Hakutulokset

1. R

Haaveena vauva 2020

Kiitos teille ❤️ Mulla on ihan outo olo, en jotenkaan usko olevani raskaana. Mulla ei ole ollut mitään, ei yhtään mitään oireita (lukuunottamatta menkkakipuja). Rinnat täysin normaalit, mieliala hyvä, ei väsytä, ei pissata, ei tee pahaa.. Kaikki (klassiset) oireet puuttuu. Ajattelin tämän...
  2. R

Haaveena vauva 2020

Anteeksi nyt ihan järkyttävä omanapailu.. Palasin lomamatkalta eilen ja pari päivää kulkenut side housuissa valmiina. Vatsakipuja ollut viikon verran ja olen ollut aivan täysin 100% varma, että menkat alkaa viimeistään eilen. Tänään pääsin kotiin ja sovein itseni kanssa, että kun kaapissa on...
  3. R

Haaveena vauva 2020

Täällä oli ovis viime sunnuntaina, yllättäen kp13. En taaskaan halua piinailijoiden listalle. Mulla on ens viikolla töistä lomaa ja lähden ulkomaille, otetaan siis ihan rennosti :) Olen taas aika 99,9% varma, että raskaana en ole vaikka taas kerran talletukset meni nappiin.
  4. R

Haaveena vauva 2020

Mä kävin kahdessa kierrossa ultrassa, että saatiin varmistettua tehooko. Ensimmäisessä kierrossa söin 2,5mg/pv ja ei tehnyt yhtään mitään. Seuraavassa kierrossa 5mg/pv ja tarkastettiin ultrassa, että johtofollikkeli kasvoi tällä annoksella. Sen jälkeen ei ole ultria enää. Niin ja siis meillä...
  5. R

Haaveena vauva 2020

Mulla nyt neljäs letrokierto menossa. Ei oikeestaa kummallisempaa sanottavaa.. Oviksen oon saanut testeillä bongattua joka kierrossa, raskaaksi en ole tullut. Sen viiden päivän aikana kun syön letroja niin oon havainnut pienimuotosesti kuumia aaltoja, etenkin yöaikaan. Ei juurikaan muita oireita :)
  6. R

Haaveena vauva 2020

@Wintersun Ihania uutisia! <3 Tänne voi päivittää huomiselle kp2. Neljäs letrokierto lähtee siis käyntiin.. Mulla ei rehellisesti sanottuna ole yhtään uskoa enää letroihin. Yritän nyt vaan jaksaa syödä vielä pakolliset kierrot ja sen jälkeen sitten IVF. Sitä odotan jo. @Miina- Oi että, isot...
  7. R

Haaveena vauva 2020

Mä oon käyttänyt aina vaan sitä perus digiä. Sillä oon nyt saanut kahdesti hymynaaman letrokierrossa. Se hymynaama on myös kadonnut 12-24h päästä vaikka pc:n liuskat näyttää positiivista 2-3pv. Joten ite uskon cb:n digiin.
  8. R

Haaveena vauva 2020

Letrot eivät pettäneet ja onnistuin tässäkin kierrossa tikuttamaan oviksen. Muttamutta.. Mietinkin nyt, että miten tämän laskisi. Eilen aamulla tulos oli vielä negatiivinen, mutta illalla klo 22 aikaan sain hymynaaman digiin.. Lasketaanko eilinen silti dpo-1? Vaikka ovisplussa noin myöhään...
  9. R

Haaveena vauva 2020

Me ollaan julkisella oltu hoidossa keväästä lähtien. En nyt tarkkaan tiedä miten homma etenisi jos mitään "vikaa" ei ole jo löytynyt. Meille kirjotettiin yksityiseltä gyneltä lähete kun totesi mulla endometrioosin ja PCOS (tämä sen jälkeen kun julkinen puoli ei suostunut tutkimaan kun yritystä...
  10. R

Haaveena vauva 2020

Letrojen kanssa ei ole Teroluteja käytössä. Viime (letro)kierrossa tikutin oviksen kp16 ja kierto oli lopulta 30 päivää. Terolutit oli ennen Letroja mulla käytössä kyllä kolmen kierron ajan, että oltais saatu kiertoa säännöllistettyä.. Mutta heti kun lopetin Terolutien käytön niin kuukautiset...

Yhteistyössä