Hakutulokset

1. R

Haaveena vauva 2020

Pakko tulla vaan sen verran huhuilemaan, että @Wintersun <3 Miten ihana olikaan lukea, että pääsette vihdoin aloittamaan hoidot! :love: Meistä on nyt kaikki testit otettu ja ensikäynti lapsettomuuspolilla toukokuun alussa. Samalla tehdään aukiolotutkimus vielä mulle. Sillä kerralla kuulemma...
  2. R

Haaveena vauva 2020

Voisin myös hypätä tuolta 2019 ketjusta tänne. Olen siellä nyt parisen kuukautta vain taustaillut, kun ei ole ollut teknisesti mahdollisuuttakaan tulla raskaaksi. Kohta vuosi yritystä takana. Helmikuussa todettiin PCOS sekä endometrioosi. Parin viikon päästä ensikäynti lapsettomuuspolilla...
  3. R

.

@Sennay Mukava kuulla sinustakin pitkästä aikaa! Meillä on aika samanlaiset tilanteet. Mulla todettiin myös PCO ja sen lisäksi endo. Kohtu on mullakin taaksepäin kallistunut. Ensi kuussa ensimmäinen käynti lapsettomuuspolilla, mies käy antamassa oman näytteen ensi viikolla. Syön nyt teroluteja...
  4. R

.

@Wintersun Toivon todella, että pääsette jo aloittamaan ne hoidot! Niin ja kiitos listan päivittelystä. :love: Tänne tuli kirje, että ensimmäinen yhteydenotto lapsettomuuspolilta on huhtikuussa. Sinne asti ainakin taustailen. Mies menossa viikon päästä antamaan omaa näytettä, sitä vähän...
  5. R

.

@Wintersun Toivottavasti teidän odottelu vihdoin loppuisi ja pääsisitte alottamaan hoitoja! Tsemppiä taas siihen odotteluun. Omaa napaa.. Päätin sitten kuitenkin käydä siellä yksityisellä sen edellisen perheneuvolan tylyn lääkärin jälkeen. Tehtiin ihan perus gynekologinen tutkimus ja ultraus...
  6. R

.

@quinque Ei tehty mitään ultraa, koska ei ole kuulemma tarvetta. Kiitos teille kaikille kun tsemppaatte, ootte mahtavia naisia :love: Kyllä mä taidan tosiaan sinne yksityiselle vielä mennä kun julkiselta näin täystyrmäys kaikkeen. Verikokeissa käyn kuitenkin huomenna.
  7. R

.

@Wintersun Joo perhesuunnitteluneuvolan lääkäri oli. Naurahti vaan, että kun ei ole mitään mistä motkottaakaan kun ylipainoa ei ole eikä kumpikaan miehen kanssa tupakoida. Monta kertaa vetosi tuohon ikään, mikä turhauttaa. Ollaanhan me joo vielä nuoria, mutta miksi meidän pitäisi silti odottaa...
  8. R

.

Kävin tällä viikolla siellä neuvolan lääkärillä. Eipä siinä, melkein yhtä tyhjän kanssa. Nyt kp68 ja sain neuvon vain rauhassa odottaa, että kyllä ne menkat varmasti joskus taas alkaa. Kerroin muutenkin, että kierrot on pitkiä ja epäsäännöllisiä. Ei halunnut kuulemma vielä lähteä mitään...
  9. R

.

@Wintersun Voi kuinka toivonkaan tuon enteilevän ihan kunnon viivaa! :love: Tuun aamulla myös kytikselle tänne! Mulla kp60, vähän vatsaa jomottelee niin että olisko menkat vihdoin tuloillaan.. Keräsin silti rohkeuden tällä viikolla ja soitin perhesuunnitteluneuvolaan. Pääsen lääkärille ensi...
  10. R

.

Pari päivää poissa täältä ja lisää ihania uutisia tullut! Onnea niin paljon @chili_ ja hirveästi tarrasukkia matkaan pienelle :love: Täällä sen sijaan kp56 :confused: Pitkästä aikaa piti ostaa rtestikin ihan vaan varmistamaan minkä tiesinkin. Ei tässä raskaana olla vaan kroppa jumalattoman...
  11. R

.

Voi että mikä ihanuus täällä on käynyt! Hirmuisesti onnea @Miina- ja kasa tarrasukkia matkaan! :love::love::barefoot:
  12. R

.

Onnea kaikille ketkä ovat tässä lähiaikoina plussanneet :love: Kiitos @Miina- että jaksat päivitellä listaa. Mut vois varmaankin hetkiseksi ainakin siirtää taustalle. Jotenkin ajattelin, että yritys tulee kyllä meillä kestämään, mutta samalla toivoin nopeaa ihmettä. Täällä aloin ensin minä...
  13. R

.

Pitkästä aikaa täällä! Olen kyllä lueskellut viestejä säännöllisesti. Tämä kuu on lähinnä menty ilman mitään vauvajuttuja niin siksi ei ole ollut mitään päivitettävää. Ovistikkuihin sain 1,5 viikkoa tasavahvaa viivaa. Kyllästyin ja lopetin testailun. En varmaan taaskaan ovuloi. Peittoja...
  14. R

.

Onnittelut plussasta @Cara-mel :love: @Miina- n ultrakuulumisia tulinkin tänne kurkkimaan.. Ainakin ovis siis tapahtuu niinkuin pitää (y) Varmasti on saanut ajattelemaan asioita tuo käynti, mutta nyt toisaalta asiat etenee! Täällä huomattu eilen liukkaat kelit.. Ekan ovistestin tässä kierrossa...
  15. R

.

@Wintersun Ei ole totta! Voi miten yhtä ihmistä koetellaankaan.. Olen niin pahoillani. Voimia ja jaksamisia tulevaan. Halauksia ja rakkautta sinne <3. @haaveilija92 Galluppiin vastaus B) naimisiin jos tulee lapsia. Tosiaan 10v suhdetta takana ja uskon, että tämä lapsiasia olisi enää ainut joka...
  16. R

.

@Beibihaaveilija Mitään ei ole varsinaisesti todettu, sillä en ole käynyt tutkituttamassa. Endometrioosia on viimeisin gynekologi epäillyt oireiden vuoksi. Omalla äidillä siis endometrioosi ja hänelle kirurgi oli sanonut, että jos tyttäriä on niin nuorena lapsia jos niitä mielii. Itsellä on...
  17. R

.

@Beibihaaveilija Täällä kp3, edelleen vuotelee. Tänään miettinyt, että ostanko nyt ovulaatiotestejä vai en.. Ihan seesteinen olo. Toisaalta nyt on yritystä takana 6kk niin pikkuhiljaa hiipi ajatukset, että jos tämä ei onnistukaan. Turhauttavin fiilis vaan on se, että kun ei tiedä yhtään...
  18. R

.

En ole vielä ottanut, kun oon pitkittänyt. Töiden takia on silti pakko ottaa, joten täytyy se varmaan tämän kierron aikana käydä ottamassa. Jotenkin kuitenkin mietin, että mahtaako vaikuttaa sitten mahdolliseen hedelmöittymiseen.. (n)
  19. R

.

Tänne voi päivittää huomiselle kp1. Olin koko päivän töissä hirveissä vatsakrampeissa ja äskön kun pääsin kotiin niin alkoi tuhru. Oon tästä jopa aavistuksen iloinen! Mähän sain ovisplussan tasan 2vko sitten ja tämä kierto jäi vain 30 päiväiseksi! Lyhin kierto puoleen vuoteen ja nyt on pieni...
  20. R

.

@W.we Voi ei, tsemppiä ja paljon voimia sinne taas uuteen kiertoon! ❤️ Meillä myös lastenhuone tyhjillään. Välillä seison siellä tyhmänä ja mietin, että ehkä vielä jonain päivänä pääsen sitä sisustamaan. Itseasiassa meiltä on pitkään puuttunut sieltä verhotanko kun rempattiin koko asunto...

Yhteistyössä