Hakutulokset

  1. hillanella

    Marraskuiset 2018

    @Kaapoli Suosittelen erittäin erittäin lämpimästi ilmatäytteisiä renkaita! Meillä Briot, jossa ensin synteettiset renkaat. Ensimmäisten lumien tultua huomattiin, että kerää lumet pyörien ympärille -> pyörät kuin monsteriauton pyörät vähän matkan jälkeen. Ilmatäytteiset ei kerää lunta samalla...
  2. hillanella

    .

    Oon sivusta seuraaja, ikuinen "kuumeilija", mutta on kuitenkin pakko ottaa kantaa tuohon ylipaino -keskusteluun. Itse tosiaan 2011-2012 olin sairaalloisen ylipainoinen mitoilla 168cm ja painoa 120kg ja rapiat. Oltiin yritetty esikoista silloin reilu kaksi vuotta ilman hoitoja tai...
  3. hillanella

    Marraskuiset 2018

    @Sonde Onko sulla seisoma vai päätetyö? Et pääse taukkariin lepäämään? Ootko neuvolasta kysellyt apua? Tai mahdollisuutta sairaslomaan? (auttaisko lepäily ½viikkoa kotona?) Itsellä illan mittaan tulee pahaa kipuilua, joka äityy huimaukseen, pahaan oloon ja oksenteluun. Olen kuitenkin päätetyössä...
  4. hillanella

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Mielenrauhan takaamiseksi suosittelen hakeutumaan terveyskeskuksen kautta verikokeisiin. Voi kertoa, että epäilee raskauden todellisuutta. Siellä saa varmaa tietoa, onko istukkahormonin tuotanko raskautta puoltavalla tasolla - vastauksen saa yleensä samana (ilta)päivänä, jos on käynyt aamulla...
  5. hillanella

    Erittäin kova tyttöfiilis, ultrassa luvattiin poika

    Kyl mie vaan uskon siihen, että äidin vahva vaisto voi olla oikeassa ellei osata sanoa 100% varmuudella. Tottakai tilanteessa, jossa vehkeet näkyy niin voi olla kohtalaisen varma tuloksesta. On kuitenkin tapauksia, jossa "täysin varmat ultrantulokset" ovat olleetkin toista. Onko sykkeet olleet...
  6. hillanella

    Marraskuiset 2018

    Suosittelen, jos haluaa mielenrauhaa :LOL: Me käytiin Helsingin PerheArtessa (79e) ja oli niiiiiin ihana kokemus, kun näkyi pikku sykerö siellä ja sykkeet :X3: Oli ehdottomasti parhaita "sijoituksiani" eli suositteluni. Käytiin viikolla 7+0. Tervetuloa mukaan uusille plussanneille :love...
  7. hillanella

    Marraskuiset 2018

    Mä voin vaan kuvitella! Mä teen kuolemaa pelkästään näyttöpääte työssä :LOL: Tsemppii! Samaa ongelmaa mitä muilla - TURVOTUS!! :confused: Hoikka kroppaisena alavatsa selvästi pullistunu (painoa myös +6kg ilman että ruokavalio muutoksia, paitsi banaanin yösyöminen pahoinvointiin). Nää oversize...
  8. hillanella

    Marraskuiset 2018

    Oliko täällä jo uniongelmaisia? Yritin lueskella pari sivua taaksepäin mutten onnannu bongaamaan .. Facebookissa ei tuu pyörittyä, kun mobiililaite tekee todella huonon olon, työkoneella ei pääse facebookiin. Mulla menee yöt kutakuinkin näin jo viimeiset 2 viikkoa - klo 21 nukkumaan - klo 23-00...
  9. hillanella

    Toiveena vauva 2017-2018

    Normaalina raskaudenaikaisena hCG-pitoisuuden kehityksenä pidetään arvojen kaksinkertaistumista puolessatoista vuorokaudessa. Normaalisti tämä kehitys jatkuu koko ensimmäisen raskauskolmanneksen ajan. Selkeät poikkeamat arvojen nousutahdissa voivat kertoa ongelmista raskauden kulussa. Liian...
  10. hillanella

    Marraskuiset 2018

    Mustikat auttaa, kun syö 2-3dl. Apteekista voi kysellä myös mm. Pegorionia oon itse käyttänyt (juotavaan tai jogurttiin sekotettava jauhe) (y) Pystytkö ennen tätä päivää juomaan vielä kahvia? :eek: Mulla teki pahaa jo ennenku plussasin eli "kahvikuivilla" jo monta viikkoa, minä, joka ennen...
  11. hillanella

    Marraskuiset 2018

    Halusitko tuon termin saikkutodistukseen vai antoiko lääkäri edes muita mahiksia? Sulla lienee vakkarisuhde töissä? :) (Mä en uskaltais tollaista saikkutodistusta töihin kiikuttaa, etenkään näin koeajalla ollessa :oops:)
  12. hillanella

    Marraskuiset 2018

    @Nadine88 Taisi olla juuri siun kirjoitus, nyt kun katselin taaemmas takaisin. 200e olisi kyllä aivan liikaa :confused: Mulla oli sinällään onnea, kun pk seudulle ajaa viel kohtuullisessa ajassa, että pääsin tuonen 79 eurolla (y)
  13. hillanella

    Marraskuiset 2018

    Eiks ookki mahtavaa? :LOL: Sun sopiikin ostaa raskausvaatteet hyvissä ajoin :love:
  14. hillanella

    Marraskuiset 2018

    AAA! Onnea kaikille uusille plussanneille! :love: Ja tervetuloa mukaan kuumeilemaan! (y) Täällähän on tapahtunut ihan sikana viikonlopun aikana :eek: @Sonde Apua toi sun tilanne! Miten TK voi olla noin huonosti organisoitu, et lätkii vuoronumerot? Eikö kaikki paikkakunnat oo melkein siirtyneet...
  15. hillanella

    Marraskuiset 2018

    Pakko jo sanoa, että olisi erittäin huolestuttavaa, jos jokaiselta pitäisi saada jonkin maallinen hyväksyntä plussatestien teolle. Tämä EI ollut tarkoitukseni kysymyksessä vaan kysyin mielestäni kohtuullisen asiallisesti miksi testataan moneen kertaan, koska itse en vaan ymmärrä. Aina saa...
  16. hillanella

    Marraskuiset 2018

    Äitiyspakkaus oli ihan huippu! :love: Tosin, etenkin tuo vahvan värikäs potkari pahensi pahaaoloa :poop: Mietin, et miks porukka testaa noita raskaustestejä miljoonia? Eikai se siitä muutu ellei vuodot ala? :censored: Jos ei usko tulosta niin miksei ota kuvaa testistä? Saatikka jos epäilee...
  17. hillanella

    Marraskuiset 2018

    Kerro sitten miten ultrassa kävi (y):love:
  18. hillanella

    Marraskuiset 2018

    Tää on valitettavasti jotai mihin on pakko tottua melkee viikoille 12 saakka :sick: Koetetaan kestää sillä kaiken hyvän edestä tässä kaiketi kärsitään :whistle:(y) Mulla reilu viikko tätä jatkuvaa "huonoa krapulaa" (oksettaa, oksu ei tuu, kylmä/kuuma -vaihtelut) ja töissä pitäis päätetyössä...
  19. hillanella

    Marraskuiset 2018

    Mä samaistun niin @Minimustikka sun raapustukseen. Suosittelen nyt kuiteski irrottaa aikaa kotitöistä lepäämiselle, jos liikunta on hyvinvoinnin ja jaksamisen kannalta ehdoton henkireikä. Kotona ei aina tarttee olla vimpan päälle vaan voi vähän sulkee silmiään pölypalloilta. Summasummaarun, eli...
  20. hillanella

    Marraskuiset 2018

    Hyvä käydä varmistamassa, mutta normaaliahan on menkkamaiset ja vihlovat kivut (kohtu muuttuu, neste kerääntyy, hormonit...). Tsemppiä! Me pietään peukkuja sulle (y)(y)(y)

Yhteistyössä