@Helema tosi ikävä kuulla! Toivotaan, että kyseessä vain hematooma tms. Jaksamista tämän kaiken keskellä!
mulla on TÄYSIN samat fiilikset! Ja tosiaan samaan aikaan se ultra. CB:n digitkään eivät ole vieläkään saapuneet! Näkis onko viikot edes noussut..@Helema Voi kuinka toivonkaan, että tuo olisikin jotain harmitonta vuotoa! Hirveästi jaksamista sinne.
Mulla tuli tänään sellanen vahva ajatus mieleen, että mahtaako tuolla mahassa sittenkään olla mitään.. Onko kuitenkin tuulimuna.. Plussatestin jälkeen olisin halunnut kertoa kaikille olevani raskaana ja nyt tuntuu, että toivottavasti ei kenellekään joudu sanomaan, ettei joudu selittelemään myöhemmin. Varhaisultraan tuntuu olevan ikuisuus!
ai neuvolakin sattui samalle päivälle?! Hauskaa! Mä olin tänään aivan paineessa kun testasin töiden jälkeen! Ajattelin että viikot tulee olemaan liian pienet ja pissakin ollut vaan 2,5h rakossa ja vaikka mitä! Tuuletin tätä testiä enemmän kuin ekaa Mulla on edelleen 3 digiä kaapissa! Huh.. en olis uskonut että minusta kuoriutuu tällainen testihulluHauskaa @Calico , meillä on samat varhaisultrapäivät ja samat neuvolapäivät Mun tekis hirveästi mieli käydä taas ottaa hcg verestä että näkis onko se noussut niinkuin pitää. Kävin siis viime viikolla kahdesti ja hyvin nousi siinä välissä. Tuntuu vaan niin pitkältä odotus varhaisultraan että haluais tietää jotain edes. En tiiä uskallanko kokeilla viikkonäyttöä jos se jostain syystä näyttäis ”huonoja” viikkoja niin sekoaisin varmaan huolesta.
mä olen kanssa yleensä todella rauhallisesti testien kanssa. Ensimmäinen testi tehdään silloin kun on käsketty, veritesti ja se on siinä. No näin mentiin taas mutta nyt on pissattu ovulaatiotesteihin, uuteen digiin ja vaikka mitä@Calico mä jotenkin vannoin että nyt en tee digejä, aikaisemmilla kerroilla seurannut viikkoja ja silti mennyt kesken. Mutta mutta nyt alkoi jotenkin houkutella että pitäiskö se kuitenkin edes yksi digi käydä ostamassa oon tehny vasta yhden ainoan liuskatestin, huomenna seuraava, oon nyt ollut jotenkin liian rauhallinen tän testailun suhteen
Mä olen pariin raskausappiin saanut elokuun alun LA mutta neuvolan omat sivut näytti heinäkuun loppua?? Et en mäkään tiedä vielä mihin ketjuun kuulun lopullisesti Mut kiva kun oot täällä meitä moikkaamassa@odotuksenodotus ja @Calico Huutelen täältä taustalta ihan väärässä ryhmässä (LA olis kai 29.7. jos tuolla nyt jotain on...): en mä ole vielä mitään neuvolaa varannut! Tänään 6+0 ja ultra on viikon päästä, sitten vasta uskallan varata ajan jos ihan oikeasti oon raskaana. Olen muutaman kerran googlaillut tuulimunia ja kohdunulkoisia, mutta ei niitä vissiin voi mistään etukäteen päätellä, että tietäis mikä siellä ultrassa odottaa. Kamalan epätodellinen olo, joten tietysti odotan huonoja uutisia.
Harmillista, mutta niin lohdullista, että täällä hermoilee yksi jos toinen samojen pelkojen kanssa! Niin, ja minulla on ollut sellaisia pieniä nipistelyjä eri puolilla alavatsaa ja nivusia. Sittenhän heti säikähdin, kun niitä ei eilen tuntunut Tänään puolestaan taas ollut pikkuisen nippailua. Ei kuitenkaan varsinaista kipua missään vaiheessa.Ymmärrän teitä muita hyvin, joilla on kova keskenmenon/tuulimunan/kohdunulkoisen pelko tällä hetkellä. Tuntuu, etten ole oikein edes työkykyinen tämän pelon kanssa. Mulla on myös lapsettomuustausta.
Pitäisi vain koittaa luottaa, että tilanteet menee niin kuin menevät, enkä itse voi asioihin vaikuttaa. Silti googletan koko ajan oireita, yms.
Onko teillä muilla ollut alavatsakipua? Mulla on kipua, joka voimistuu iltaa kohden. Aamuisin ei tunnu mitään.
Äh, neuvolan takaisinsoitto- ja neuvontapalvelukin on tänään pois käytöstä. Samoin teratologinen tietopalvelu. Pitäisi varmistaa parin lääkkeen turvallisuus...
Hei @Hedvig ja tervetuloa mukaan! Ja onnittelut tietenkin plussasta! Toivotaan että pikkuinen pysyy matkassa mukanaHei kaikki!
Minäkin varovaisesti kurkin tänne. Plussa saatu lauantaina, viiva on tähän saakka vahvistunut kahdella uusintatestauskerralla. Lapsi olisi esikoinen. Tällä hetkellä viikot arviolta 4+2, ja la olisi tod.näk. 10.-12.8. Taustalla on yksi kkm viime keväällä. Ikää minulla 35 ja miehellä 40.
Huh mitä tunteiden vuoristorataa tämä alku on ollut! Olemme yrittäneet olla asenteella, että iloitaan ja nautitaan nyt, ja surraan sitten jos tämänkin raskauden kanssa käy huonosti. Pelko keskenmenosta on silti kalvanut, vaikka tiedän että ei pitäisi stressata etukäteen Olen nukkunut viime aikoina tosi huonosti, ja viime yönä skannailin huolissani oireita, koska olin päivällä ollut oireeton ja pelko keskenmenosta tuli heti kummittelemaan. Voi hittolainen tätä! Toisaalta niin onnellinen ja kiitollinen olo, toisaalta ihan stressaantunut ja ahdistunut
Ihana kun on tällainen vertaistukipalsta, kuten tuolla vauvakuumepuolellakin!
@Helema toivon kovasti, että kyseessä olikin vaaraton, väärä hälytys! Kerro sitten miten tilanteesi etenee
huh! Onneks en ole ainut mokaaja!@Calico no todellakin! Mäkin tänään vedin lakritsia ja tajusin saman, että hitsit, tässähän täytyy rueta vahtimaan mitä suuhunsa pistää!