Hakutulokset

1. R

~Elokuiset 2020~

Mua ei edes väsytä tippaakaan eikä turvota. Rinnatkin täysin normaalit.. Mitenköhän tässä mahtaa käydä :unsure:
  2. R

~Elokuiset 2020~

Mä näin viime yönä untakin siitä, että oltiin varhaisultrassa ja sieltä paljastui tuulimuna. Yrittääköhän mun kroppa valmistella mua tähän? Mua on alkanut ahdistaa ihan hirveesti. Edelleenkään ei ole myöskään yhtään mitään oireita mihinkään suntaan. Olo on aivan täysin normaali, ellei jopa...
  3. R

Haaveena vauva 2020

Mä testailin plussan jälkeen ihan mielenkiinnosta eri testejä.. rfsu:n herkkä näytti paljon haaleampaa samasta näytteestä kun pc:n testi näytti jo selkeää viivaa. En siis itse testailisi sillä herkällä vaan nimenomaan vaikka pc:llä.
  4. R

~Elokuiset 2020~

@Helema Voi kuinka toivonkaan, että tuo olisikin jotain harmitonta vuotoa! Hirveästi jaksamista sinne. Mulla tuli tänään sellanen vahva ajatus mieleen, että mahtaako tuolla mahassa sittenkään olla mitään.. Onko kuitenkin tuulimuna.. Plussatestin jälkeen olisin halunnut kertoa kaikille olevani...
  5. R

~Elokuiset 2020~

@Kettupieni Meille ainakin kuuluu varhaisultra julkisella kun lapsettomuushoidoilla raskaus alkanut. Vai oletteko yksityisellä tehneet IVF hoidot? Täällä varhaisultra 16.12 jolloin pitäisi olla 7+1. Oon ymmärtänyt, että syke alkaa siinä rv6 jälkeen kuulua, mutta ei aina ennen rv7. @Calico Oon...
  6. R

~Elokuiset 2020~

@Pörröviltti Ihana kuulla, että neuvolasta lohduteltiin ja mieli parani! Mä en vaan pääse yli tästä järkyttävästä keskenmenon pelosta.. Taas tänään googlaillut, miten muut saaneet keskenmenon rv6-9 välillä. Tämä oli ensimmäinen plussa ikinä, kahden vuoden yrittämisen jälkeen. Jollain tavalla...
  7. R

~Elokuiset 2020~

Mä tein tänään aamulla CB:n digin ja sain siihen "Raskaana 3+". Olen tehnyt viikon sisällä ehkä lähemmäs 20 testiä ja lupasin itselleni, että lopetan kun saan digiin nuo viikot. Nyt on siis raskaustestien ostokielto! :D Tasan 2 viikkoa varhaisultraan.. Toivottavasti pieni pysyy mukana :barefoot...
  8. R

~Elokuiset 2020~

@Calico Meillä myös hoidoilla tämä plussa. Oma perhe ja läheiset ystävät tietävät kaikki meidän olevan hoidoissa, mutta kenellekään ei olla vielä plussasta kerrottu. Omalle äidille joudun todennäköisesti kertomaan jo aiemmin, kun meillä on yhteistä konserttia ja reissua tulossa. Muille ajattelin...
  9. R

~Elokuiset 2020~

@Calico Täällä "onneksi" moni tuntuu sanovan sitä, että oireita ei juuri vielä ole. Koitan siis itsekin saada aivot siihen moodiin, että pitäisi vähän rentoutua.. Ihan piinaavaa! Meillä on samana päivänä varhaisultra.. Tuntuu, että sinne on ikuisuus.
  10. R

~Elokuiset 2020~

@Ilonjaonnen Tuossahan on paljon oireita! Mulla ei ole siis tänään enää yhtään mitään.. Ei edes sitä pientä mahakipua eikä rintojen arkuutta.. :unsure: Meillä muuten näillä näkymin sama LA :love: Onko täällä ihmiset varanneet jo neuvolaa? En tiedä pitäiskö odottaa sinne varhaisultraan ja sen...
  11. R

~Elokuiset 2020~

@Helema Oliko sulla tuulimunassa silti kunnon raskausoireet ja testit kunnon plussia? Voi luoja kun tosiaan pelkää ihan hullun lailla keskenmenoa tai sitä tuulimunaa.. Jos päästään varhaisultraan asti ja siellä ei sykettä löydykään niin en tiedä miten kestän. @Sunshine90 Mulla ihan sama juttu
  12. R

~Elokuiset 2020~

Mulla näytti CB:n digi maanantaina "Raskaana 2-3". Tänään aamulla melkein tasavahvat viivat pregcheckin liuskaan. Lapsettomuuspolin hoitaja käski lopettaa testailun.. Hah.. Helpommin sanottu kuin tehty :D One stepin liuskoja mulla ei ole ollenkaan, joten en osaa sanoa niistä.
  13. R

~Elokuiset 2020~

Kertokaa etten ole ainut kenellä ei ole mitään oireita.. :unsure: Aavistuksen rinnat/nännit kosketusarat, mutta ei yhtään mitään muuta. Ei pahoinvointia, ei kylmyyttä, ei väsymystä (päinvastoin).. Stressaa tämä oireettomuus..
  14. R

~Elokuiset 2020~

Mulle nyt varattu alkuraskauden ultra lapsettomuuspolilla 16.12. Silloin pitäisi olla rv7. Miten näistä päivistä selviää.. Kauhea keskenmenon pelko koko ajan.
  15. R

~Elokuiset 2020~

Mä tuun ihan pikkasen tänne vaan huhuilemaan.. Plussan sain maanantaina. Omien laskujen mukaan laskettu olisi 3.8. Mulla kohonnut keskenmenoriski PCOS+endometrioosin vuoksi, joten pelon kanssa eletään. Hoidoilla tämä plussa nyt saatu.
  16. R

Haaveena vauva 2020

Kai mun tarvitsee uskaltaa luottaa.. Laitoin polille tänään aamulla myös viestiä positiivisesta tuloksesta. Tänään dpo17 eikä vieläkään leffaviivoja testiin, mutta plussa se on. Oireitakaan ei ole yhtään mitään, aavistuksen saattaa nännit olla kipeät jos oikein kovasti kuvittelen. Pelko on...
  17. R

Haaveena vauva 2020

@Keltasirkku- Meillä ei tästä plussasta vielä tiedä kukaan ja niin haluan sen pitääkin. Keskenmenon riski on kuitenkin suurentunut ja kun tätä on kohta 2 vuotta odottanut, niin en uskalla vielä kenellekään sanoa. Todennäköisesti jos varhaisultraan asti pieni pysyy matkassa ja siellä todettaisiin...
  18. R

Haaveena vauva 2020

Äh ja en näköjään ollut kirjautuneena.. Mutta minun viesti siis toi edellinen.
  19. R

Haaveena vauva 2020

@W.we Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Mulla nimenomaan "menkkaoireet" oli ainoat tuntemukset ennen plussaa. Jännityksellä odotan sun aamun testiä! @Karpalo88 Onnea ja tarrasukkia! Mulla on nyt dpo16 ja raskaustesti suurinpirtein samaa näyttää kun sulla.. Odotin jo vahvempaa viivaa tänään (n)...
  20. R

Haaveena vauva 2020

@W.we Oho, ompas selkeä roskishaamu! Jospa kuitenkin.. Mä tein nyt illalla vielä muutaman tunnin pidätyksellä digin. Ajoittain tulee aivan järkyttäviä vatsakipuja. En saa edes miehelle vastattua kun iskee ihan puskista ja hyvä kun hengitettyä saa. Muistuttaa niin endometrioosikipuja...

Yhteistyössä