Hakutulokset

  1. E

    Epparihaavan jälkikivut

    Tämä ei ehkä ole mukavaa kuultavaa, mutta kun itse kävin osittain samasta syystä yksityisellä gynellä n. 5 kk synnytyksen jälkeen, lääkäri totesi, että joillekin naisille episiotomia jättää pysyvän vaivan. Onhan se luonnollista, onhan kyseessä leikkausarpi, joka sattuu olemaan vielä erittäin...
  2. E

    Smartballs

    Hei! Sain tänään netistä tilaamani smartballsit enkä ole ihan varma kuinka niitä nyt tulisi käyttää. Synnytin 1 v ja 2 kk sitten, ja lantionpohjan lihakset ovat edelleen tosi heikossa kunnossa. Virtsa ei karkaa, mutta en myöskään voi esim. käydä juoksulenkillä. Terveydenhoitajan mukaan kohtuni...
  3. E

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Oon mä aina välillä yrittänyt käydä lukemassa muiden kuulumisia, mutten ole omia ehtinyt sen kummemmin kirjoitella. On se kumma kun aina on mukamas liian kiire. Lähinnä mun kiire johtuu työhommista ja nyt alkaa pikku hiljaa tuntumaan, ettei huvittais kyllä yhtään. Tämän kuun vielä kun jaksais...
  4. E

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Moi vaan kaikille! Sattumalta eksyin näille sivuille ja päätin heti muutaman sanan tänne raapustaa. Huomasin, että aika monella muullakin olis kevät vauva tulossa. Ensimmäistä tässä kans odotellaan ja rv 12+5 olis nyt menossa. Viime viikolla oli ensimmäinen ultra ja kaikki näytti olevan...

Yhteistyössä