Erittäin kova tyttöfiilis, ultrassa luvattiin poika

  • Viestiketjun aloittaja Syyskuun äippä
  • Ensimmäinen viesti
Syyskuun äippä
Hei!
Mulla on ollut ihan alusta asti tyttöfiilis ja se vahvistuu koko ajan mitä enemmän raskausviikkoja tulee. Meille luvattiin rakenneultrassa että tulisi poika. Näin siellä ainoastaan kivekset ja sellasen ”tapin” ja odotin että kätilö sanoisi että tyttö mutta sanoikin poika.
Poika on kyllä enemmän kuin tervetullut mutta silti tyttöfiilis on kova.
Onko muilla luvattu toista vaikka oma fiilis on päinvastainen? Ja mitä syntyi? :)
 
vierailija
Muistetaan nyt kuitenkin että se "tyttöfiilis" ja "poikafiilis" ovat korvien välissä olevia asioita kuten vaikka enneuni siitä että tuleva mies tulee olemaan tummahiuksinen. Joskus käy niin että kuitenkin vaaleaan rakastuu, tai niin että lääketieteelliseen tutkimukseen perustuvalla tavalla tehty arvio sukupuolesta on varmempi kuin se kahvinporoista ennustettu. :)
 
Kyl mie vaan uskon siihen, että äidin vahva vaisto voi olla oikeassa ellei osata sanoa 100% varmuudella. Tottakai tilanteessa, jossa vehkeet näkyy niin voi olla kohtalaisen varma tuloksesta. On kuitenkin tapauksia, jossa "täysin varmat ultrantulokset" ovat olleetkin toista.

Onko sykkeet olleet mitä tasoa? Pojilla matalat (n. 140) ja tytöillä korkeat (n. 150+)

Miulla tällä hetkellä samat fiilikset, tyttöfiilis, mutta uskon kuitenkin, että sieltä pojaksi paljastuu kesäkuun rakenneultrassa :LOL:
 
Syyskuun äippä
Kyl mie vaan uskon siihen, että äidin vahva vaisto voi olla oikeassa ellei osata sanoa 100% varmuudella. Tottakai tilanteessa, jossa vehkeet näkyy niin voi olla kohtalaisen varma tuloksesta. On kuitenkin tapauksia, jossa "täysin varmat ultrantulokset" ovat olleetkin toista.

Onko sykkeet olleet mitä tasoa? Pojilla matalat (n. 140) ja tytöillä korkeat (n. 150+)

Miulla tällä hetkellä samat fiilikset, tyttöfiilis, mutta uskon kuitenkin, että sieltä pojaksi paljastuu kesäkuun rakenneultrassa :LOL:
Itse kuulin että kätilö sanoi että 157 olisi ollut syke mutta jostain kumman syystä hän kirjotti äitiyskorttiin että 140 olisi syke. Rakastaisin poikaa yhtä paljon mutta olisi tyttö mukavaa vaihtelua. Suvussa jo ennestään poikia paljon :D
Kätilö muistaakseni sanoi että”kyllä tämä näyttäisi mielestäni pojalta”.
 
vierailija
Joskus myös kun kovasti toivoo alkaa itsekin uskoa siihen. Luottaisin kätilön arvioon ja jos oikein mietityttää, käy yksityisellä pyytämässä uusi arvio.
Harvemmin poikaveikkaus menee kuitenkaan pieleen.
 
vierailija
Joskus myös kun kovasti toivoo alkaa itsekin uskoa siihen. Luottaisin kätilön arvioon ja jos oikein mietityttää, käy yksityisellä pyytämässä uusi arvio.
Harvemmin poikaveikkaus menee kuitenkaan pieleen.
Tää on kuitenkin esikoinen ja kuulin että ultrat loppu tähän rakenne ultraan niin voiko esim neuvolasta pyytää ylimäärästä käyntiä ultrassa?
 
Muistetaan nyt kuitenkin että se "tyttöfiilis" ja "poikafiilis" ovat korvien välissä olevia asioita kuten vaikka enneuni siitä että tuleva mies tulee olemaan tummahiuksinen. Joskus käy niin että kuitenkin vaaleaan rakastuu, tai niin että lääketieteelliseen tutkimukseen perustuvalla tavalla tehty arvio sukupuolesta on varmempi kuin se kahvinporoista ennustettu. :)
Itse olen tiennyt tulevan sukupuolen ensimmäisestä kuukaudesta lähtien. Mielestäni pikemminkin outoa olisi, jos ei tietäisi.
 
vierailija
Alusta asti vahva tyttöolo. Raskaus oli alusta asti erilainen kuin esikoispojan kohdalla.
Ensimmäisessä raskaudessa ei ollut mitään oireita ja olin hyvässä kunnossa.
Toisessa raskaudessa oli pahoinvointia ja iho kukki, ultrassakin epäiltiin tyttöä. Synnytykseen asti olin melko varma tytöstä, ihana poika kuitenkin tuli.
Onneksi ei tullu ostettua mitään kauhean tyttömäisiä juttuja... :D
 
vierailija
Tyttö fiilis oli koko raskaus ajan koska toivoin tyttöä kun esikoinen on poika. Ultrassa näkyi että toinen poika oli tulossa :). Yhtä onnellinen kuitenkin olen että poika tuli kyllä me se tyttö vielä ehditään tekemään
 
vierailija
Itse olen tiennyt tulevan sukupuolen ensimmäisestä kuukaudesta lähtien. Mielestäni pikemminkin outoa olisi, jos ei tietäisi.
Olisi outoa, jos äiti ei jollain yliluonnollisilla telepaattisilla kyvyillään tietäisi asiaa, joita ei millään tieteellisellä keinollakaan ensimmäisen kuukauden solumöykystä selville raskautta keskeyttämättä?

"Sen vaan tietää".
 
Olisi outoa, jos äiti ei jollain yliluonnollisilla telepaattisilla kyvyillään tietäisi asiaa, joita ei millään tieteellisellä keinollakaan ensimmäisen kuukauden solumöykystä selville raskautta keskeyttämättä?

"Sen vaan tietää".
Niin oli outoa. Toki toiset osaavat kuunnella kehoaan tarkemmin kuin toiset.
Mutta mielestäni ei ole mitään outoa siinä, etteikö nainen olisi kyjenevä aistimaan, minkä tyyppinen ihminen hänen sisällään kasvaa.
Monia asioita on (toistaiseksi) mahdotonta tieteellisesti tutkia/todistaa. Ei se tarkoita sitä, etteikö asia voisi olla tosi.
 
Pähkinämama
Kyllä mä molemmista muksuista "tiesin" sukupuolen jo siinä vaiheessa kun epäilin raskautta. Ultrissa sanottiin ettei haluta sukupuolta tietää, vaikka molempien kohdalla tyttönä/poikana koko raskausajan puhuttiinkin. Kummatkin oli oikein ja kaksosraskaudestakin tiesin vaikka vasta synnytyksen jälkeen alkuraskaudessa ulosvuotaneen istukka kaavittiin ja pojan menetys varmistui.
 
vierailija
Niin oli outoa. Toki toiset osaavat kuunnella kehoaan tarkemmin kuin toiset.
Mutta mielestäni ei ole mitään outoa siinä, etteikö nainen olisi kyjenevä aistimaan, minkä tyyppinen ihminen hänen sisällään kasvaa.
Monia asioita on (toistaiseksi) mahdotonta tieteellisesti tutkia/todistaa. Ei se tarkoita sitä, etteikö asia voisi olla tosi.
50% mahdollisuudet fiilistellä eli arvata oikein. Kolikkoa heittämällä saa täsmälleen yhtä luotettavan lopputuloksen, mutta eihän siinä ole sitä ”fiilistä”. :LOL:
 
vierailija
Joo, en kyllä usko minäkään että "sen vaan tietää". Kaipa se on mahdollista että jollain ihmisellä on jotain yliluonnollisia ennustajan kykyjä, mutta 99,9% naisista ei todellakaan tiedä vaan puhdasta arvailua se on.

Itsellä oli esikoisesta ajatus ja oletus, että hän olisi poika ns. työnimikin oli Väinö/Väiski, mutta kyllä hän sitten oli kumminkin tyttö. Tämä selvisi rakenneultrassa. Toisesta en miettinyt asiaa sen kummemmin, koska raskaus oli ihan samanlainen kuin ekakin niin arvelin että josko olisi toinen tyttö. Mutta poika hän sitten olikin.

Sisko odotti kovasti tyttöä ja rakenneultran mukaankin heille olisi tyttö tulossa, mutta poika syntyi. Luonto järjestää edelleen näitä yllätyksiä.
 

Yhteistyössä