Kuva prinsessastani

Näin se meillä tapahtui:

Laskettu aikani oli 5.11, mutta suunniteltu sektio oli ajalle 27.10..

Kuis ollakkaan sitten eräänä sunnuntai iltana ( 23.10) kun menin miestäni katsomaan hänen työpaikalleen niin lapsivedet humahtikin sinne lattialle,, sitä tuli paljon huh .. Siitä sitten lähdimme sairaalaan.
Samana iltana vaikkei polttoja ollutkaan aloimme valmistautua sektioon.. muutamia tunteja piti odottaa koska olin syönyt juuri ennen lapsivesien menoa. Klo: 19.00 sitten valmistelut alkoi synnytyssalissa ja klo: 19.30 kuulin kuinka prinsessamme parkui ensimmäistä kertaa ulkomaailmassa.. Ja muuten parkuikin kovaa, oli niin kiukkuinen neiti että.. Sain hänet hetkeksi syliin jossa hän edelleen huusi naama punasena kuin sanoen " Voi miksi herätitte minut tänne kesken hyvän unen "

Siitä sitten prinsessamme jatkoi matkaa isin kanssa ja minua vietiin heräämöön.. Kaikki meni hyvin ja olin onnellisempi kuin koskaan.. hymy.

Profiilissa prinsessani kuva. Diana tyttömme on siinä 5päivän vanha..
Nyt hän on jo päivää vaille kuukauden ja onnemme vain kasvaa päivä päivältä!!!
 
Kyllä juu poikaa kovasti toivottiin =) Mutta tyttö tuli ja yhtä rakas on näinkin..

Ja yritykset saa jäädä, enääää en ikinäää aio hankkitua raskaaksi. Ei siksi ettei lapset olisi tervetulleita vaan siksi että tämän viimeisen odotusaika oli niin kauheaa.. Olin jo tulla hulluksi jatkuvista kivuista, enkä meinannut edes liikkumaan päästä. Mutta prinsessa on aivan ihana ja korvaa kaiken kyllä.. Nyt hän on jo 2kk ja elämä on aivan ihanaa kun sen oikein oivaltaa..
:heart:
 

Yhteistyössä