Hakutulokset

  1. L

    Mitä mieltä nimestä Leo?

    Kertokaapas =)
  2. L

    Vielä kuparikierukasta...

    Moi! Täällä on ollut keskustelua kuparikierukasta. Olen menossa ottamaan sellaisen reilun viikon kuluttua. Haluaisin kuulla myös positiivisia juttuja siitä. On vaan tullut aika paljon negatiivisiä kertomuksia kyseisestä kapistuksesta... Jäin vaan itse miettimään, että otanko ollenkaan ko...
  3. L

    istuimista ja autoista

    Minäkin haluaisin tietää millaisia autoja teillä on. Meille on tulossa kaksoset. Esikoinen 1.5v istuu Akta Graco Cosmicissa ja pitäisi vielä mahtua 2 turvakaukaloa auton takapenkille koska edessä turvatyyny. Valmiina meillä on Akta Gracon "telakkamallinen" turvakaukalo. Pitäsi ostaa vielä...
  4. L

    Ratsastus

    Suositelkaa ratsastuskoulua/tallia Helsingistä. Olemme muuttamassa Helsinkiin. Vanhin lapsista (7v.) aloitti ratsastamisen nyt syksyllä joten jatko paikka on hakusessa.
  5. L

    Tavataanko,eri kaupungit pinoon-uusia tuttavuuksia

    \ Pohjois-tuusulassa asutaan
  6. L

    Kerrosänky asiaa kyselen

    Moi! Minkäs ikäisiä lapsia teillä nukkuu kerrossängyssä ja mihin ikään asti se on `riittänyt`? Onko kellään tietoa tai kokemusta Jubee-kerrosängystä, ainakin Kodin 1 myy sitä sitä? Kiinnostaa sen yläsängyn turvalaidan syvyys, eli onko se tarpeeksi syvä sänky pikkuiselle nukkujalle! Ja infoa...
  7. L

    Tavataanko,eri kaupungit pinoon-uusia tuttavuuksia

    Täälllä toinen keski-uudeltamaalta =)
  8. L

    Kokemuksia Jubee lasten/nuorten kalusteista...

    Moi! Kyselen kokemuksia Jubee lasten/nuorten kalustesarjasta, ainakin Kodin 1 myy niitä. Onko ne toimivia ja kestäviä käytössä? Kivoja ideoita myös pienellä ikäerolla olevien pienten sisarusten yhteiseen huoneeseen! Kerrossänkyä ollaan ajateltu, tilan säästämiseksi. Minkä ikäisiä lapsia teillä...
  9. L

    HELP!!!

    Minulla tälläinen ongelma....Kuparikiurukka on ollut noin reilu vuoden ja orgasmin saaneena maha tulee aivan mielettömän kipeeksi....mistä voi tällänen johtua??? :ashamed:
  10. L

    mahakipu seksin jälkeen

    mulla ainakin sattu just tollai sillon kun "tärppäs". Poika syntyi 9kk kuluttua...
  11. L

    Pienillä viikoilla syntyneistä kokemuksia

    Onko kokemuksia lapsista, jotka on syntyny pienillä viikoilla kuitenkin noin 33-34 jälkeen? Joutuiko pitkään olemaan sairaalassa? Oliko millasia ongelmia? Mites nyt jälkeen päin? Kiinnostaa, kun itsellä on ennenaikaisuuden uhkaa... Nyt viikkoja kasassa 33+2.
  12. L

    kumpi parempi

    meillä on ollut jo muutama uusi mondeo eikä kyllä oo mikään vaivaton auto. Jokaisessa on jotain vikaa ollu vaikka siis uutena ostettu. Mitsuja oli myös muutamia ennen merkinvaihtoo ja oli kyllä huomattavasti vaivattomampi auto..
  13. L

    Varoitan!

    meillä on ollut aina rasavill haalarit lapsilla ja ne on tosiaan olleet hyvät vaikkakin hinta on lassiehen verrattuna kaksinkertainen mutta kestää myös useamman lapsen käytössä sama puku.kannattaa kokeilla.rasavill jälleenmyyjät löytyy rasavillin sivuilta www.rasavill.fi
  14. L

    Koira-allergia

    meillä poika 3.5v. ja hänellä allergia koiriin ja kissoihin.oirehtii niin että iho kutisee ja tulee nokkosrokon tyyppistä ihottumaa taipeisiin ja pyllyyn.ei oo testattu lääkärissä kun lääkäri sano et on niin selvät oireet et ei tartte testiä.poika ei saa oireita jos ei koske eläimiin eli voi...
  15. L

    Periytyykö vanhempien allergiat?

    meillä kans molemmat allergisia siitepölyille ja eläimille ja minä itse alleginen joillekin ruuille,lapsillamme 2 vanhimmalla oli vauvana maitoallergia ja pojalla on eläin allergia ja pinimmällä tytöllämme on vaikeita lääkeaineallergioita,joten kyllä noi lapset aina taitaa jonkun allergian saaha...
  16. L

    ison lapsen synnyttäjät!!

    mulla kans poikaa veikattiin yli 4 kiloiseksi ja oli kauhuissani koska tuntu et ei se minusta pihalle tule,mutta kun synty niin paino 3990g.no olihan siinäkin tekeminen mut kyllä se tuli ihan normaalia kautta ilman apuja eli kyllä normaali äiti aika paljon venyy kun on pakko.olihan se vauva tosi...
  17. L

    Meilikavereita vailla

    täällä myös pian kolmekymmpinen naimissa oleva vielä lapseton vailla kavereita. tarja14@luukku.com
  18. L

    toimiiko teillä vauva-lehden sivut?

    Olen yrittänyt useita kertoja eikä toimi, ainakaan meikäläisellä!
  19. L

    1977 syntyneitä? =)

    Eli heinäkuu-77
  20. L

    reimatecin haalarit!

    \ Muutama viikko sitten Travallen tehtaanmyymälässä kaikki tän vuoden mallit oli ihan ovh-hinnoilla. Vain jotain mallipukuja oli halvemmalla eli ton tehtaanmyymälän osalta kannattaa odottaa aleja. Ja se on tosiaan auki vaan pe ja la johonkin aikaan.

Yhteistyössä