en enää jaksa,..

  • Viestiketjun aloittaja äiti81 ja tyttö -03
  • Ensimmäinen viesti
Suuri hali Hessulle
Jos mulla olis edes osa sunlaisesta duunarista olisi jo ehkä taivaassa.
Vaimollasi on asiat liian hyvin , mättää sillon oma pieni ego ja on rutistava.
Olen huomannut ystäväpiirissäni että valitus tarttuu .Jos kaverin äijä on ihan urpo, on omastakin löydettävä vikoja.Miks? Eikö me naiset voida kehua omaa äijää, mikä siinä on niin vaikeeta?
Hessulle vielä , älä enempää anna myönnytyksiä. Tee vasuualueet samoin kuin työpaikalla.Omat hommat on hoidettu niin sillon turpakiinni.
 
mr conzales
Nyt on tullut kärpäsestä härkänen.

Ole onnellinen, että miehesi tuli kotiin ja halaa sekä pussaa. Hän on ollut päivän töissä ja kun pikku tyttönne heräsi, he viettivät laatuaikaa sohvalla... Ei kai se nyt ole ongelma? Parempi niin kuin olisi ymäripäissään tullut kotiin eikä huomaisi teitä ollenkaan.

Oletko saanut aikaa itsellesi, harrastuksille yms. Raivonpuuskaan on tainnut kertyä muutakin mökötystä kuin pikku siivous?

Ps. Tosielämän muutokset lähtevät aina itsestä liikkeelle.
 
mr conzales
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2006 klo 13:13 jenanna kirjoitti:
meillä ihan sama juttu... yksin joudun kaiken tekemään.. mies tulee koulusta (SAMK) ja pyydän vaikka antamaan ruokaa pojalle ni se sanoo vaan et en jaksa kun oli raskas koulupäivä. viikonloppuna se ei tee muuta kuin makaa sohvalla tai on tietokoneella ja sit jos ajattelen et lähtisin käymään kaverilla ilman poikaa kun se mies kerran kotona on nii sit kysytään et etkö sä ota poikaa mukaan... mut sanon siihen vaan et en ku et sä oo mihkään menos.. mut se ottaa aivoon niin pirusti ku ei voi kotitöissä auttaa yhtään, kun on kerran raskasta koulussa..
Tässä on kyllä selittelyä... Koulunkäynti ei nyt niin raskasta ole. Ei tarvitse tehdä ylitöitä yms. AMK:ssahan ei ole läsnäolopakkoakaan kaikilla tunneilla?
 
Hei vaan kaikille..
Tässä yksi ajatus.
Mulla on kiltti mies mutta jättää kaikki tavaransa pitkin ja poikin, eikä löydä edes pyykkikoria vaan vaatteet on useimmiten lattialla mutta olen huomannut että hän haluaisi auttaa paljon enemmän mutta miehet näkee kodin jotenkin erilailla. Ei monikaan mies ajattele tuollasia asioita vaan eläävät siinä sitä kotielämää ja tekeevät niitä omia juttujaan ja ovat lasten kanssa, siksi ennemmin pidän ilmapiirin hyvänä kun alkaisin raivota.. Joskus jos haluan hänen todella jotain tekevän niin se auttaa kun sanon että Rakas kultani tuutko vähän auttamaan mua, ja kun hän tulee niin palkitsen suukolla ja aina kiitän. Rauha maassa pitää kodin kotina, ei se siisteys. Ja voihan sitä ajatella vaikka niin että no itse teen kotihommat ja mies osallistuu elämään omallla tavallaan, elättämällä ja olemalla se perheen pää.

Uskokaa mua naiset että hyvän suhteen salaisuus piilee siinä että Nainen tarvitsee enemmän rakkautta mutta mies rakkauttakin enemmän Kunnioitusta. Kun osoitatte että kunnioitatte miestänne niin se saa miehen tuntemaan itsensä tarvituksi ja varmasti poikii myös jotain hyvää muutosta.

Älkää hyvänen aika erotko ainakaan siivousten takia vaan hellydellä ja rakkauden osoituksilla moni tilanne on korjattavissa.. Ei aina vaan vaadita vaan annetaan itse!

Kokeilkaa!
Kaikkea hyvää teille.
 
En ymmärrä, miksi naisen pitäisi olla jotenkin kiitollinen jos mies tekee edes JOTAIN (saatika että tulee selvinpäin kotiin..). Koti on pariskunnan yhteinen yritys, josta molempien tulee huolehtia yhtä paljon. Minulle kotitöiden jakaminen on itsestäänselvyys. Tilanne on vähän eri jos toinen on kotona ja toinen käy töissä, silloin tietysti kotona oleva vastaa pääosin kodinhoidosta; Mutta ei siis täysin yksin!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2006 klo 09:43 Hessu kirjoitti:
Kyllä teillä akoilla onkin joutavat ongelmat. Ihan samanlaisia valittajia ja nalkuttajia tunnutte olevan kaikki. Mukaan lukien oma vaimoni. Itse saan kuulla justiinsa tuollaista naputusta ja #&%£$!* päivästä toiseen. Ei ole ihme jos ei oikein parisuhteet toimi, kun pitää jatkuvasti olla komentamassa ja käskemässä toista.
Ei sillä ole yhtään mitään väliä miten paljon mies tekee tai on tekemättä aina sama mouhuaminen.
Itse olen huomannut, että vaikka tekisin kotona kuinka paljon sen lisäksi, että teen kellon ympäryksen töissä ja olen lapsen kanssa, niin valitus jatkuu vaan. Ensin oli vaikeeta entisen elämän takia-> siihen piti auttaa lapsi, sitten oli raskaus ajan ongelmia siitä johtuvaa masennusta, sitten syntyi se niin paljon odotettu lapsi ja tuli synnytyksen jälkeinen masennus, sitten yllätys yllätys vaimo huomasi että lapsi sitoo eikä jäänyt omaa aikaa, no sitten järjestettiin vaimolle enemmän omaa aikaa ja vieläkään ei ole asiat hyvin nyt sitten valitetaan siitä jos alan imuroida väärästä huoneesta tai jotain muuta yhtä tärkeää. Muutenkin olen vähentänyt ihan vaan perherauhan takia alkoholin käytön pariin kertaan vuodessa, mutta niistäkin kerroista saan kuulla #&%£$!* ennen ja jälkeen pitkän aikaa. Kehtaakin vielä valittaa kun ensin teen 12 tuntia töissä, kun vähempi ei riitä meidän taloudellisen tilanteen takia, sitten teen pari tuntia kotona ulkohommia kun ei niitä meillä kukaan muukaan tee ja sitten pari-kolme tuntia sisällä hommia ja olen lapsen kanssa. Eipä siinä sitten yli viittä tuntia nukkuma aikaa jääkkään, kun kello on herättämässä neljältä töihin. Vaimo sitten kahdeksalta nousee melkein kaksi kertaa niin paljon nukkuneena kuin minä. Sitten vielä napisee miten väsynyt on...
Kyllä ihan selkeästi on tullut ilmi minkälaisia tyhjän valittajia ja omaan napaan tuijottajia te naiset olette!

en minä ainakaan valittais, mistäs tommosia miehiä löytyy..
 

Yhteistyössä