reimatecin haalarit!

Mistä voisi ostaa edullisesti reimatecin tämän vuoden malliston talvihaalareita edullisesti+ hanskat ja pipot? Onko netin kautta edullisinta? Onko joku käynyt Parkanon tehtaanmyymälässä? Mitä siellä maksaa?

 
haa, parkanossako on reiman tehtaanmyymälä??? tosin, ihan aini en usko et niistäkään sen huokeemmalla saa, löytyy vain paremmin kaikki mallit... mut jos joku lähellä asuva vois kurkata sieltä hintoja niin olis kyl tosi kiva...
me asutaan travallen tehtaanmyymälän ihan vieressä mut eipä vain ole koskaan tullut käytyä :ashamed: jospa ottais oikke projektiksi.. ;)
 
Reiman Kankaanpään myymälästä ei juurikaan saa haalareita sen halvemmalla kuin norm. kaupastakaan ainakaan tämän vuoden malleja. Reima myy kyllä halvemmalla viimevuoden malleja ja kakkoslaadun tuotteita, esim. itse ostin reimatecin talvihaalarin joka oli kakkoslaatua maksoi muistaakseni 79? kun norm. hinta yli 100?. en ole vielä ainakaan mitään vikaa siitä löytänyt.
 
tyttöjen äippä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2004 klo 10:06 ÄitiMaa kirjoitti:
no, mä meen tänään käymään tos travallen tehtaanmyymälässä niin saa tietää onko se sen halvempi... onkohan cittarin puku remu-puku?
Jeps remu puku on :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2004 klo 10:06 ÄitiMaa kirjoitti:
no, mä meen tänään käymään tos travallen tehtaanmyymälässä niin saa tietää onko se sen halvempi... onkohan cittarin puku remu-puku?
Muutama viikko sitten Travallen tehtaanmyymälässä kaikki tän vuoden mallit oli ihan ovh-hinnoilla. Vain jotain mallipukuja oli halvemmalla eli ton tehtaanmyymälän osalta kannattaa odottaa aleja. Ja se on tosiaan auki vaan pe ja la johonkin aikaan.
 
juu, niin totesin et huom on mentävä uusix...
mikä on tehtaanmyymäläm idea, jos sieltä ei saa yhtään halvemmalla :/ luulis, et hinta vois olla pienempi kun kaikki ylimääräset välikädet jää pois...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2004 klo 13:11 päkä kirjoitti:
Reiman Kankaanpään myymälästä ei juurikaan saa haalareita sen halvemmalla kuin norm. kaupastakaan ainakaan tämän vuoden malleja. Reima myy kyllä halvemmalla viimevuoden malleja ja kakkoslaadun tuotteita, esim. itse ostin reimatecin talvihaalarin joka oli kakkoslaatua maksoi muistaakseni 79? kun norm. hinta yli 100?. en ole vielä ainakaan mitään vikaa siitä löytänyt.
Meidän lähiputiikissa oli myös noita Reimatecin kakkosluokan haalareita ja takkeja+housuja puoleen hintaan eli esim. haalari 79,- (taisi olla Reimatec+). Myyjä sanoi ja kylteissäkin luki, että puvut eivät ole 100% vedenpitäviä eli saumoissa voi olla vikaa. Toki voi käydä tuuri ja osua hyväkin kakkoslaatu omalle kohdalle. Itse en uskaltaisi ottaa riskiä, sillä mun mielestä juuri tuo vedenpitävyys on Reimatecin iso plussa.
 

Yhteistyössä