Hakutulokset

  1. R

    Lokakuiset 2021

    Minä myös vähän ujosti täällä huikkailen ja liityn mukaan. Positiivinen testi tehty viime perjantaina, tänään digiin 3+. Tarkkaa laskettua aikaa en tiedä, sillä esikoinen on vasta 6kk ja hänen synnytyksen jälkeen kerkesi olemaan vain kahdet kuukautiset. Menkoista laskettuna la olisi syyskuussa...
  2. R

    ~Elokuiset 2020~

    Me ei saatu edes itse päättää. Postissa tuli vaan kirje missä aika nt-ultraan ja tarkka päivä millon pitää käydä verikokeilla. Meillä mies ei taida edes päästä tuonne ultraan, kun se aika on ihan keskellä päivää ja mies työskentelee yli 50km päässä sairaalasta.
  3. R

    ~Elokuiset 2020~

    Mulla on 12+3
  4. R

    Haaveena vauva 2020

    Pakko on ollut käydä täällä kurkkimassa @Wintersun tilanne ♡ Olen niin onnellinen sun puolesta :love: Oon seuraillut teidänkin matkaa kuitenkin 1,5 vuotta täällä. Olet niin plussan ansainnut kaikkien vuosien ja vastoinkäymisten jälkeen :love: Nyt vaan paljonpaljonpaljon tarrasukkia pienelle...
  5. R

    Haaveena vauva 2020

    Voi @Wintersun kuinka toivonkaan sun viivojen vahvistuvan! ♡♡♡♡ Olet ajatuksissa! :love:
  6. R

    ~Elokuiset 2020~

    Täällä joulu mennyt ihan ok. Ruokaa ei juurikaan tee mieli, mutta ei ole varsinaista pahoinvointiakaan. Meillä oli ensimmäinen neuvola maanantaina. Ei siellä muuta tehty, kun juteltiin taustoista, mitattiin paino, verenpaine ja hemoglobiini. Muutamia esitteitä ja kirjasia saatiin mukaan...
  7. R

    ~Elokuiset 2020~

    Meidän tyyppi oli vasta 7.7mm ja ilmeisesti samoilla päivillä ollaan käyty, kun mulla la 3.8 ja käytiin maanantaina.. Kylläpä tästäkin nyt saa stressin :unsure:
  8. R

    ~Elokuiset 2020~

    @Appelsiiniomena Mietein tänään ihan samaa, että pitäiskö sitä sitten vielä kuitenkin käydä yksityisellä ennen nt-ultraa.. Tää varhaisultra oli meillä myös julkisella, niin tähän ei rahaa nyt juuri mennytkään..
  9. R

    ~Elokuiset 2020~

    @Pörröviltti Mulla vähän sama juttu.. Ajattelin, että aivan varmasti jos kerron omalle äidille niin tämä menee heti kesken. Tai jos varaan sen neuvolan, niin sitten varmasti menee kesken. Ihan kamalaa tämä "taikauskoisuus" :D Menin sitten typeränä onnessani googlaamaan varhaisultran jälkeistä...
  10. R

    ~Elokuiset 2020~

    Voi taivas kuinka jännitinkään tätä päivää.. Heräsin jo viideltä aamulla pyörimään sängyssä jännityksissäni. Syke oli varmaan 120 kun odoteltiin lääkärin huoneeseen pääsyä miehen kanssa ultraa varten.. Muutama peruskysymys lääkäriltä alkuun ja sitten lupa käydä riisumassa ja alotettaisiin...
  11. R

    ~Elokuiset 2020~

    @KeepGoing Mä sain onneksi varhaisultran lapsettomuuspolin kautta, kun hoidoilla tämä raskaus saanut alkunsa. Laskua ei siis tästä tule kun kymppi pari, mikä on tietysti todella jees.
  12. R

    ~Elokuiset 2020~

    Muakin kiinnostaa facebook ryhmä, mutta ei ihan vielä.. Huh.. Huomenna vaihtuu 7+0 ja samalla varhaisultra. Pelonsekaisin tuntein odotan.. Tulen tippumaan kovaa ja korkealta jos siellä onkin vain tuulimuna. Mies on onneksi tulossa mukaan, että on sitten toisetkin korvat kuulemassa mitä sanotaan...
  13. R

    ~Elokuiset 2020~

    @odotuksenodotus Voi ei, olen todella pahoillani! Paljon voimia <3
  14. R

    ~Elokuiset 2020~

    Mulla oli todella kovia vatsakipuja torstaina.. Olin jo melkein varma, että nyt tämä menee kesken. Toistaiseksi ei ainakaan vuotoa ole näkynyt. Ylihuomenna varhaisultra.. Suurin pelko tällä hetkellä, että siellä näkyisikin vain tuulimuna.. Mutta toki koitan ajatella, että saavutus on ollut jo...
  15. R

    ~Elokuiset 2020~

    @Nadine88 Mä tein digin 5+1 ja näytti silloin 3+. Olin malttamaton :D Mukava lueskella muiden kuulumisia. Täällä ei edelleenkään juuri mitään oireita. Rinnat hieman kipeät ja aamupäivällä saattaa olla lievää pahoinvointia jos oikein kuvittelee. Naamaan on kyllä finnejä lehahtanut urakalla.. 5...
  16. R

    Haaveena vauva 2020

    Tsemppiä @W.we ! Pidän sormet ja varpaat ristissä, että saisitte jouluplussan. <3
  17. R

    ~Elokuiset 2020~

    Mä nyt sitten keräsin rohkeuteni ja soitin sinne neuvolaan tänään. Oon vähän taikauskoinen ja nyt tietysti pelkään, että varmasti heti menee kesken kun neuvolankin jo varasin. Mutta ensimmäinen käynti olisi 23.12. :barefoot: Silloin olisi viikkoja 8+1. Vähän huonosti heillä tosiaan oli enää...
  18. R

    ~Elokuiset 2020~

    Mä en ole vielä uskaltanut varata neuvolaa vaikka ehkä pitäisi.. Maanantaina varhaisultra ja ajattelin, että jos siellä olisi kaikki ok niin soittelisin tiistaina neuvolaan. Sillon on kyllä jo 7+2, mutta eiköhän sieltä joku aika joskus löydy.. (n) Nyt taikauskoisena vielä tuntuu, että jos...
  19. R

    ~Elokuiset 2020~

    @mansikkavaahtis Onnea! Meillä myös plussa saatu hoidoilla ja sitä kautta saadaan sitten varhaisultrakin. Mulla on se 16.12. ja sillon pitäisi viikkoja olla kasassa 7+1.
  20. R

    ~Elokuiset 2020~

    @Calico Olen niin pahoillani! :cry: Paljon voimia sinne teille asian käsittelyyn. @Helema Onko vielä ollut vuotoja? Jospa ne nyt vain olisi jotain harmitonta, pidetään sille peukkuja <3 Tänne voi listaan päivittää 1. lapsi ja sairaalana SATKS :) Tänään pyörähti 6+0 :love: Viikko vielä...

Yhteistyössä