoa kiinnostuneille että miksi kokeilla jotakin jossa on RISKI menettää järkensä, kuolla, loukkaantua jne?
Ne jotka on jo jollain muulla tavalla kokenut jotakin pahaa henkimaailman juttua, ymmärtää olla koskematta tommosiin. Toiset nauraa ja vähättelee, parempi niin sillä ne ei ainakaan tollasiin usko/koske.
Mutta sitten on nämä kiinnostuneet ja kokeilunhaluiset. Aijaijai...kumpa vaan saisin taottua järkee :/ . Noista asioista tietää sitten parhaiten kun ne kokee mutta eipä ole kivaa kokea. Sattaa mennä monta vuotta elämästä pilalle kun koittaa koota taas päätään, päästä eroon ns pahoista hengistä jne...
 
Tanja-M
Minä uskon kans tohon spiritismiin...Olen itse kerran kokeillut, mutta eihän siitä mitään tullut kun kukaan siihen ei uskonut. Mutta kaveriltani olen kuulluut hänen kokemuksiaan spiritismistä. Ja minun mielestäni spiritismillä voi kutsua myös hyviä henkiä. Mutta paha henki voi huijata ja lukea ajtukset (kuten hyväkin lukee ajatuksia) Joten sinun täytyy myös olla varovainen mitä ajatella. En sitten oikein tiedä kaikkien tietoja perää, mutta otan asiasta parempaa selvyyttä koko ajan ehkä joskus kun olen valmis kokeilen uudestaan.
 

Yhteistyössä