Hakutulokset

  1. Milla 68

    tule, rakkaus, mene

    Hmm, tuolle ole mies älä hiiri kommentille haluaisin sanoa että itse ainakin olen huomannut että tosiaan aivan nuorena sitä etsi sellaista räiskyvää ei niin keskustelutaitoista kummpania mutta kun ihminen aikuistuu niin usein juuri nuo asiat ovat syynä liiton päättymiseen. Aikuinen ihminen...
  2. Milla 68

    en enää jaksa,..

    Hei vaan kaikille.. Tässä yksi ajatus. Mulla on kiltti mies mutta jättää kaikki tavaransa pitkin ja poikin, eikä löydä edes pyykkikoria vaan vaatteet on useimmiten lattialla mutta olen huomannut että hän haluaisi auttaa paljon enemmän mutta miehet näkee kodin jotenkin erilailla. Ei monikaan mies...
  3. Milla 68

    Omituista!?

    Juu juuuu minä taas olen elävä esimerkki tyypillisestä naisesta jolle mikään ei ole koskaan hyvä.. Minäkin haluan et mun mies pitää itsestään huolta, mutta kun hän alkoi laittautua liikaa ja osteli uusia vaatteita niin tulipa mieleen heti että onko hän rakastunut johonki toiseen.. Nauraa, että...
  4. Milla 68

    tule, rakkaus, mene

    Hmm.. Usein on myös niin ettei me ihmiset arvosteta , tarvita tai haluta samanlaisia asioita. Kaikille ei ole hellyys tai seksi tai keskustelut tärkeitä ja silti he voivat kokea olevansa onnellisia. Itse kun lähdin uuteen suhteeseen ,18 vuoden ensimmäisen liiton jälkeen, kerroin jo etukäteen...
  5. Milla 68

    Kapakoitten kuningas

    Voi tuo onkin niin uskomatonta miten miehillä on yleensä niin helppoa kaikki, ajatteles jos nainen tekis noin? Ei se yleensä vaan käy.. Ja onko niin että miehiä täytyy aina herätellä tai ravistella ennen kun he tajuavat mitä ovat tekemässä.. No mutta asiaan: Koita puhua miehellesi miltä se...
  6. Milla 68

    Mistä tietää rakastaako?

    Yksi merkki voi olla se että tunteeko erossa ollessaan ollenkaan ikävää.. Jos on mahdollisuus jostain syystä olla pidemmänkin aikaa erikseen niin silloin voi tarkastella itseään. Myös se on hyvä mittari että haluaako olla ja viettää aikaa puolison kanssa vai onko ihan sama missä hän menee ja...
  7. Milla 68

    voika kahta rakastaa?

    Pakko lisätä vielä! Kysyjä esittää alussa aivan selkeän kysymyksen.. Ja vastasin siihen oman mielipiteeni, näinhän se täällä menee... Vastauksia tulee useimmiten puolesta ja vastaan, eikös vaan? Jokainen tottakai ymmärtää että täällä ei ole mitään ehdottoman oikeita vastauksia kellään vaan omia...
  8. Milla 68

    voika kahta rakastaa?

    Voi hyvänen hylky taas... Varmaan sanoin että minun kirjoitus on ainoa oikea, eikö? Ilmaisin kyllä että se on minun mielipiteeni..mutta täällä saa aina jonkun niskaan..Enkä ole edes puhunut omasta rakkaudestani sanaakaan, mutta osasit jo päätellä senkin. Olkoon, en enää jaksa tämän enempää...
  9. Milla 68

    voika kahta rakastaa?

    Janskulle vastaus: Ihan totta mitä sanoit että minun mielestä ei siis maailmassa paljon rakkautta olekkaan tämän määritelmän mukaan. Olen siis juuri sen kannalla ettei ole paljon rakkautta.. On todella harvoja ihmisiä ne jotka oikeasti saavat kerran elämässään tai osaavat antaa jollekkin...
  10. Milla 68

    voika kahta rakastaa?

    En usko että kahta voisi rakastaa. Jos huomaa yhtä äkkiä tuntevansa rakkautta toiseenkin mieheen, on syytä kysyä onko koskaan rakastanut sitä ensimmäistäkään. Silloin kun aivan OIKEASTI rakastaa jotakin niin ei tunteet syty muille.
  11. Milla 68

    Liitonrikkoja?

    Aivan totta tuo, että pitää vain luottaa.. Kaikki suhteet on riskejä täynnä. Ei ne miehet tai naiset jotka ovat aina olleet uskollisia takaa yhtään mitään,, joskus jopa juuri he haluavat iän karttuessa hieman irrotella. Jos mies on ed. liitossa pettänyt ei se todellakaan tarkoita että pettää...
  12. Milla 68

    Kuva prinsessastani

    Kyllä juu poikaa kovasti toivottiin =) Mutta tyttö tuli ja yhtä rakas on näinkin.. Ja yritykset saa jäädä, enääää en ikinäää aio hankkitua raskaaksi. Ei siksi ettei lapset olisi tervetulleita vaan siksi että tämän viimeisen odotusaika oli niin kauheaa.. Olin jo tulla hulluksi jatkuvista...
  13. Milla 68

    kaljapullo ja telkkari

    Hmmm,, ei varmaan kivaa jos elää tavallaan yksin vaikka toinen läsnä.. Mutta mutta, eihän sinun nalkuttaa tarvitse jos keskustelisit miehesi kanssa.. Kerro miltä sinusta tuntuu ja tuo avoimesti esiin se mitä itse haluaisit, sen voi tehdä ihan ystävälliseen sävyyn.. Ilman keskustelua harvoin...
  14. Milla 68

    Miksi mies haluaa loukata?

    Voisit esittää yhden kysymyksen miehellesi... Kysy häneltä rakastaako hän todella sinua? Perustele kysymystäsi siten, että eihän rakastamaansa ihmistä halua loukata. Toki joskus loukkaa tahtomattaan mutta ei tietoisesti halua toista painaa alaspäin jos häntä rakastaa. Jokainen loukkaus joka on...
  15. Milla 68

    kaksi kulttuuria...

    Tuolle ensimmäiselle vastaajalle halusin vielä sanoa,,, että miksi vastata jos haluaa heittää pientä piikkiä... Miten sinulle on käynyt? jne.. Pysytään kaikki ystävällisinä täällä toinen toisillemme!
  16. Milla 68

    kaksi kulttuuria...

    Hei Itse olen puoliromani ja siksi nuo asiat on tuttuja.. Liitot kahden kulttuurin välillä voi tietysti olla vaikeita, romanikulttuuri on niin vahvasti sidottu tapakulttuuriin ja siksi jomman kumman on joustettava paljonkin. Mutta jos ymmärrystä riittää puolin ja toisin niin kaikki menee...
  17. Milla 68

    tahtoo hellyyttä...

    Hellyys on usein seksiä tärkeämpää... Olen itse oikein hellyydenorja ja onneksi myös saan sitä.. Pitääpä kiittää siitä miestä. Hellyydenpuute on mielestäni rakkaudenpuutetta, jos hellyys loppuu on hyvä kysyä onko meillä rakkauttakaan enää??
  18. Milla 68

    näin se poika syntyi :)

    Onnea paljon pojan syntymästä! T: Milla :flower:
  19. Milla 68

    runo: SALAISUUDEN LAPSI

    Olipas ihana runo! Kiitos sinulle Laura siitä :saint:
  20. Milla 68

    Kuva prinsessastani

    Näin se meillä tapahtui: Laskettu aikani oli 5.11, mutta suunniteltu sektio oli ajalle 27.10.. Kuis ollakkaan sitten eräänä sunnuntai iltana ( 23.10) kun menin miestäni katsomaan hänen työpaikalleen niin lapsivedet humahtikin sinne lattialle,, sitä tuli paljon huh .. Siitä sitten lähdimme...

Yhteistyössä