Hakutulokset

1. R

Haaveena vauva 2020

Täällä oli keskustelua ovistesteistä ja PCOS:ta. Mulla luomukierroissa saattoi liuskatestit näyttää plussaa pari viikkoakin (kierrot 30-100 päivää). Nyt letrot käytössä ja viime kierrossa lääkärin ultrauksen jälkeen ennusti ovista muutaman päivän päähän ultrauksesta. Täsmälleen kyseisenä päivänä...
  2. R

Haaveena vauva 2020

Kävin tänään apteekissa ja kerrankin kävi tuuri. Oli kuulemma kaksi pakettia jäljellä tällä hetkellä. Tukusta jälleen koko lääke loppu. Silloin tällöin kuulemma saavat maakuntaan pienen erän, joka sitten yritetään jakaa tasaisesti joka apteekkiin. Nyt ei onneksi tarvitse enää päätä vaivata...
  3. R

Haaveena vauva 2020

Täällä ihan odotetusti nyt kp2. Kuukautiset alkoi tasan kaksi viikkoa ovulaatiosta, huippua! Tuntuu, että kroppa toimi pitkästä aikaa. Jotenkin tiesin, että en ole raskaana joten ei tullut mitenkään shokkina edes. Tallettelut ei olisi voinut osua paremmin, mutta nyt(kään) ei vain ollut meidän...
  4. R

Haaveena vauva 2020

Täällä dpo8-9, riippuu vähän miten laskee. Ei ole tippaakaan sellainen olo, että olis raskaana. Oon jo valmistautunut seuraavaan kiertoon. Tai oikeastaan oon valmistautunut vuodenvaihteen jälkeiseen aikaan jolloin on Letrozolit käytetty ja siirrytään IVF jonoon. Eilen raivostuin ihan tyhjästä...
  5. R

Haaveena vauva 2020

@KukkaSosuli Mä söin Teroluteja keväällä 3 kiertoa kp15-24 siinä toivossa, että oltais saatu kierto säännöllistettyä. Terojen jälkeen ensimmäinen kierto oli 28pv ja sen jälkeen olinkin koko kesän ilman kuukautisia. Nyt ei onneksi tarvitse enää niiden kanssa "pelleillä". Eihän mulla todellakaan...
  6. R

Haaveena vauva 2020

@Haavejuttu Olen niin pahoillani :cry: Voimahaleja sinne ja uskoa tulevaan <3 @Kasikuus Itse oon tilannut ovistestejä Raskauskeijulta. Nyt hoidoissa käytän myös digejä ja sen lisäksi PC:n liuskat näyttää mulla parhaiten. @W.we Ompas hurjan selvä jos tuo viivanpaikka on! o_O Täällä testattu...
  7. R

Haaveena vauva 2020

@KukkaSosuli Oon nämä tän hetkiset letrot ostanut jo viime toukokuussa kun alotettiin hoidot. Sillonkin otettiin jostain isommasta pakkauksesta viimiset.. Lääkäri elätteli toiveita, että letrojen toimitusvaikeus olis loppumassa. Mulla taitaa olla sitten enää yhteen kiertoon jäljellä, joten...
  8. R

Haaveena vauva 2020

Anteeksi kun olen ollut vähän hiljempaa, hirveästi työkiireitä. Tänään oli Letrojen kontrolliultra ja yllättäen toisessa munasarjassa näkyi johtofollikkeli! Lääkäri arvioi, että ovulaatio tapahtuisi perjantaina. Apua! Ensimmäistä kertaa 1,5 vuoteen voisi olla nyt oikeasti mahdollisuus raskautua...
  9. R

Haaveena vauva 2020

Onnea plussanneille :love: ja pahoittelut uusista kierroista <3 Eilen aloitin Letrot tupla-annoksella ja ensi viikon tiistaina ultra. Alkukierto nyt siis vaan odottamista ja hormoneja :D Kesälomakin loppuu tällä viikolla ja aika palata töihin.. Mihin se loma menikään niin nopeasti :unsure:
  10. R

Haaveena vauva 2020

@Lennis Kiitos paljon! :love: Tsemppiä sinne piinaviikkoihin! @Mohan Ompas "kiva", että on joku kohtalontoveri samassa syklissä! Millä annoksella syöt nyt Letroja? Meillä koitettiin keväällä ensiksi se 1tbl 5 päivän ajan eikä ollut mitään vaikutusta. Nyt sitten sunnuntaista lähtien 2tbl...
  11. R

Haaveena vauva 2020

Täällä alkoi tänään vuoto, joten ensimmäinen kierto kesän jälkeen hoidoissa alkaa. Ultra varattiin reilu 1,5vkon päähän. Katsotaan nyt, että tuleeko tupla-annoksella letroja mitään vastetta. Postilaatikkoon tippui tänään myös kasa ovistestejä, ekaa kertaa melkein vuoteen! Lapsettomuuspolin...
  12. R

Haaveena vauva 2020

Mulla diagnosoitiin tosiaan se endometrioosi pcos:n lisäksi. Endoa ja lapsettomuutta kun ei voida hoitaa samaan aikaan ja endo pääsee leviämään käytännössä aina kuukautisten aikaan. Tavoitteena siis lääkärin mukaan saada minut mahdollisimman nopeasti raskaaksi, joka syynä siihen ettei koiteta...
  13. R

Haaveena vauva 2020

Hei vaan, pitkästä aikaa löysin taas tieni tänne :) Paljon uusia nimiä näyttäisi olevan. Meillä tosiaan ehti ennen kesätaukoa olemaan hoidoissa yksi Letrozol kierto. Sillä annostuksella ei saatu vastetta, joten kesä mentiin vauvantekohommista tauolla. Mulla ei ollut kesän aikana yksiäkään...
  14. R

Haaveena vauva 2020

Täällä ensimmäinen letrokierto menossa. Ensi viikolla ultra, että nähdään onko mitään vaikutusta. Pessimisti ei pety ja jotenkin oon jo valmistautunut siihen, että tällä annostuksella ei oo tapahtunut mitään. Mutta toisaalta.. Ensimmäinen kerta tänä vuonna kun on edes pieni toivonkipinä.
  15. R

Haaveena vauva 2020

Mulla meni niin, että ensiksi hakeuduin perhesuunnitteluneuvolan lääkärille, sillä kuukautiset jäi kokonaan pois 10kk yrittämisen jälkeen. Hän ei juurikaan tutkinut vaan totesi, että kyllä mussa varmasti kaikki ihan kunnossa on. Sain silti lähetteen perus verikokeisiin. Tämän käynnin jälkeen...
  16. R

Haaveena vauva 2020

@Wintersun Olen niin pahoillani teidän puolesta! Miten yhdelle ihmiselle sattuukin vastoinkäymisiä peräjälkeen.. Onneksi pystytte miehen kanssa keskustelemaan asiasta. Lopulta se kesäkin menee yllättäen ohi, pian on syksy ja pääsette aloittamaan hoidot. Voimahaleja! <3 @peanut_butter Voiei...
  17. R

Haaveena vauva 2020

@KukkaSosuli Kaikenlaisia endometrioosiin liittyviä kipuja. Esimerkiksi erittäin kivuliaat, lamauttavat kuukautiskivut jotka alkavat jo pari päivää ennen kuukautisia. Sen lisäksi varsinkin kuukautisten aikaan järkyttävät suolistokivut ja rakkokivut sekä ajoittaiset yhdyntäkivut. Pelottaa kuinka...
  18. R

Haaveena vauva 2020

Täällä on nyt ensikäynti ja aukkari takana. Ultrassa näkyi kiinnikkeiset munasarjat jotka endometrioosi on liimannut kohtuun kiinni. Aukkarissa vasen puoli auki, oikea ummessa. Ennen kesätaukoa keritään kokeilemaan yksi Letrozol kierto. Sillä jos saadaan follikkeli kasvamaan niin syön niitä...
  19. R

Haaveena vauva 2020

Täällä kp2 ja järkyttävät kivut. Eilinen meni sohvalla maatessa vatsakrampeissa, tänään jos pääsisi vähän jo liikkeellekin. Terolutien kanssa kierto on nyt ollut 27 päivää, mutta en usko ovulaatiota tapahtuvan ollenkaan. Olen nyt syönyt niitä kp15-24. Ainut hyvä puoli näissä menkoissa nyt on...
  20. R

Haaveena vauva 2020

@Wintersun & @peanut_butter Mulle taas hoitoihin pääsy oli itseasiassa helpotus. Olen tiennyt jo vuosia, että mun kropassa ei ole kaikki ok. Samoin turhauduin jo yrittämään tämän vuoden aikana kun kierrot oli mitä tahansa 30-90 päivän väliltä. Sitten kun vihdoin sain yksityiseltä diagnoosit ja...

Yhteistyössä